November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel gelukkig hwb ik daar geeb last van

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vind het ook niet erg hoor dat ik het heb. Maakt me alleen maar zeker, te weten dat alles daarbinnen goed zit. Maar tis af en toe wel vervelend, die zure oprispingen.

Behappy, hier ook pizza. :D Eentje van C1000 eigen merk en dan met kip tandori. Die vind ik altijd zo lekker.

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier verse soep en vis en sla op t menu, heel makkelijk.

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Jel: hier had ik er bij mijn vorige zwschap de laatste maand heel erg last van.

@ Eten: Vriend is vanavond niet thuis dus eet met mijn zoontje, ik denk boontjes aardappels vlees, gister al pizza gehad:)

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @burningkarma, nee he :( heel veel sterkte! wat een klote nieuws

6. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier Pizza..... Andere optie was biefstuk doorgebakken tot schoenzool:(

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Het zou kunnen. De afspraak liep wel wat raar. Toen ik haar zij dat ik de 18e een eisprong had met posi ovutest en de 28e posi teste vond ze dat wel erg vroeg, maar ja. Het was nu eenmaal zo. En de echo deed ze vrij gehaast maar toch. Het ziet er niet uit hoe ie er met 8 weken uit zou moeten zien, eerder 5 of 6 weken. Ik vraag me af of dat dan kan als ik de 18e de posi ovu test had. Ze was ook een beetje beduusd geloof ik, en na de echo kon ik eigenlijk meteen weg. Ze heeft het kindje niet gemeten want dat vond ze geloof ik niet echt logisch? Op dat moment was ik de kluts zo kwijt dat ik maar gewoon een afspraak had gemaakt en weg ben gegaan. Ik houd er rekening mee dat het misgaat. Mocht het vrijdag toch goed nieuws zijn dan laat ik dat natuurlijk weten.

Iedereen bedankt voor de berichtjes.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Veel pizza-eters vandaag. :)

Burningkarma, ik duim toch voor een wonder!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

zo pizza zit er alweer in hier :)

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    net als ik hier dus... had toen ook een posi test en ook posi zw. test... dus tja ... maar duim wel heeeeel erg hard voor je, sterkte meid

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    kom even inbreken!

@buringkarma
    Oorspronkelijk geplaatst door burningkarma [​IMG]
    Hoi hoi, ik kom ff binnen om te laten ween dat ik gister mijn intake bij vk had en kreeg een echo omdat ik niet wist hoever ik was. Helaas was ereen hel klein vruchtzakje met baby maar geen hartactie. I moet nu dus wachten op een mk en als ie niet gewoon komt krijg ik medicijnen om ze op te wekken. Volgende week heb ik weer een echo.

wat ontzettend rot en klote voor je, ik hoop dat je gewoon nog niet zo ver bent als je dacht. Ik ben zelf ook een weekje terug gezet omdat het kindje ook nog niet zo groot was als zou moeten. De gyn had het over een diapauze dat dit verschillend kan zijn per vrouw ivm innesteling in de baarmoeder. Bij de ene vrouw nesteld het eitje binnen 8 dagen of 10 dagen en de andere vrouw kan het wel 14 dagen rondzweven! Ik dacht 7 weken te zijn toen ik een echo kreeg maar bleek maar net einde 5e week te zijn dus net 6 weken. kindje was 3.8 mm. Ik krijg nu de 11e de volgende echo!! hoop zo voor jou dat het goed komt.

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @dinh super een mooie echo
    @niesje jij ook feli...

De mensen die nieuw zijn als jullie het kunnen dan zou ik vriendelijk willen vragen of jullie jezelf op de lijst kunnen zetten !
    BVD

En uiteraard WELKOM!!!!!!

Bah nu voel ik me echt een naaktslak die een heel spoor van vieze afscheiding achterlaat :D sorry klinkt erg ranzig maaruh zoe voelt het nu eventjes whahaha

Hier heerlijk pasta gegeten met eigen gemaakte saus nog heul veel over dus dat gaat lekker de vriezer in en mochten we nog een keer pasta eten TADAAAAA we hebben nog saus..

Net zoon lief naar bed gegaan had ie alleen niet zo een zin in de eerste 5 min daarna is die lief gaan liggen en gaan spelen met zn knuffels ( woezel en pip) en nu ligt ie al lekker te slapen.

