ik moet nog wachten tot de verloskundige me belt. hopelijk ook snel een echo, ben toch wel heeeel benieuwd naar ons mini-ukje
Goede morgen meiden, Als eerste, Gefeliciterd met jullie zwangerschap, voor de nieuwe November mama's. Hier alles ergggggg rustig. Heb zo nu en dan eens een BM-krampje maar verder nergens last van. Maar geloof dat dat komende weekjes wel zal veranderen hahahaha. Ik ga straks even de vk bellen, weet niet of ik naar de vk moet of naar de gyn ivm mijn GBP. Zaterdag kwam een vriendin van mij langs met haar nichtje van bijna 14mnd. Ik had haar nog nooit gezien, maar ze lachte meteen naar me, ze heeft gelijk 3 kwartier bij mij op schoot gezeten. Toen ze later wat moe werd probeerde mijn vriendin haar in slaap te wiegen, dat lukte niet dus toen naar haar vriend, lukte ook niet, dus zette ze haar bij mij zo van...Jij met je mama instinct moet het vast lukken en wat bleek, moppie viel binnen 2 min in een heerlijke ontspannen diepe slaap, heerlijk zo een klein poppetje, die ook nog eens heerlijk naae baby ruikt Nu zeggen ze bij ons altijd dat als je zwanger ben een baby met alleen het tegenovergestelde geslacht van je eigen baby, naar je toe komt/bij je wil zijn. Dus aangezien zij een meid is zou dat zeggen dat ik nu een zoon zou dragen,....en benieuwd hahahahaha. Ik ben een aantal dagen niet geweest dus was wat veel door te lezen, maar ga nu even terug bladeren. Fijne (werk-)dag allemaal
Dat je baarmoeder niet wilt samentrekken of niet samentrekt zoals het moet naar een bevalling. Bij mij zat daar nog eens bij dat mijn placenta vastzat waardoor ze erg hebben moeten trekken etc om die eruit te krijgen. Door dat alles ben ik 4liter bloed verloren, heb ik een curretage gehad en 2 bloedzakjes gehad. Heb er gelukkig niet echt last van gehad. Was alleen erg bleek. Je hoort soms echt nare verhalen dat ze naar 2maanden nog altijd moe zijn etc.
jemig dat is toch wel effe schrikken dan zeg . Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen. Ik kan niet meepraten over slechte bevallingne. Heb over die van mn dochter 7 uur gedaan ( rustige geleidelijke bevalling) en van mn zoon heb ik intotaal 53 min gedaan ( eerste wee tot laatste puff met weeen stormen vanaf 1ste minuut) nu moet ik bevalen in het ziekenhuis . mja als het weer zo snel gaat word het een ritje ambulance of toch thuis....... we zullen zien hoe alles loopt .. eerst maar de 12 weken halen.
Dat klinkt inderdaad erg heftig Gwnda. Gelukkig is alles daarna goed gegaan. Djonna wat fijn dat je als zo snel mag komen. Jemig mij lukte het het in week 7, maar eerder helaas niet. Aahja er valt niet veel te zien nog, maar tjonge wat zijn we allemaal nieuwsgierig naar ons aanstaande kroost Thea we moeten positief blijven! Remember, wat grappig zeg. En erg verterend om weer een heerlijk kleintje in slaap te wiegen. Kon ik ook zo genieten bij me neefje en nichtje. Over 8 maanden zijn we fulltime aan het wiegen
voor mij viel het wel mee. Meer voor de mensen om mij heen die niet wisten wat er gebeurde. Mijn bevalling was erg lang. 44uur en 59min. Mn vliezen waren gebroken. Diezelfde nacht om 12uur 1 cm. Dag erna richting ziekenhuis. 12uur smiddags 5cm. 15uur smiddags 8cm. en toen bleef het staan.... 4uur 's nachts mocht ik persen (met weeën opwekkers en ruggenprik). En 04:14uur was ons mooie meisje er al! En toen begon de rest nog haha. Lijkt me ook niet echt fijn zo'n mega snelle bevalling of heb jij het wel als prettig ervaren? Ik ga wel meedoen aan MvM. Ik vind het erg als ik wel eens lees dat mensen zo'n heel traject moeten ondergaan. En bij ons is het mega snel gegaan beide keren. Dus wil graag wat terug doen voor anderen. Anders voel ik me toch alleen maar schuldig als ik elke keer op de wc zit en weer een plasje doorspoel. Liefs
hallo dames!! ik mag me ook toevoegen bij jullie want heb (29 feb 2012) een zwangerschaptest gedaan en hij was positief!! *smilesmile** me geluk kan niet meer op, dus ben nu 4weken in verwachting van ons eerste kindje! supppperspannend allemaal en weet ook eigenlijk niet wat ik allemaal moet verwachten! Maar jullie sleuren me er wel door heen toch?! Laatste pil: November 2011 Post.test: 29 feb 2012 Uitgerekende datum: 8 nov 2012 Vk: 21 mrt 2012 1ste echo: 11 april 2012 (pas)
Gefeliciteerd liinds, maar ik denk dat je 29 feb een test hebt gedaan Moeders voor moeders, ik heb zojuist gekeken. Ik denk wel dat ik er aan zal meedoen, het is snel gedaan en helpend voor velen. Ik ga het nog even uitzoeken. Ik woon namelijk in een nieuwe wijk, dus zal zelf de flesjes moeten wegbrengen.
