November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is dus ook mijn angst. Ik teste pas de 15e maart licht positief terwijl ik 6 feb mijn laatste ongi had. Ik ben bang dat ik minder ver ben en dat ze dus ook een kortere zwangerschap ontdekken... Ik leef met je mee..

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooooooooooooooo:p

3. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben net met zijn tweeen, een namenboek doorgeworsteld...onze ideeen hadden niet verder uit elkaar kunnen liggen....pfff Hoe moet dit nog goedkomen!?

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja namen, dat vind ik moeilijk.. Wij wachten denk ik tot we weten wat het word.

5. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij zijn wij een van de enige maar we willen het niet weten. dus op zoek naar 2 namen....ik heb mijn man al gezegd dat hij voor de oorlog is blijven hangen haha

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Naam voor meisje zijn we al uit (denk ik). Jongen ook bijna. Maar ik wil ook eerst weten wat t word voordat t vadt staat.

7. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach.....we hebben nog ff haha

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @onzewens ik ben veel te nieuwsgierig, zou niet kunnen wachten. Denk dat we al een geslachtbepaling doen bij 16 weken.

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Thea, door wat je hebt meegemaakt is het logisch dat je die angst heb. Dat heb ik ook, en dan vooral richting het eind denk ik...
    Maar het gaat vast helemaal goed komen. Proberen te genieten!

@ namen: we hebben waarschijnlijk al een jongensnaam, maar dit keer vinden we een meisjesnaam heel moeilijk. Maar we hebben nog tijd zat en zien hopelijk het geslacht bij de 20 weken echo.

10. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis nie dat we het niet willen weten maar meer dat ik het niet voor me kan houden. Ik vond het super moeilijk om niet te vertellen dat ik zwanger ben. En dat hebben we beide ouders en broer en zus meteen verteld. Ik kan dat niet voor me houden, dus uit zelfbescherming kan ik het dan beter zelf ook niet weten, kan ik me ook niet verkletsen.:D

Ook vind ik het niet belangrijk. gezond is veeeeeeeeeel belangrijker maar dat zullen jullie ongetwijfeld ook vinden.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@namen hmm
    wil toch eerst de volgende echo afwachten voordat ik daar over ga dromen en nadenken
    ben ook zn onzekere doos

12. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    burningkarma en fliertje! echt heel veel sterkte... ik hoop op een wonder voor jullie!

dames met een goede echo natuurlijk gefeliciteerd! pfff de dagen kruipen voorbij, kan niet wachten tot mijn 1e echo!

thea: ook hier een spoor dat wil je niet weten, echt bah! hahaha...

ik heb sinds gisteren echt pijnlijke tepels! damn wat kan dat pijn doen! gelukkig weinig beroerd als ik maar regelmatig eet, alleen soms kan ik echt even bleh worden en moet dan kokhalzen...

zijn hier ook dames die bij een 1e B.I hadden en daar nu ook weer last van hebben? ondanks dat het nog zo pril is beginnen de klachten al weer goed. Heb vandaag een redelijk intensieve dag gehad en nu natuurlijk zoontje van 1 en aan het einde v.d dag liep ik alsof ik 8mnd zwanger was te schommelen en elke stap was al een pijnlijke stap teveel... zo worden het nog een hoop lange maanden! gauw op zoek naar een ervaren bekkentherapeut!

13. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik kom hier ook weer koekeloeren :)
    Was wel ff bezig met bijlezen :O

Wat erg fliertje en burningkarma.. ik blijf voor jullie hopen op een wonder.

Hier gelukkig sinds 2 dagen niet meer misselijk, wat een verademing!! Hopelijk blijft het zo. Verder wel zere boobs en erg moe.

Wij willen denk ik ook weten wat het wordt.. ben ook zo nieuwsgierig. Maar zie er ook wel tegenop om mijn mond te houden tegen iedereen, je moet zo opletten wat je zegt.

Hier trouwens nog een pizza-eter vandaag haha, had echt geen puf om nog te koken.

Volgende week donderdag eindelijk de echo!! Als alles goed is mag iedereen het daarna weten. Zie er ook wel een beetje tegenop om het op mijn werk te vertellen, weet ook niet goed hoe en wanneer.. Als iedereen bij elkaar is op kantoor? Of individueel op de werkvloer/tijdens pauze?

14. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    oja en vandaag gestart voor moeders voor moeders! super sterke test en hoop dat ik veel voor ze kan opvangen! :)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Burning en fliertje! Ik wens jullie veel sterkte in deze slopende tijd! Wat ontzettend naar. Dikke knuffel!!!

Dinh fijn dat jullie echo goed is! Heerlijk! En ja zo'n grote buik voor 2cm bizar he.

Welkom nieuwe mama's!

Hier alles prima donna. Te goed soms, maar we mogen niet klagen. Buik wordt groter in de avond. Me vent 2 dagen nirt gezien door werk en afspraken, maar die stond vanavond ook al verwonderd te kijken! Dus ik neem aan dat dat een goed teken is.

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Laura bij de eerste had ik er last van maar nu (nog?) niet. Balen dat het bij jou nu zo vroeg al begint joh..

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik wil zeker weten wat het word. Ben veel te nieuwsgierig! Mijn wonder en cadeau is mijn zwangerschap al. En iedereen mag weten wat het wordt. Ik vind het altijd zo cliche, als je je eigen nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en je dan krampachtig voor iedereen je mond houdt.

Naam voor een meid hebben we al! Een jongen hebben we meerdere opties, maar zijn er nog niet zo uit.

18. Wij zijn ook een shortlist aan het maken van namen. Daar zijn we al drie weken mee bezig. Voor een jongensnaam komen we niet verder dan Fabian naar Fabian Cancellara. Voor meisjes staan namen als Cahaya, Felicity, Kensi en Ziva op de shortlist, maar die is nog veel langer.

Voor beide geslachten weten we een van de volgnamen al: Dinh, om hiermee de afkomst (Vietnam) terug te laten komen in de naam.

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

kensi en ziva vind ik leuk !
    die zijn ook
    van dat tv peogamma

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Meisjesnaam staat hier al vast. Mijn partner is Engels en houd van die typische Engelse namen, we hebben afgesproken dat het kindje zijn achternaam krijgt en ik de voornaam mag kiezen. Gelukkig waren we het over t meisje eens. Jongetje nog niet maar tis nog vroeg zat.

Deel Deze Pagina