Goedemiddag dames!! Wauw wat zag ik een mooie echo's langskomen gefeliciteerd meiden helemaal leuk!! En Ikke zelfs een 2ling dubbel gefeliciteerd!! @Behappy hahahaha heeeel herkenbaar mijn schoonmoeder woont letterlijk om de hoek die staat soms ook plotseling voor de deur *zucht @ Dinh wat leuk dat je er als man zijne ook zo in zit Ik ben vandaag een dagje thuis gebleven heb veel geslapen en wat opgeruimd.. Het voelt zo onwerkelijk allemaal de ene keer na het plassen wel vegen bij het douchen (en schoonmaken van binnen sorry voor de details) kwam wat bruinig vocht net 2x na het plassen weer niks.. Zou me nu dus minder zorgen maken maar na de 'negatieve' echo van gisteren doe ik dat nu nog steeds...Maja we moeten door en wie weet gebeurt er een wonder en heb ik over 2weken mooie echo met een sterk kindje met een prachtig hartje Geniet van jullie avond dames en heer !!
@fliertje ja hoor ik denk dat tgoed komt je hoort t zo vaak ! mn duimen blijven draaien en ja mijn schoonma woont ook om de hoek
uitgerekend 1 november Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi! Petrea: 1e kindje 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Dinh: 2e kindje Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje 13 November Voske: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Fliertje : 1e kindje Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 1e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 04-04 BurningKarma Intake 04-04 Pumpkin 2e vroege echo 04-04 Siep81 Intake 05-04 Dinh Intake en echo 05-04 Niesje123 3e vroege echo ivm bbz 10-04 Thea termijn echo 10-04 Juliaaa Intake 11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!) 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 12-04 Joyce86 1e echo 12-04 Ikke175 2e echo 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 18-04 onzewens termijnecho + intake vk 18-04 Voske 2e echo gyn 19-04 Fliertje 2e echo 21-04 Behappy 2e echo 23-4 lauras1983 1e echo verl 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 Deze dames hebben vandaag een echo ! 03-04 Ikke175 1e echo 03-04 Jel 3e echo gyn 03-04 Siesi 1e echo 03-04 Lodie1e echo Ik heb de lijst weer aangepast. Mijn afspraken stonden er niet meer op vandaar Ik heb me toch honger kan ik jullie vertellen!!! Sjonge jonge...ow mijn mannetje komt thuis... Ik heb zin in pizza!! Haha.... jel, mooie echo! Super zeg!
hier doen we ook niet moeilijk over bekendmaking van geslacht en naam trouwens daar heb ik niet eens het geduld voor om het voor me te houden
@lodie komt goed meis nog ff wachten haha @eten ??? BAH voel me vandaag zo beroerd dat vriendlief ni is gaan koken gebakken aardappels met een hamburger en ik ga alleen gebakken aardappels eten
mooie echo's gezien meiden. WOW, leuk is dat het het hartje horen. Ik heb ook nooit eerder gehoord dat geluidsgolven slechter zouden zijn, heeft ze bij mij ook niks over gezegd. @ dinh, ik had al wel door dat je een man was. Petje af hoor voor je, dat je het gekwebbel van ons kunt bijhouden. Aan de andere kant is relativerend mannen commentaar ook wel goed voor ons. @ eten...tja ik moet er nie aan denken, mijn mams is net wel ff hier geweest om het eten voor mijn man klaar te zetten. Hoeft ie dat iig niet meer zelf te doen. Ik hou het ff bij kippensoep met toast denk ik. @ lodie, dat uur is zo om.... @ fliertje, ik hoop echt op super nieuws voor je over 2 weken.
Ik eet heerlijk bij mijn ouders, macaroni. Ik hoop dat ik het naar binnen kan krijgen want groente en vlees gaat er echt niet in hier de laatste dagen.. Ik ben echt al de weken aan het aftellen tot de misselijkheid voorbij is. Ik hoop dat ik er zowieso met 16 weken vanaf ben en hoop natuurlijk stiekem eerder.
Wat vervelend voor jullie zeg, al die misselijkheden. Ik heb er niet veel last van. Heel af en toe, ook weleens als ik middenin de nacht wakker word... Maar niet extreem of zo. Sterkte voor jullie en hopelijk toch eet smakelijk. De spaghetti was heerlijk.
Hier een lekkere salade. Door mijn mannetje gemaakt . Ik zou het oorspronkelijk doen, maar hij was zo lief om het te maken!
@ Jel dankje wel , hihi nee het is mijn 2e kindje (vergat denk ik te zeggen ) @Ikke , ja leuk joh dat je tweeling krijgt! en nee woon namelijk in UK en ik was vorige week (toen was ik 5 weken) voor gewoon een intake en wanneer ik dan 14 ben denk ik hoop ik een echo.. Ik weet ook niet hoe het zit want bij mijn eerste kindje kwam ik pas 9 weken achter dat ik zwanger was! Dit keer super vroeg en het is voor mij echt onduidelijk.