Vandaag lekker vroeg naar bed dit was echt ZOOO NIET mijn dag vandaag
    ben de hele dag al aan het wegdromen over dinsdag ...
    zou het hartje kloppen?
    is hij.zij goed gegroeid *zucht*
    hoop dat als ik deze echo heb gehad dat ik de angst voor een MA een beetje los kan laten ..
    ben bij de echo dan 10 weken en 5 dagen en ookal word ik een week terug gezet Who cares als het hartje maar nog zo mooi knippert

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi damesss,

Wat grappig dat jullie zagen dat ik vannochtend even meelas :) Had jullie reactie daarna niet gezien sorry!

Gisteren heb ik toch maar de gyn gebeld en de situatie uitgelegd kon er gelijk terecht.. Eenmaal daar hebben we een echo gehad en was te zien dat het kindje toch wel gegroeid was en het was een mooi vruchtje van 6weken maar helaas toch geen hartinteractie en ook nog geen bloed?lijnen (wat ze met een soort van censor bekeken) naar het vruchtje toe.. Ook zagen ze dat het vruchtzakje niet mooi ovaal was (dat was t maandag nog wel) dus ze zagen positieve maar ook negatieve dingen en konden dus ook niet veel zeggen.. Omdat het vruchtje toch gegroeid was t.o.v. een week geleden kregen we toch een klein beetje hoop en we hebben een vervolgafspraak voor volgende week donderdag! Helaas ben ik vandaag erger gaan bloeden en moet ik zelfs een maandverbandje in om het op te vangen:( Gelukkig hebben we de echo van gisteren meegekregen in een mooi mapje hebben we toch nog iets van ons eerste kindje .. Het is dus nog niet definitief maar zie t helaas niet meer positief in en wacht nu tot het doorzet...

Zag dat er nog een paar mooie echos gemaakt zijn gefeliciteerd dames en heer.. :):):)

@Burningkarma sterkte meis hopelijk hebben we snel weer een positieve test in onze handen!!

Ik blijf sowieso nog meelezen totdat het daadwerkelijk over is en dan zal ik toch echt over moeten stappen naar t zwanger worden forum:( Ik hou jullie op de hoogte ladies !! Fijne avond!!

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Thea, ik las geloof ik ergens dat jij een tweeling bent verloren? Met hoeveel weken was dat? Ach maar dit komt toch goed! Had je al een echo gehad of is het dan pas je eerste?

@ Fliertje, klote dat je het nu niet meer positief inziet. Wel vreemd dat het vruchtje groeit als er helemaal geen hartactie is. Hoop op een wonder. Sterkte in nog steeds deze onzekerheid.

15. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

@dinh, wow mooi nieuws hoor. Ben blij voor jullie. En het is toch fijn dat je zo in de "gaten" gehouden wordt? Paar extra echo's niks mis mee toch.

@niesje, ook fijn een goede echo...
    Ben super blij met alle goede verhalen.

@nathalie....ehm...paraveterinair dierenassistente?? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?

@jel....maagzuur, nee gelukkig nog niet. Wel oprispingen (boertjes in de volksmond haha)

@ menu, wij hebben net kipburger met sla en duitse aardappelschotel gehad...normaal errug lekkr maar nu na die buikgriep...mwah..

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Jij ook sterkte fliertje! Cyberhug.

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

ooihw fliertje mn duimen draaien !!

vindt t nu ineens weer zo spannend na die verhalen :(

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Burningkarma wat erg. Heel veel sterkte en hoop inderdaad mee op een wonder knuf..

Fliertje :( wat naar ook nogmaals heel veel sterkte.

Beetje dubbel in een bericht natuurlijk maar Dinh proficiat met deze goede echo. Op naar de volgende.

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    dit is mn 2e echo 1e echo mooi hartje gezien
    MAAR dat is het juist bij de 2 ling eerst 1 kindje met hartje week erop 2 kindjes met hartje week daarop geen 1 hartje (7,8,9weken)

Daarom zit de angst er ook in stel je voor dat me lichaam me echt voor de gek houd en ook mn gevoel ....
    dan kan je me echt wegbrengen dat me lichaam me voor de gek houd ok !
    Maar me gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten( wist vanaf dag 1 al dat de tweeling zwangerschap niet goed was)
    nu heb ik wel een goed gevoel mja de angst overheerst toch ...

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @onze wens: Zegmaar gewoon dierenartsassistente;) Ik neem aan dat je wel weet wat het is:p Dat paraveterinair heeft te maken met dat ik dan ook bepaalde handelingen mag uitvoeren in plaats van alleen achter de balie. Dat wil zeggen: meehelpen in de spreekkamer, rontgenfoto's maken, assisteren bij operatiepatienten, nazorg patienten, etc.

Deel Deze Pagina