@spooky, jij ook nog welkom...sorry had er ff over heen gelezen. hoe gaat het met je? Veel last van kwaaltjes of.....? greetz
Hhhhhhhmmmmm lekker thea doe mij die penne met saus maar! Anders moet ik zelf nog wat verzinnen..... @dinh succes met jullie echo! @nathalie succes met ee laatste loodjes op school. Ik heb net begin maart mijn diploma gehaald! Zoo nu ff boterhammetje eten met dochterlief.
Dank jullie wel voor het warme welkom.. Klinkt misschien heel stom bij een 3e kindje maar kon het eigenlijk helemaal niet geloven.. Bij mij 1e en 2e kindje heeft het jaren geduurd voordat ze in aantocht waren en deze kleine spruit was in 1 ronde in aantocht dat was wel zo onwerkelijk voor mij.. ook al wordt deze dus geboren uit een andere combi.. Had het gewoon echt niet verwacht en ben op deze site gekomen doordat ik die kruidvat testen had gedaan en ze zo licht waren dat ik vergelijking materiaal zocht Maar inmiddels kan ik er ook niet meer omheen buik is gewoon heel erg aanwezig (darmpjes en 3e kindje dat wil wel) mijn (.) (.) doen gewoon echt pijn en TJEEEEEEEEEEmig hoe misselijk kun je zijn zonder te spugen.. dat laatste heb ik nog nooit ervaren in mijn vorige zwangerschappen... Kan ook bijna niet wachten op onze 1ste echo wil zo graag kijken naar ons beebje..
Gezellig, nog meer kletsers. Welkom Spooky! Ik ga dadelijk ff boodschappen doen en dan is het alweer bijna tijd om naar het werk te gaan
@ Onzewens Dat is heel kort door mijn hoofd geschoten maar denk dat het misschien zou kunnen komen doordat het nu een jongetje is meer is blijven hangen hihihi En nee niet voor een 3e omdat ik graag een jongetje wil hoor mijn babykriebel was gewoon nog niet weg na 2
ik word echt crazy hier.. mn vriend en ik kochten zo snel mogenlijk een huis zodat we weg konden bij mijn schoonouders zijn we daar weg.. stast me schoonma nu als nog elke dag opmde stoep sjongejonge laat me met rust
Haha behappy, bij ons was dat ook zo...... ging vanzelf over na een maand of 2. Owja en af en toe gewoon doen alsof je niet thuis bent, of net heel druk bezig ging zijn met huishouden ofzo....
Ik heb alleen een schoonmoeder maar ook die zie ik liever gaan dan komen.... En ook altijd via via staat ze ineens voor mijn neus grrrrrr Hopelijk wordt het niet erger als de baby er straks is want ik hou me nu al ruim 3 jaar in maar ben niet van plan dat echt veel langer te gaan doen....
Das nog best lang. Ach ja schoonouders...... mijne zijn best lief hoor en ik ze staan altijd voor ons klaar, maar ze moeten niet te vaak voor de deur staan. En bij onze dochter was het de eerste 2 weken dat ze bijna elke dag kwamen, maar ging gelukkig snel weer terug naar 1 keer per week. Als mijn schoonouders er zijn komen ze ook echt op "visite" en bij mijn eigen ouders kunnen we gewoon onze gang gaan zeg maar,en zorgen zelf voor wat te drinken ofzo..... t gevoel is anders
Hoi hoi, ik kom ff binnen om te laten ween dat ik gister mijn intake bij vk had en kreeg een echo omdat ik niet wist hoever ik was. Helaas was ereen hel klein vruchtzakje met baby maar geen hartactie. I moet nu dus wachten op een mk en als ie niet gewoon komt krijg ik medicijnen om ze op te wekken. Volgende week heb ik weer een echo.
@burningkarma wat erg voor je zeg meis ! hele dikke knuffel van mij.. hoe ver dacht je dat je was ? dikke digi knuf