November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Oh my.. ik kan mn ogen niet meer openhouden ZZZzzz

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@daydreamy
    hier t zelfde .. maarja ik ga me niet te veel stressen
    overal is een oplossing voor

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja dat denk ik ook wel en gelukkig heeft manlief een redelijk goed salaris., maar het blijft wel even lastig.

@Juliaa; Ik ken het! ben ook doodmoe!

4. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff balen daydreamy!!

5. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Daydreamy: Balen zeg.....

Behappy, jij deed toch ook bbl?

6. Jel

Jel Niet meer actief

Daydreamy, dat is balen.... kan me ook voorstellen dat solliciteren tijdens de zwangerschap lastiger word.

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Sorry dames ben even niet in staat om te reageren

Net op werk weer bloed verloren toch maar even de vk gebeld om het aan te geven.. Die zei dat ik het even moest aankijken en als het meer werd of het pijn begon te doen ik weer moest bellen. Half uurtje later belde ze terug dat ik toch maar even langs moest komen...

Eenmaal daar aangekomen bleek iemand anders mij te helpen, prima ik wilde het liefst zo snel mogelijk naar binnen kijken... Dit bleek helaas een assistente te zijn die nergens wat van afwist en begon over hoelang ik zwanger was en schrok toen ik 6weken zei...

Om een lang verhaal kort te maken vruchtzakje zit er nog inclusief dooier maar ze zei dat het niet groter was geworden sinds de laatste echo (2weken geleden) op de vraag of ik de vergelijking mocht zien werd niet gereageerd... :(:( Ook begon ze erover dat er nog geen hartactiviteit zichtbaar is.. Is dit normaal bij 6weken??? Mijn vriend zei net dat hij wel degelijk verschil zag op de echo van 2weken geleden en nu...

Mevrouw gaf aan dat ze dit met de vk zou gaan bespreken er was op dat moment geen vk aanwezig.. op vragen vanuit ons gaf ze geen duidelijke antwoorden en ik voel me nu nog onzekerder dan daarvoor...

Hopelijk kunnen jullie me wat vertellen over wanneer het hartje mot gaan kloppen... Sorry voor mijn chaotische verhaal maar het is echt een zooitje in mijn hoofd:(

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Fliertje, nee he, wat een onzekerheid! Hoop dat alles goed zit bij je. Ik had mijn eerste echo bij 5,5 weken en toen was er al wel hartactiviteit. Maar het begint meestal ook net ergens rond die tijd te kloppen, bij de één eerder of later. Dus dat er geen kloppend hartje zit bij jou zegt denk ik nog niks. Maar in combinatie met bloedverlies vind ik het wel een beetje eng allemaal bij je, al wil ik je helemaal niet bang maken. Maar ik denk dat als ik in jouw schoenen stond, ik ook enorm bang en onzeker zou worden.

Hoe nu verder dan? En verlies je nu ook bloed?

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Pff ja ben heel erg onzeker..!! Je ziet overal wat anders het kan beginnen bij 5weken maar ook weer 7??

Bloedverlies is minimaal het is meer bij het afvegen dat er een veeg op zit .. Lijkt op verdund bloed met water (sorry voor de details)

Maar die assistente was er zo vaag over dat heeft me nog banger gemaakt. :(

10. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik vind het erg dom van hun. Het lijkt me dat als je gebeld wordt om toch even te kijken dat het als doel heeft om je meer duidelijkheid te geven en niet om je nog verder op de kast te jagen. Mijn ingeving is dat ik nu alsnog terug zou bellen, zodat ik de verloskundige zelf aan de lijn kreeg en dit terug zou koppelen. Zij zijn de deskundige en zo moeten ze zich gedragen, het klopt niet dat ze je in het duister laten tasten doordat je te maken hebt met een leerling die eigenlijk niet weet waar ze naar moet kijken.

Verder kan het hoor dat je nog geen hartje ziet kloppen en het bloedverlies...tja ik heb het ook gehad en bij mij is nu toch alles goed. Ik heb zelfs een keer afschuwelijk heftige krampen gehad, blijkbaar het niets met mijn zwangerschap te maken...het kan allemaal. Rustig af proberen te wachten, dat het enige wat zin heeft..

