November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning dames !!

ik doe de 9 WEKEN WAVEEE YEAHH BEBE.

t aat toch best snel he ..

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

balen he... Ik hoef niet echt te spugen (ik hou dat heel erg tegen) maar ik ben wel zo beroerd als maar kan. Had het ook bij onze dochter. En nu moet ik inderdaad 'gewoon' door, hoe beroerd ook. Ik maak het mezelf zo gemakkelijk mogelijk en ik laat heel veel dingen voor wat ze zijn. Huishouding kan me even gestolen worden.

Ik weet ook af en toe gewoon niet meer wat ik nog kan eten zodat het wel rustig blijft. Heel vervelend..wat mij betreft mag deze fase snel voorbij zijn. En zoals mijn man gisteren tegen vrienden van ons zei 'jullie mogen wel opschieten, wij zijn al bijna klaar, met zo'n beroerde vrouw hoef je er geen 5":D

3. @Lijst

Wie houdt de lijst bij? Wij hebben op 19 april onze tweede echo.
    22 juni de 20 weken echo.

4. Kwekijzer

mag je zelf doen, wel op letten dat je in dezelfde 'stijl' blijft:)

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    De naam, als wij er zelf uit zijn, houd ik ook voor me. Maar wat ik nu bedacht heb, weet ik al vrijwel zeker dat mijn vriend ze niets vind.
    Ik ga denk ik de achternaam kaart inzetten hahaha. Schat, Hij mag jouw achternaam, maar ik mag de voornaam kiezen :p

@Thea, hoe zit het bij jullie? Hebben jouw kinderen dezelfde achternamen als hun (stief)vader of jouw naam. Heb jij de naam van je huidige man aangenomen?
    Je hoeft het niet te beantwoorden als het te persoonlijk is :).
    Ben gewoon heel benieuwd omdat ik ook over mijn naam en de naam van mijn eventuele kindjes nadenk.

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    achternaam staat hier al vast omdat we getrouwd zijn, dat wordt die van hem...dusss:D

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wave voor Samantha, Onzewens en Behappy

8. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha tnx, das leuk haha

9. uitgerekend

1 november
    Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi!
    Petrea: 1e kindje
    2 november
    Lodie
    Suus1982: 3e kindje
    onzewens: 1e kindje, zkh bevalling
    5 November
    Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling
    6 november
    NathalieD 2e kindje
    Sinja: 2e+3e kindje
    Nic79: 3e kindje
    Siep81: 2e kindje
    8 november
    Jel 2e kindje (1e overleden) zkh
    9 november
    Behappy: 1e Kindje
    snowbird: 1e kindje
    10 November
    Dinh: 2e kindje zkh
    Beckje: 1e Kindje
    Missillie: 2e kindje
    Mayke1980: 3e kindje
    Ladylola: 1e kindje
    12 November
    BurningKarma: 2e Kindje
    Suus14: 1e kindje
    13 November
    Voske: 2e kindje
    14 November
    Ikke175: tweeling
    16 November
    Daydreamy: 2e Kindje
    18 November
    Pumpkin: 1e kindje
    19 November
    Juliaaa: 1e kindje
    Lolalo: 2de kindje
    20 November
    Patje20 : 2e kindje
    Joyce86: 2de kindje
    22 November
    xNicolle: 1e kindje
    Siesi: 1e kindje
    23 November
    Samantha89
    24 November
    Fliertje : 1e kindje
    Niesje123: 3e kindje
    26 November:
    Yasminaa 2e kindje
    Cjb: 2e kindje
    29 November
    Beertje86: 2e kindje
    30 November
    lauras1983: 2e kindje

AFSPRAKEN!!

10-04 Thea termijn echo
    10-04 Juliaaa Intake
    11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!)
    11-04 Niesje123 intake VK + echo
    12-04 Beckje 1e echo+intake
    12-04 snowbird 1e echo + intake
    12-04 Siesi intake
    12-04 Patje20 intake
    12-04 Joyce86 1e echo
    12-04 Ikke175 2e echo
    16-04 Juliaaa 1e echo
    16-04 Suus14 intake vk
    16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti
    16-04 Samantha89 1e echo
    18-04 onzewens termijnecho + intake vk
    18-04 Voske 2e echo gyn
    19-04 Dinh 2e echo
    19-04 Fliertje 2e echo
    19-04 Niesje123 4e echo GYN
    21-04 Behappy 2e echo
    23-4 lauras1983 1e echo verl
    24-04 Missillie 1e echo Gyn
    24-04 Lolalo 1ste echo + intake
    24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts
    22-06 Dinh 20 wekenecho

Kleine ‘oh zo gewenste ‘ Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven:
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    * Dreames
    * R85
    * BootjeKatootje
    * Waxientje
    * Bianca1374
    * Late Mama
    * Lydia1986

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Woei een hoop waves *waved gezellig mee*

Achternaam kaart heb ik al ingezet.. omdat mijn eerste zoon dus een andere achternaam heeft. Zal vast wel loslopen allemaal whehe.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

ThankU !!! nog 2 weekjes tot we onze kleine weer mogen zie

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Beide kinderen hebben mijn achternaam.
    Mijn dochter is wel erkend door haar vader maar heeft mijn achternaam gehouden( dat was mijn enigste eis aangezien ik hem al moest dwingen haar te erkennen LANG VERHAAL)
    mijn zoon heeft automatich mijn achternaam gekregen aangezien hij niet erkend is .

