November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    whahahahhaahahahah lekker naaktslak van me :p
    ik gaat lekker spinazie, aardappels,vlees eten
    morgen patatjes
    overmorgen gourmetten
    en dan 2e paasdag als de meeste kindjes weer wegzijn lekker makkelijk pasta( met saus die in de vriezer ligt)
    dinsdag als de echo goed is uit eten
    woensdag eten we bloemkool ,aardappels,vlees
    donderd eten we iets met rijst en kip
    vrijdag eten we lasagne:)

2. Er wordt vanavond gekookt voor ons, door mijn moeder. Het zal dus wel rijst zijn, maar wat, dat weet ik nog niet. Leuk, het inburgeringsdiploma en de echo laten zien. (sorry, ik heb thuis geen scanner en mijn ega heeft de echo in de tas, kan hem dus nog niet showen)

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    HIer word ook gekookt door mams!! Wat we eten, geen idee.

Weten jullie alof je in het ziekenhuis of thuis wil bevallen??
    Ik moet in het ziekenhuis ivm keizersnee vorige keer.

4. We willen in het ziekenhuis bevallen. Misschien ouderwets, maar ik heb zoiets van, als er iets is, dan zijn we op de juiste plaats.

5. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ik wilde deze keer eigenlijk thuis bevallen, maar dat mag helaas niet.
    Risico is te groot, aangezien ze vorig jaar bij mij bmhk voorstadium ontdekt hebben en weefsel hebben weggehaald en ik in nov ook een spoedoperatie heb gehad ivm acute bbz, waarbij ze mijn l.eileider hebben verwijderd :(
    Maar ach, al lang blij zo snel weer zwanger te mogen zijn natuurlijk!! :)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

omygosh thea weet jij gewoon de hele week al wat je gaat eten ?
    ikke niet hoor heb vaak op t laatste moment trek in wat anders haha

ooeehhh lekker uiteten hmm wil
    ik ook !!
    & tuurlijk is je echo goed

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

wij gaan vanavond bbq"en bij vrieden van ons
    want er is er weer 1 jarig natuurlijk

8. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    zo thea heel de week eet planning al rond ;)

Hier was ik van plan zelfs pasta te gaan maken ( de saus dan) kom ik er een half uur geleden achter de helft niet in huis te hebben...
    die hersens van mij tegenwoordig.
    Maar ff wat pasta uit de diepvries voor mijn twee mannen....( ik lust t zo ie zo niet) denk dat ik een tosti ga eten....

Morgenavond moeten we nog verzinnen; geen puff voor uit eten denk ik maar zoonlief gaat wel uit logeren en wij "vieren" alvast dat we een jaar getrouwd zijn.....misschien thais halen ofzo.....

als ik trek heb.....haha

9. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    ow en ik hoop eigenlijk rustig thuis te bevallen......zeer waarschijnlijk houden we t bij 2 kinderen dus lijkt mij wel mooi om mee te maken, lekker onspannen.
    Bij mij zoon ingeleid en dat hoop ik iig niet weer te hoeven ( men wat een verschrikking die weeenstorm....en te snelle bevalling)
    Maar als ik naar t ziekenhuis moet ook geen probleem, was me erg meegevallen ( en dan bedoel ik het ziekenhuis zelf he....ze waren erg aardig en relaxt)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Behappy veel plezier met bbqen vanavond.

Hier het eten op. Merk echt dat mijn broek strakker gaat zitten. Vooral na het eten, dan moet er echt een knoopje open.

Ik ga in het zkh bevallen. Sowieso natuurlijk na het overlijden van onze dochter. Daar hebben ze alles direct bij de hand... En daarnaast heb ik ook overgewicht en dan moet je sowieso in het zkh bevallen.

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @bevallen, het liefst thuis. Nog niet heel hard over nagedacht.

Nog 3,5 uur :( ben ook zo moe!!! Wil slapen. Maar als ik zo thuis kom eerst eten, want krijg steeds in de avond eetbuien. En dan is het zomaar weer 12 uur.

12. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah ik doe ook de 9 weken wave :D

@namen: zijn wij nog niet echt mee bezig.. heb wel een paar leuke maar 1 daarvan vind mijn vriend niks, grrrr
    Ik ken ook een Thirza uit een christelijke familie, denk ook niet dat hun weten dat het ook heks betekent haha.
    Geslacht willen we wel weten maar nu twijfel ik of ik het geheim wil houden voor de buitenwereld of gewoon zeggen.. Iedereen in onze omgeving houdt het geheim tot nu toe maar ik irriteer me er eigenlijk wel aan.. het is echt zo'n heersende gewoonte.

@zkh/thuis bevallen: ik wil in het zkh, want je bent dan idd meteen op de juiste plek mocht het niet goed gaan.

