Wat leuk Wij 's morgens om half 9... dus lekker vroeg. Hebben we daarna genoeg tijd om te kijken hoe we het de opa's en oma's gaan vertellen ( als alles goed is dan he ) Jij ook heeeeel veel succes voor morgenavond... zeker spannend
Hier vandaag ook weer een echo gehad. Alles klopte en zag er nog heel goed uit. Dus dat is fijn! Weer een stapje dichterbij minder risico dat het alsnog mis gaat. Verder hebben wij hier de knoop door gehakt dat ik mijn baan op ga zeggen en voorlopig gewoon voor ons gezin ga zorgen. Echt een last van mijn rug, ik ben er wel heel blij mee.
Kwekijzer: Wat goed om te horen zeg!! Heb je binnenkort dan nog weer een echo?! Fijn dat je je baan op gaat zeggen en voor je gezin gaat zorgen. Lijkt me echt een heerlijk idee!!!
Hoi hoi, Hier vandaag ook lekker een dagje vrij.. maar uiteraard moet er dan gepoetst worden. Mooie echo Behappy! Echt fijn dat het allemaal goed is! Onze echo begint een beetje in zicht te komen: donderdag over een week Ik vind het verschil in aantal echo's wel raar hoor. Waarom doet de ene verloskundigepraktijk wel 6 echo's gedurende de zwangerschap en sommige maar 2 of 3?? Bij ons doen ze hem alleen bij 10 en 20 weken Verder hier nog veel moe, af en toe misselijk, soms een lamlendig gevoel, zere borsten en af en toe buikpijn. Afgelopen weekend hebben we het tegen onze vrienden verteld, maar ze moeten nog ff hun mond houden tot de echo. Daarna mag iedereen het weten. Hoe zeggen jullie het tegen de buitenwereld? Dus mensen die net wat verder van de afstaan.. Op fb zetten?
hoi allemaal! degene met een echo... veel plezier! pfff kan echt niet wachten! ben net thuis van het werk, gelukkig vanmiddag vrij! wel ff naar de huisarts bespreken hoe het nu verder moet met mn medicatie... zo grappig, tijdens mn vorige zwangerschap kreeg ik pas na 25wk echt last van de jankhormonen. maar nu is het al begonnen en wat ik dus vooral heb ik dat ik eerst heel hard lach en vervolgens in huilen uitbarst... hahaha je moet iedereen dan zien kijken! kennen jullie dat?
o enne wat ik heel jammer vind is dat ik nu dus bij de verl ben en amper echo's krijg terwijl ik bij de gyn elke keer een echo kreeg. daar voel ik me ook prettiger bij...
@ Kwekijzer, fijn dat je echo goed was. En wat een mooie beslissing om te gaan stoppen met werken. Als dat kon, zou ik het ook zo doen, maar helaas, we hebben het geld van mij erbij hard nodig. @ Snowbird, sommige mensen die ik nu tegenkom, zeg ik het persoonlijk. Op mijn werk vertel ik het denk ik komende of volgende week. 2 collega's weten het al. En ik zet het met een week of 11/12 op fb. Kan niet wachten om het aan te kondigen, dat vind ik zo geweldig. En iedereen is natuurlijk altijd zo meelevend geweest met ons door het overlijden van onze dochter.... Die reacties die gaan komen lijken me zo leuk... @ Laura, dat snel huilen herken ik helemaal niet. Ik heb dat niet snel. Dat had ik bij de zwangerschap van mijn *dochter ook niet. Morgen krijg ik alweer mijn 3e echo.... spannend vind ik het wel weer.
Ik heb hem weer even aangepast. Ik zag dat ik mijn afspraak had staan bij 2 april, maar dat moet 3 april zijn... uitgerekend 1 november Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi! Petrea: 1e kindje 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Jel: 2e kindje (1e overleden) zkh bevalling Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Dinh: 2e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje 13 November Voske: 2e kindje 14 November Ikke175: 1e kindje 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Fliertje : 1e kindje Niesje123: 3e kindje 26 November: Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 02-04 Samantha89 MvM 02-04 Suus14 2e echo 02-04 xNicolle afspraak gyn (+ echo?) 03-04 Ikke175 1e echo 03-04 Jel 3e echo gyn 03-04 Siesi 1e echo 03-04 Lodie1e echo 04-04 BurningKarma Intake 04-04 Pumpkin 2e vroege echo 04-04 Siep81 Intake 05-04 Dinh Intake en echo 05-04 Niesje123 3e vroege echo ivm bbz 10-04 Thea termijn echo 10-04 Juliaaa Intake 11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!) 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 18-04 onzewens termijnecho + intake vk 18-04 Voske 2e echo gyn 19-04 Fliertje 2e echo 21-04 Behappy 2e echo 23-4 lauras1983 1e echo verl 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986
Ik heb een club aangemaakt voor iedereen uit dit topic. Dit is de link. http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/november-2012-mama-s.html Ik heb hem niet openbaar gemaakt. Dus als het goed is kan niemand van buitenaf lezen wat er geschreven word. Klopt dat ook, als jullie hem aanklikken?
@kweekijzetr waauwwiee super en wat goed dat je je baan hebt opgezegt en je helemaal gaat storten op je gezin
Ik wil eigenlijk wel zelf mijn haar gaan verven. Nu hoorde ik dat ik dat beter niet zelf kan doen omdat ik zwanger ben en de kleur door de hormonen anders uit kan pakken?? Heeft iemand hier ervaring mee?
Oh ok, dan verwijder ik de mijne weer. Gister begon ik erover en toen kreeg ik er van niemand een antwoord over, dus besloot er maar gewoon één aan te maken. En nu blijkt er dus al één te zijn. Ik heb hem over het hoofd gezien.
Dat vraag ik mij ook wel af eigenlijk.... en ook of het schadelijk is voor je kindje. Het trekt toch in je huid een beetje...
hey lieve dames hier lekker klaar met werken en morgen vrij! ik wilde ff Zeggen dat ik heeeeeel trots op ons ben en dat t allemaal goed komt hihi "hormonen" vrijsag alweer 9 weken !!!!
Ik verf mijn haar ook gewoon zelf, vorige week nog gedaan. Het kan idd anders uitpakken maar bij mij is alles goedgegaan, is ook niet schadelijk, mits je er heel heftig op reageerd.
Hey meiden! Hoe is het hier? Ik moet nog "even" teruglezen en zal straks reageren. @Hier; gaat het wat minder, met de zwangerschap gaat het allemaal goed (buiten het misselijk zijn om ) Maar heb net te horen gekregen dat m'n contract na 1 mei niet verlengd wordt Ondanks dat ik het wel een beetje had verwacht is het toch wel heel erg balen! Ben ook hard op zoek naar iets anders, maar ja ben wel zwanger, dus kan nog weleens lastig worden...