Ik ben niet getrouwd haha ookal voelt dat wel zo
    Ookal zouden wij ooit trouwen dan nog hou ik mijn eigen naam met oog op mijn kindjes.

wij hebben hier nu de discussie welke achternaam jet kindje gaat krijgen aangezien ik graag zou willen dat het net als mijn andere kindjes mijn achternaam gaat krijgen.
    mja man lief wilt natuurlijk dat de kleine zelfde achternaam als hem en zijn kinderen gaat krijgen dus dat wor dnog wel even een discussie:D

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik wave gezellig meeeeee WOEHOEEEEEE
    en doe de eenden waggel erbij waggel waggel
    en ach ja doe de pinquin slide erbij ! WOEIIIII

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ja, dat is lastig Thea! Als jullie onpartijdige scheidsrechter nodig hebben roep je mij maar :D Laat ik jullie een strootje trekken of zoiets haha

Wij zijn ook niet getrouwd en ik ben soms anti standaard. Ik vind het vervelend dat mijn vriend zomaar aanneemt dat een kindje zijn naam krijgt. Ja daaag ik heb ook een mooie naam!

15. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Haha dank je wel :) Leuk gedaan ;)

@Achternaam onze krijgt mijn man zn achternaam want wij zijn ook getrouwd en ik heb ook zijn achternaam ;)

16. Kwekijzer

En weet je al wie die gaat winnen:D

17. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    #3897 Niesje123, 6 apr 2012
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
    Mijn dochter die is al 12, vandaar ook dat wijze commentaar ;)

@ Achternaam, mijn kids hebben wel de achternaam van hun pa hoewel wij niet getrouwd waren..vind dat nu natuurlijk heel jammer maarja daar doe je niks meer aan! Aangezien er nu met vriendlief wel trouwplannen (in de toekomst) zijn, krijgt ons kindje wel zijn achternaam. Anders zit je dalijk met 3 verschillende achternamen ;)

@ Misselijkheid, heb net met heel veel pijn en moeite een banaan naar binnen weten te werken :)

18. @thea, je kiest volgens mij toch bij het eerste kind? Alle andere kinderen krijgen dan automatisch dezelfde achternaam. Of geldt dat niet voor niet-getrouwde stellen?

19. Kwekijzer

Wat namen betreft zijn wij er hier nog niet mee bezig. Ik durf dat nog niet zo goed, ik wil eerst (zo zeker als het kan) redelijk gerust erop zijn dat het kindje die eerste risicovolle tijd door is. Daarbij kan ik me gewoon niet voorstellen dat dit een jongetje wordt, gewoon door hoe ik me voel en door al mijn pukkels. Volgens mij wordt het echt een meisje. Denk dat wij gewoon wachten totdat het te zien is. Weet iemand trouwens met hoeveel weken dat ook alweer is? Ik denk dat ik dit keer wel zo'n echo wil. Ik merk dat ik net zo nieuwsgierig ben als bij onze dochter.

Die heeft ons vannacht trouwens lekker wakker gehouden. Krijsen dat ze deed, niet normaal, dus ik toch maar een flesje gemaakt, maar dat wilde ze niet. Toen bij ons in bed genomen (ja sorry hoor, slaap liever goed), maar zodra ze bij ons in bed lag was het "ttatatatadaadadakriggelkriggel'. Mijn man zei nog 'er is iets, ze heeft iets, pijn of zo'. Ik na 10 minuten haar betoog aan gehoord te hebben 'nou schat, denk echt dat ze heel veel pijn heeft' wahahaha. Toen terug gelegd in haar bed en ze heeft lekker verder geslapen. Wat ze nou had, echt geen idee.

Vanavond moet ik werken. Ik zie er best wel tegenop. Nog maar 5 diensten in totaal, ik vind dat ik het af moet maken... Ik ga het wel heel erg rustig aan doen, dat moeten ze maar begrijpen.

Zo nog even wat boodschapjes doen. Onze schattepatat ligt nu heerlijk te slapen trouwens, denk dat ik daar zo maar even een stokje voor steek:D

20. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Dinh, volgens mij geldt dat ook voor niet getrouwde stellen, maar bij Thea ligt het net weer ietsje anders.

Je mag inderdaad niet het ene kind de achternaam van de vader geven en het andere kind de achternaam van moeder.

Deel Deze Pagina