November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Jeej ik heb weekend !!!!!!

2. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

wij zijn al een beetje bezig namen te bedenken ..

mijn vriend is engels .. en krijgt ook zijn achternaam , dus moet
    wel een beetje een engelse naam zijn ..

wel leuk er zo mee bezig te zijn! en ideeen voor het kamertje enzo !

3. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dames,

ben ik nog ff. Heb net weer rep. van mijn koor achter de rug, volgende week vrijdag hebben we een groots concert dus is wel spannend. Hopen dat alle teksten en bewegingen goed gaan volgende week.

Maar ff vraagje aan jullie. Ik heb overdag ook wel last van rugpijn maar is goed te doen. Maar 's avonds trekt dat vaak helemaal door in mijn linkerbil? Pff als ik dan ga verzitten, schiet het er echt door heen...herkennen jullie dit ook?

4. Jel

Jel Niet meer actief

@ Onzewens, wat leuk dat je op een koor zit. Wat is dat voor koor?

dat wat je omschrijft herken ik zelf niet.

5. Pijn in de rug wordt vaak veroorzaakt door spieren die opgerekt zijn ofzo.

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn een jongerenkoor en zingen vooral veel popnummers. Maar horen ook bij een katholieke kerk, dus eens in de 6 to 8 weken zingen we een mis. Dus dan heb je ook de nodige onze vaders en ave maria's nodig om te zingen.

Mijn eigen koor heeft ook gezongen op onze bruiloft. Dat is ook wel erg speciaal. Gewoon alle liedjes zelf uitzoeken voor de mis, weken lang zelf meerepeteren en dan tijdens de mis als toeschouwer toegezongen worden...zeer mooi.

ga nu mijn bedje opzoeken, de lampen werden al heel demonstratief overal om mij heen uit gedaan door mijn mannetje haha

truste en vast en zeker tot morgen.

7. Jel

Jel Niet meer actief

Wat leuk. Mijn man heeft ook bij een koor gezongen, maar dat was een gospelkoor. Ik vond mezelf niet goed genoeg (zacht uitgedrukt) om er ook bij te gaan. En nu is hij ook al een paar jaar gestopt. Bij ons had dat koor ook gezongen op de bruiloft.

Welterusten! Ik vroeg mijn man ook al hoelaat we naar bed gaan. Ik krijg ook hangende oogleden.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

phoee net terug van een verjaardag helemaal gebroken.
    erg jammer dat mn vriend niet helemaal begroijpt wat ik door maak : maar tis zo gezellig blablabla

ja jammer dan genoeg is genoeg...
    word eens volwassen ofzo in plaats van slap ouwehoere en bier drinken
    denk ik dan ..
    toch ?

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hier ook last van linker bil.

Ben het met je eens Be, voor hem is het ook wennen...

Verder slaap lekkezzzzzz

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa precies naja

sweetdreams
    ik kan nog niet slape

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Pff kon ook niet slapen. En nu weer wakker en misselijk :( vriendje heeft heel lief drinken en wat te eten voor me gepakt.

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Hier helaas om 5.17 wakker geworden. Glas water naar binnen gegoten... Niet slim... Naja misselijkheid is nu weg... Straks paasboodschappen doen.
    Rugpijn heb ik ook. Buikspieren voelen soms of z ed.scheuren bij sommige bewegingen.... Rug voelt of er iets beknelt zit soms. Kan me dan niet bewegen. Trekt dan naar mijn rechter bil en been... Heel gek.
    Oja kan de 9 weken wave doen, jeeeej gaat hard!

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goeiemorgen!

Die pijn herken ii niet, wel gewoon pijn overal in mijn lichaam.

Vandaag paasboodschappen en lekker met mijn dochter de dag doorbrengen!

@beckje Yeahhh 9 weken!

14. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Goeiemorgen lieverds!!

Ik mag de 7 weken wave doen...jeeeuuuujjjj :D

Rugpijn heb ik helaas ook al sinds een week, en dan vooral lage rugpijn!

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Dat betekend ook geen heks. Als je de Hebreeuwse betekenis op zoekt betekend dat heel wat anders. En die betekenis gaat in mijn ogen eerder op omdat Hebreeuws een oude taal is en omdat het een bijbelse naam is.

Thirza Hyve - hyves.nl

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning! Wat zijn we vroeg zo op zaterdag!

Hier ook de 9 weken wave!! Yeaahhh! Niesje en beckje waveee!!!

Bee mannen snappen dat minder goed ja. Mijn vent snapt dat ook niet zo, dus laat ik hem achter of alleen gaan. Ik heb wel zoiets van ik ben zwanger, over 7 maanden ben jij ook aan de beurt ;)

Hier ook last van mijn onderrug. Verder weinig symptomen. Alleen in de avond buikje rond en me borsten iets gevoeliger. Af en toe steekje en gezeur in buik, maar geen last van iets. Blijf het raar vinden, maar we merken het donderdag wel of alles nog goed gaat.

Nou meiden fijn paasweekend!

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Woehoeeeeoeoeoeooe Wave Voor Beckje Niesje en Ladylola!!

Ik ben brak! Net nog ff een half uurtje geslapen. Nu weer wakker en ga zo op pad voor de paasboodschappen. Vanmiddag een verjaardag, maar kom denk ik wat later. Hangt ervan af hoe ik me voel :S

Fijne dag allen!

18. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeoeeeeeeeeeeeeeeeeede morgen dames,

@ jel, leuk is dat he, zo'n persoonlijk koor op je bruiloft.

@ behappy, mannen, mannen, mannen. af en toe zijn het gewoon nog zelf kinderen toch?!

@ juliaa, jij kent het dus ook. Bah het steekt er gwoon echt door heen. Lage rugpijn heb ik al zolang ik me herinneren. Als ik vroeger bij mijn bijbaantje de hele dag in de winkel had gestaan en's avonds ging zitten na 10 werken, had ik echt het gevoel dat ik afbrak bij de kont..pfff..nou dat gevoel heb ik nu bijna elke dag.

@ beckje....tja die buikspieren...die had ik al nie ech, maar voel ze nu wel haha...Als we weer een rep hebben gehad van het koor, waarbij je dus veel je buikspieren gebruikt voor ademverdeling heb ik de dag erna gewoon spierpijn haha.

@ 9 weken wave voor Beckje en ladylola

@ 7 weken wave voor niesje

@ paasboodschappen...hoef gelukkig nie veel te hebben. Heb gister al de boodschappen gehaald. Morgen zijn we bij mijn ouders en 2e paasdag gaan we traditiegetrouw naar oma van mijn manskant. Ach het mensje vindt dat super leuk en zolang ze ernog is....

@ fijn paasweekend allen, hoop dat we het zonnetje nog mogen zien, maakt het altijd zo gezellig buiten!

greetz

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen meiden,

hier ook al wakker.

@rugpijn hier ook... onderin laag zit het. Ook last van mn stuitje..

@misselijk ook nog steeds.. mag van mij wel wegblijven.

Dinsdag alweer 8 wk (als t goed is)gaat best snel. Dan donderdag naar de vk. Wat denken jullie zou ze een echo geven zsm om de termijn te bepalen? Weet nl niet precies wat en hoe mn cyclus was enz. Ach we proberen het gewoon

20. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patje20, heeft ze van te voren niks gezegd over echo of intake. Meestal als je zelf niet precies weet hoe of wat doen ze wel een echo om te kijken hoe ver je bent. Ik hoop het voor je....

Deel Deze Pagina