Suus ook gefeliciteerd met de goede echo... Mijn echo komt nu steeds dichterbij. Spannend.... Heb morgen 3 afspraken. Eerst naar de huisarts voor mijn man, dan eind vd ochtend naar de psycholoog. In de middag naar de gynaecoloog.
@mooie echo's: yes! Gelukkig tot nu toe allemaal positief nieuws! @fliertje: ennn? Nog gebeld vandaag? Ik duim voor jullie meid! @hier: alles z'n gangetje, weinig te melden...nog 9 dagen tot de echo...pfffff!
AAargh word zo ongeduldig van alle echo's. Sommigen van jullie zijn ook al zo ver. Hahaha wel TWEE weken hahaha Nog 14 nachtjes slapen en dan mag ik ook!! Vind het nu al spannend!!
@julia: 1 troost, ik ben nu 9+3 weken, dus in verhouding moet ik veel langer wachten dan jij Ik krijg mijn echo pas bij 10+5! @thea, jij hebt al een echo gehad toch?
@Suus Gelukkig zijn er mensen die langer wachten dan ik. Jij leeft ook nog zo te zien, dus ik zal het ook overleven hahaha. Met 9+3 heb ik em al gehad
aahww lieve dames nog ff wachten komt helemaal goed !! ik zit hier op verkaardag pff wil eigenlijk naar huis ben helemaal op, mn wangen gloeien en ik voel me koortsig !
@Be, alweer een verjaardag! Druk zeg. Is dat altijd zo of toevallig nu? In april en mei hebben wij het ook onwijs druk met verjaardagen...
Lekker naar huis gaan Be!! Jij en de baby gaan voor he! Hier vanavond me zus ook verteld! Althans die kwam binnen, en zei meteen word ik tante? Dus de hele fam blij :-D Heerlijk als je het dan eindelijk kan delen met je dierbaren!
@julia nee maart april en mei zijn echt de meeste verjaardag achja we zijn nu thuis ik heb zn vriend die t dan weer te gezellig vind maarja ga nu ff lekker douchen en dan nog tv kijken
Goedemorgen! Even een kort berichtje voor de mama`s die vandaag een echo hebben, heel veel plezier!! En wat leuk dat jullie het steeds meer gaan vertellen aan mensen! Ik maak me zo weer klaar voor een dagje werken.. pfff.. ben kapot! Vakantiemodus is veeeeeeeel lekkerder dan werken als je net zwanger bent! Fijne dag allemaal
neeeee lees ik net in een boekje van de verloskundige dat salami rauw vlees is, wisten jullie dat? Verder zijn ze heel ontnuchterend mag je veel meer eten dan er beweerd wordt. Ik wist echt niet dat salami rauw was en ik heb er gisteren nog bijna een heel pakje van leeg zitten kauwen najaaaaa.....
@Petrea Werkse!! Hier precies hetzelfde. Gelukkig vandaag nog vrij @kwekijzer ik zou me er niet te druk over maken. Veelal is salami uit de supermarkt gekookt. Verse van de slager zou rauw kunnen zijn. Anders voor je eigen geruststelling (voor een volgende keer) ff navragen bij de fabrikant of de slager. Maar dit zit al in je buikje en maak je daar alvast niet druk om.
Nog ff verder research gedaan en salami rauwe ham en chorizo kunnen vaak geen kwaad. Ze zijn dusdanig bewerkt dat de toxoplasdinges niet meer leeft. Echter vers bereid (dus niet verpakt zoals in de sm) weet ik het niet.