11. Kwekijzer

hahahaha heerlijk, dit zeggen mensen die je niet kent en je gewoon gunnen wat je nodig hebt. Ik zou willen dat onze directe omgeving hier ook zo op ging reageren, maar ik vrees wat anders:p

12. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Helemaal met kwekijzer eens.
    Het lijkt me juist dat ze je precies moeten kunnen vertellen wat er evt aan de hand kan zijn. Niet dat ze je juist de kast op jagen.
    Ik zou ook bellen en wel nu meteen. Dit is niet netjes.

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties lieve meiden!!

Mijn vriend is ook best pissed dat we geen duidelijkheid gekregen hebben en gaat zo inderdaad even bellen naar de vk wat meer duidelijkheid te krijgen...

14. Kwekijzer

Fijn is dat, ik heb geluk met onze verloskundige, die geeft ook iedere 2 weken een echo. Ben ik ook heel blij mee.

Voor als ik het vergeet, ik wens je een mooie echo toe morgen.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Oh, dat hoor je niet zo vaak dat vk's dat doen. Maar dat is wel fijn.
    Thanx. :D

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Fliertje, he getsie wat een naar verhaal.
    Ik had met 6 weken ook bruinverlies en de vk gebeld omdat ik er helemaal doorheen zat.
    Ze gaf aan dat het helemaal niets hoeft te betekenen. Ze zei toen ook dat het nog geen zin had om langs te komen voor een echo omdat het mogelijk is dat daar nog niets op te zien is.... De meeste vk praktijken doen met 7 wk pas een vroege echo, omdat er dan wel een grote kans is dat er iets te zien is.

Ik hoop dat je gesprek met de vk meer duidelijkheid zal geven. Wat een gepruts zeg, zo omgaan met iemand die dat helemaal niet kan gebruiken.

Sterkte meis!

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola,

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Kwek, en jemig wat heerlijk dat je kan stoppen met werken. Ik neem aan dat je stopt na je verlof, is toch fijn 4 maanden doorbetaald ;) Hier na me verlof 24u werken.

Fliertje lieverd! Ik snap je angst volledig. Ik heb 4 dagen lang roze afscheiding gehad. Ik sloeg ook doodsangsten uit. Ik heb de gyn gebeld en hoe bruut het ook klinkt, we kunnen niks meer dan afwachten. Dat heb ik gedaan hoe zwaar ook. Uiteindelijk 2 weken later een positieve echo.

Zojuist hier tegen me paps verteld, helemaal blij en kreeg een rode boei. Wreef ffies in zijn oogjes, want zijn kleintje krijgt een kleintje ;) Me mdr ook opgelucht, kan je eindelijk vrijuit tetteren!

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

#3438 Behappy, 2 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2012
    @lodie jaa ik doe oom bbl ..

@hier
    helemaal moe van t werken .. van 7 tot 1300
    vanavond dansen en verder niet zoveel
    morgen lekker vrij !!

trouwens : k heb zn ongi gevoel , t trekt laag in mn bui op mn schaambot en mn lies !! hebben jullie dat ook ??

19. scrat

scrat Niet meer actief

het hartje klopt! (het garnaaltje rechts bovenin)

20. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ daydreamy, das mooi balen van je baan. Ik hoop dat je snel nog wat nieuws vindt.

@ fliertje, mijn duimen draaien overuren voor je. Ik hoop echt dat het mee gaat vallen. veel succes en sterkte meid.

@echo's morgen, heel veel plezier, geniet ervan!

@xnicolle, oooooooooooh wat mooi. Geweldig om te zien en horen he!

@ hier, vanmiddag lkkr wezen shoppen met mijn moeder, 2 positiebroeken, 1 jurkje en paar truitjes erbij gekocht. Ik moet toch kleren hebben en die van mezelf passen gewoon neit meer. MIjn moeder verbaasde zich ook wel voer mijn buik. Lijkt nu nog meer te zien haha

Deel Deze Pagina