balen he... Ik hoef niet echt te spugen (ik hou dat heel erg tegen) maar ik ben wel zo beroerd als maar kan. Had het ook bij onze dochter. En nu moet ik inderdaad 'gewoon' door, hoe beroerd ook. Ik maak het mezelf zo gemakkelijk mogelijk en ik laat heel veel dingen voor wat ze zijn. Huishouding kan me even gestolen worden. Ik weet ook af en toe gewoon niet meer wat ik nog kan eten zodat het wel rustig blijft. Heel vervelend..wat mij betreft mag deze fase snel voorbij zijn. En zoals mijn man gisteren tegen vrienden van ons zei 'jullie mogen wel opschieten, wij zijn al bijna klaar, met zo'n beroerde vrouw hoef je er geen 5"
De naam, als wij er zelf uit zijn, houd ik ook voor me. Maar wat ik nu bedacht heb, weet ik al vrijwel zeker dat mijn vriend ze niets vind. Ik ga denk ik de achternaam kaart inzetten hahaha. Schat, Hij mag jouw achternaam, maar ik mag de voornaam kiezen @Thea, hoe zit het bij jullie? Hebben jouw kinderen dezelfde achternamen als hun (stief)vader of jouw naam. Heb jij de naam van je huidige man aangenomen? Je hoeft het niet te beantwoorden als het te persoonlijk is . Ben gewoon heel benieuwd omdat ik ook over mijn naam en de naam van mijn eventuele kindjes nadenk.
uitgerekend 1 november Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi! Petrea: 1e kindje 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Dinh: 2e kindje zkh Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje 13 November Voske: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Fliertje : 1e kindje Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 10-04 Thea termijn echo 10-04 Juliaaa Intake 11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!) 11-04 Niesje123 intake VK + echo 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 12-04 Joyce86 1e echo 12-04 Ikke175 2e echo 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 18-04 onzewens termijnecho + intake vk 18-04 Voske 2e echo gyn 19-04 Dinh 2e echo 19-04 Fliertje 2e echo 19-04 Niesje123 4e echo GYN 21-04 Behappy 2e echo 23-4 lauras1983 1e echo verl 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts 22-06 Dinh 20 wekenecho Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986
Woei een hoop waves *waved gezellig mee* Achternaam kaart heb ik al ingezet.. omdat mijn eerste zoon dus een andere achternaam heeft. Zal vast wel loslopen allemaal whehe.
Beide kinderen hebben mijn achternaam. Mijn dochter is wel erkend door haar vader maar heeft mijn achternaam gehouden( dat was mijn enigste eis aangezien ik hem al moest dwingen haar te erkennen LANG VERHAAL) mijn zoon heeft automatich mijn achternaam gekregen aangezien hij niet erkend is . Ik ben niet getrouwd haha ookal voelt dat wel zo Ookal zouden wij ooit trouwen dan nog hou ik mijn eigen naam met oog op mijn kindjes. wij hebben hier nu de discussie welke achternaam jet kindje gaat krijgen aangezien ik graag zou willen dat het net als mijn andere kindjes mijn achternaam gaat krijgen. mja man lief wilt natuurlijk dat de kleine zelfde achternaam als hem en zijn kinderen gaat krijgen dus dat wor dnog wel even een discussie
ik wave gezellig meeeeee WOEHOEEEEEE en doe de eenden waggel erbij waggel waggel en ach ja doe de pinquin slide erbij ! WOEIIIII
Ja, dat is lastig Thea! Als jullie onpartijdige scheidsrechter nodig hebben roep je mij maar Laat ik jullie een strootje trekken of zoiets haha Wij zijn ook niet getrouwd en ik ben soms anti standaard. Ik vind het vervelend dat mijn vriend zomaar aanneemt dat een kindje zijn naam krijgt. Ja daaag ik heb ook een mooie naam!
Haha dank je wel Leuk gedaan @Achternaam onze krijgt mijn man zn achternaam want wij zijn ook getrouwd en ik heb ook zijn achternaam
Mijn dochter die is al 12, vandaar ook dat wijze commentaar @ Achternaam, mijn kids hebben wel de achternaam van hun pa hoewel wij niet getrouwd waren..vind dat nu natuurlijk heel jammer maarja daar doe je niks meer aan! Aangezien er nu met vriendlief wel trouwplannen (in de toekomst) zijn, krijgt ons kindje wel zijn achternaam. Anders zit je dalijk met 3 verschillende achternamen @ Misselijkheid, heb net met heel veel pijn en moeite een banaan naar binnen weten te werken
@thea, je kiest volgens mij toch bij het eerste kind? Alle andere kinderen krijgen dan automatisch dezelfde achternaam. Of geldt dat niet voor niet-getrouwde stellen?
Wat namen betreft zijn wij er hier nog niet mee bezig. Ik durf dat nog niet zo goed, ik wil eerst (zo zeker als het kan) redelijk gerust erop zijn dat het kindje die eerste risicovolle tijd door is. Daarbij kan ik me gewoon niet voorstellen dat dit een jongetje wordt, gewoon door hoe ik me voel en door al mijn pukkels. Volgens mij wordt het echt een meisje. Denk dat wij gewoon wachten totdat het te zien is. Weet iemand trouwens met hoeveel weken dat ook alweer is? Ik denk dat ik dit keer wel zo'n echo wil. Ik merk dat ik net zo nieuwsgierig ben als bij onze dochter. Die heeft ons vannacht trouwens lekker wakker gehouden. Krijsen dat ze deed, niet normaal, dus ik toch maar een flesje gemaakt, maar dat wilde ze niet. Toen bij ons in bed genomen (ja sorry hoor, slaap liever goed), maar zodra ze bij ons in bed lag was het "ttatatatadaadadakriggelkriggel'. Mijn man zei nog 'er is iets, ze heeft iets, pijn of zo'. Ik na 10 minuten haar betoog aan gehoord te hebben 'nou schat, denk echt dat ze heel veel pijn heeft' wahahaha. Toen terug gelegd in haar bed en ze heeft lekker verder geslapen. Wat ze nou had, echt geen idee. Vanavond moet ik werken. Ik zie er best wel tegenop. Nog maar 5 diensten in totaal, ik vind dat ik het af moet maken... Ik ga het wel heel erg rustig aan doen, dat moeten ze maar begrijpen. Zo nog even wat boodschapjes doen. Onze schattepatat ligt nu heerlijk te slapen trouwens, denk dat ik daar zo maar even een stokje voor steek
Dinh, volgens mij geldt dat ook voor niet getrouwde stellen, maar bij Thea ligt het net weer ietsje anders. Je mag inderdaad niet het ene kind de achternaam van de vader geven en het andere kind de achternaam van moeder.