gaat snel he.....als je achterom kijkt lijken de weken te vliegen maar het duurt voor mijn gevoel nog eeuwen voordat ik en anderen onze termijnechos hebben.
And wave, wave, and wave. Follow the baby, baby, follow the baby Goodmorning! Zo deze hippo alweer wakker om 7u zucht! Nu ff relaxen. Straks poetsen. Vanmiddag me me nichie naar artis en vanavond mijn me mdr en mezelf uit mijn lijden verlossen. Me vdr, zus, zwager, neefje en nichtje vertellen! Zeg jullie hebben een uitgebreide echo gehad. Dat is fijn zeg! Ik echt een snelle jelle. Vond ik best jammer. Dus de volgende ga ik uitgebreid vragen stellen. Behappy gefeliciteerd! Fijn hoor dat ze er ook zo blij mee zijn! Extra echo's en zorg. Ik snap niet zo goed waarom dst altijd pas gebeurd als de schade al is geleden! Ik vind dat ze in week 16 en week 24 ook een echo moetrn doen. Om oa de placenta en alles goed te checken!
Ik ga de herhaling van 'Van God los' kijken. Brrr durfde het gisterenavond niet. Was alleen thuis en ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd heel slecht tegen heftige beelden of verhalen kan (hormonen..) Nu is het licht en mijn vriend is dichtbij (slapende, dat wel maar toch)..
Ik vraag het me ook af, maar het zal wel een geldkwestie zijn. Die apparatuur is natuurlijk niet goedkoop.
Dat zal het wellicht zijn Dinh. Ik ga denk ik wel een extra echo betalen, als die mogelijkheid er is. Zoiezo ben ik hoog verzekerd, omdat ik altijd al het gevoel had dat een zwangerschap nog weleens lang kon duren. Dus hopelijk heb ik er nu meer aan, nu ik zwanger ben.
Ik vraag me af, hoe dat in ons geval is, omdat wij een geschiedenis hebben. Mogelijk krijgen wij die echo's op medische indicatie.
Eén hele goeiemorgen! Ik heb ff terug gelezen en een dooierzak is dus voor het voedsel. Aha, weer wat geleerd... Werkse voor de dames die moeten werken. Ik ben lekker vrij vandaag maar in huis moet er ook iedere dag wat gebeuren. Keb een hoop strijkgoed liggen en de badkamer moet weer een beurt... Eerst ff lekker zp-en hoor. Is er eigenlijk al een gesloten club voor de december mama's? Waar je dus dingen kan neerzetten die privé zijn en je niet in het openbaar wilt zetten?
Goedemorgen dames, Eventjes niet kunnen reageren maar hier ben ik weer. Wat een mooie echo behappy, en fijn dat iedereeen zo enthousiast reageerde Kan toch ook niet anders op zo'n nieuws? Voor de dames die vandaag een echo hebben, heel veel succes. Dames met een nieuwe week, ik doe de wave mee voor jullie. Ik zit woensdag op 8 weken...woehoe!!! Iedereen een fijn weekend gehad? Ik wel, had lekker vrij Ik heb morgen de 1e echo. Vind het wel erg spannend. Als die goed is, gaan we het aan mijn ouders en schoonouders vertellen..en dan 2 dagen later aan vrienden en vriendinnen... echt spannend. Straks moet ik weer werken...bah bah... Tot snel weer dames!
Natuurlijk ben je zenuwachtig!! Je weet dus nog niet of je een echo krijgt? Ik hoop het voor je en dat alles er perfect uitziet!! Succes!
@juliaa ik ga er wel vanuit eigenlijk, want de intake heb ik bij de vk de vorige keer al gehad. zou dus eigenlijk niet goed weten wat ik anders bij de gyn moet gaan doen.
Spannend nicole! Have fun! Jemig als ik niet in de nacht wakker wordt vanwege een volle blaas, en me eetlust minder is en ik bij teveel eten extreem veel boer, zou ik bijna denken dat ik niet zwanger ben.
Ik mag ook vandaag! Zo nieuwsgierig! @Thea, had je de pendel nog gedaan? Vandaag uitsluitsel of bevestiging! Zelf niet meer zo het gevoel dat het er 2 zouden kunnen zijn.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden . Wij hebben morgen ook onze 1e echo. Spannend, spannend, spannend. Wel pas om 18.30 Jullie dan?
Gaat snel he Thea. Vrijdag ben ik alweer 10 weken. Hebben we 1/4 er alweer op zitten. Mijn vriend zegt telkens, geniet er nou maar van, want voor je het weet is het voorbij. Vandaag weten we het zelf alweer 5 weken.