@kwaaltjes: gelukkig niet meer zo misselijk, wel erg moe! Maar heb nu ook 3 vroege diensten achter elkaar gehad (5.30 op) dus mag ook wel.

Ga nu denk ik maar een paar afleveringen gtst terugkijken :)

Hier trouwens nog een naaktslak ;) hahaha

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi zwangergangers!!

Hoe is het meiden? Iedereen druk met uitbreiden en zo nu en dan de plee knuffelen lees ik. Vervelend hoor :( tis geen pretje!

Leuke namen zag ik voorbij komen! Leuk he om ermee bezig te zijn.
    Voor een meid hebben we al klaar staan en een jongen wordt nog stoeien.

Ik wil thuis bevallen, maar het wordt het zkh denk ik. Me zus was ook over tijd.

Wij hebben net rostirondjes, broccoli, spa en een boomstam gehapt.
    Morgen gourmetten met vrienden en zondag uiteten. Rest van de week maak ik morgen een menutje!

Knappe dochter heb je kwek!! Wat een plaatje!

14. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Heey November Mama's !!

hier nog een november Mama !!! 12 november uitgerekend!!!!

Ik heb met 6 weken een echo gehad en daarop was een actief hartje te zien :):):)

af en toe ben ik wel heel onzeker , Ook veel slakkenslijm verlies ( hahaha ) las dat jullie het hier zo noemen :p

Ook regelmatig buikpijntjes !! Ben zooo bang dat ik mijn babytje verlies !!

17 april 2e Echo ... voor ut laatst in het ziekenhuis en daarna mag ook ik gewoon naar de verloskundige :)

hier af en toe ook misselijk ( maar heb nog niet gespuugd ) doe ook erg me best niet te spugen , ik vind dat verschikkelijk !!!!
    en s'middags zoooo moe !!!!!

we zijn na zo lang wachten zoooo blij met ons babytje , dat we de babykamer al gekocht hebben !!!!

Maar ik ben pas 100% gerust als 17 april alles ok is :)

herkennen jullie mijn verhaal en angst en onzekerheid ???

Liefs x

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    WELKOM mede naaktslak ( zal het even kort uitleggen ik had me net geschoren vandaag dat het begonnen is over een naaktslak)
    vanuit daar werd het een slakkenspoor( afscheiding gehhehehhe)

@echo fijn dat je een goede echo heb gehad
    de onzekerheid komt veel van ons erg bekend voor ben ook als de dood om een slechte echo t ekrijgen aanstaande dinsdag maar het voelt wel goed deze zwangerschap dus we wachten af.

@ bevallen hier word het ziekenhuis aangezien ik het niet voor me zie om te puffen en te persen met 5 kinderen in huis :D

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @1988mama Gefeliciteerd! Owww die onzekerheid herkent iedereen wel denk ik. Ik ben pas een beetje zekerder na de eerste echo, als daar alles klopt en ik niet achter loop ofzo.

Hahahaha Thea nee dat zou ik ook niet voor me zien,thuis bevallen met 5 kinderen.
    Mijn broertje is toevallig bij de bevalling van mijn zusje geweest (was toen 4 jaar) En heeft een half jaar niet durven poepen........ Was er zoo bang van geworden.

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    mijn zoon die mishandeld is ... tja krijg je met zoveel vrouwen in huis...

hoop voor je dat je een broertje krijgt kerel

Bekijk bijlage 236251

18. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, ik vertrek zo richting de Franse Alpen. Lekker een weekje skieen! Rustig aan dan hé... ;)

Tot over een week!

19. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    hoi hoi,

qua naam zijn we nog helemaal niet bezig nu, wil eerst weten wat het is!;) maar onze zoon heet maiko en komt niet heel erg veel voor en de tweede wil ik ook graag een niet te vaak voorkomende naam... Daarbij stottert mijn man wat en heeft dus met sommige namen moeite en natuurlijk net namen die ik leuk vind! :x

bevallen wil ik echt in het ziekenhuis. met maiko ging het alarm op een gegeven moment af omdat zijn hartslag daalde etc en moet er niet aan denken dat ik dan thuis was geweest. voelt ook gewoon veiliger...

ben gelukkig niet heel misselijk maar tandenpoetsen is een ramp, moet er elke keer enorm van kokhalzen tot ik gewoon moet stoppen. dus poets maar kort en spoel goed na met mondwater... Verder wel errug gevoelige en pijnlijke tepels! auwww...
    Maar het ergste is nu de bekkenpijn al...:(

20. Jel

Jel Niet meer actief

@ 1988 mama, welkom en gefeliciteerd! :)

@ Suus14, wat heerlijk, een weekje vakantie. Geniet ervan!

Ik heb vanavond anderhalf uur geslapen tot een uur of 20:00 uur. Ik hield de avond anders niet vol, was zo moe na het eten... Mijn man ging gezellig mee, dus heerlijk even liggen pitten samen.

Deel Deze Pagina