nee een super snelle bevalling is ook niet alles hoor alles vliegt langs je heen... na de bevalling ook nog 2 weken last gehad van na weestormen ook niet leuk... ik doe niet mee aan mvm. ik snap heel goed dat mensen hier behoefte hebben aan het hormoon wat eruit getrokken word maar ik kan het geestelijk niet opbrengen voor mezelf. Laatste keer deed ik mee en kreeg toen een miskraam van mn 2 ** week later kwamen ze nog aan de deur voor flessen nou dacht dat ik kapot ging. heb 1 keer meegedaan en daar blijft ook bij !
' Gefeliciteerd en welkom.... tuurlijk sleuren we je er wel doorheen... Denk dat we elkaar de aankomende paar maanden soms hard nodig gaan hebben altijd fijn om met andere vrouwen in jou positie te kunnen discuseren, vragen en vragen kunnen beandwoorden en natuurlijk een hele mooie tijd kunnen beleven opweg naar ons wondertje
Hallo meiden, mag ik ook meeschrijven. Ik ben Bianca en heb gisteren positief getest. Ben nu 5 weken zwanger van mijn derde kindje en ben uitgerekend voor 6 november. Ik heb twee meiden van 9 en 7 jaar. Dit kindje is zeer gewenst. We hebben er helaas 4 jaar op moeten wachten. Ik ga niet meedoen aan mvm. Ik wil nog niet dat mijn meiden het weten en ze hebben wel de leeftijd dat ze iets heel snel doorhebben.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd natuurlijk. Ik weet niet wat ik heb, maar ik ben moe vandaag joh! Heb afgelopen weekend al gewerkt en heb vanavond nog een late dienst .
Ik heb vanochtend POSITIEF getest ! ben na een 3e IUI nu eindelijk zwanger !!! ongeveer rond 12 november uitgerekend ! zooo onwerkelijk .... ga zeker mee doen aan Moeders voor moeders ,, heb het zelf nodig gehad .. en aangezien het medicijn wat ze er mee maken ( pregnyl) heel schaars is , ga ik zeker mee doen ... zonder moeders voor moeders was ik nooit zwanger geraakt ...
Net vk gebeld en heb 19 april een afspraak wel gelijk met echo. Pff wat duurt dat nog lang. Vanmiddag of vanavond maar weer even op iedereen reageren. Het is niet bij te houden Vanmiddag shoppen voor wat wijde tuniekjes, we willen het proberen om zo lang mogelijk stil te houden.
Al-le-machtig! Ik heb gisteravond nog gelezen en moet nu alweer een pagina of 6 bijlezen! Haha! Anyway, ik zit op het werk dus kan niet teveel hier zijn maar wil iedereen die positief heeft getest feliciteren en welkom heten! Ik las het berichtje van Lola36 en het leek wel alsof ik `m heb geschreven! 37 jaar, 1ste kindje en sinds ik positief heb getest gestopt met roken. Wij hebben het alleen wel in 1 keer gedaan en niet afgebouwd. Die afspraak hadden mijn vriend en ik dus hebben we ons aan gehouden maar oef... best zwaar soms hoor! Je merkt nog weinig van zwanger zijn en hebt zo`n behoefte aan bevrediging van je verslaving maarrrrrr... we houden het vol! Voor pukkie! Oh ja, vanavond om 20u intake MvM en waarom? Omdat ik heel graag andere mensen wil helpen als ik dat kan en dit is voor mij een kleine moeite. Als ik naar mijn urine kijk moet het barsten van de HCG want het heeft een gekke kleur en geur, haha!