Morning. ik heb heerlijk geslapen ! vandaag werken van 4 tot 10 en morgen vrij heb ik de hele dag om aan thea te denken hahah komt goed meis hoelaat heb je hem ? @suus gefeliciteerd met je zoon !!
Ow ja vandaag 8 weken!!! Was ff in de war door pasen... Gaat nu hard. Nog 2 weken en een dag tot de echo! T weekend mijn schoonouders vertelt, zoontje had shirtje aan met : ik word grote broer! Toevallig deed mn schoonmoeder zijn jas open en ze zag t dus meteen! Helemaal blij!!!!
@lolalo wat leuk hihi !! jaa nog2 weken ze zijn zo om moet je maar denken ik ben ook aan t aftellen nog 12 dagen haha
haha nee precies .. komt helemaal goed hoor over 12 dagen mag ik weer om kwart voor 11 hoef ik ook niet zo lang te wachten haha
Goedemorgen dames! Ik heb woensdag mijn tweede echo! Spannend dus! Dan gaan ze ook bepalen hoe lang ik precies zwanger ben!
@ Suus, gefeliciteerd met je zoontje. @ 2kidsmum, gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom hier... @ hier, heb vanmorgen mijn man verrast met een ontbijtje op bed, lekker warme croissantjes en suikerbrood en koffie. Mmm.... eigenlijk zou het andersom moeten, maar dan kan ik lang wachten, mijn man is normaal gesproken geen ontbijter... Was wel gezellig op bed.... Nu lekker gedouched en wel beneden en (gelukkig) een beetje misselijk weer....
@suus gefeliciteerd met je kleine!! @jel Oww lekker ontbijt op bed, heerlijk! Nog 3 zachtjes tot de echo! Yeah!
@Suus ook van mij gefeliciteerd! Ga ja het ook uitgebreid vieren? @thea... Leuk en spannend!! Ik heb morgen de intake bij de vk. Niet zo boeiend, maar kijk er wel naar uit. En nog 7 nachtjes tot mijn eerste echo @ Lolalo, wij doen de 8 weken wave!!! Klaar met weken. Sinds gisterenavond duizelig, straks lekker liggen met een boek of een filmpje... Nu eerst wachten op de bus ...
Tjemie, de tijd gaat al weer snel. Juliaa heeft volgende week haar eerste echo, drie dagen daarna hebben wij onze tweede. Ik heb het op mijn werk door Goede Vrijdag nog niet kunnen regelen, of ik op de 19e vrij kan krijgen. Maar probeer een avonddienst over te nemen. En als het niet kan.... meld ik me ziek.
WHAAAAAA ik word gek van de kinderen hier... ze hebben alle 5 hun bokkepruik op. janken overal over . beulen elkaar af. is het al avond? zodat ik naar bed kan en dat het al snel morgen is
Nou thea dat wordt nog wat vanaf november met 6 stuks! Hahaha hoop dat dan de rust wederkeerd als jullie allen samenwonen. Morgen je echo! Spannend! We gaan voor je duimen. Suus congrats met je kleine dreumes! Dinh wat grappig dat jij er zo mee bezig bent, ook onbewust! En zou belachelijk zijn als je geen vrij kan krijgen, je baae moet dat toch wel begrijpen he! Morgen begin ik aan mijn werkreeks van 6 dagen! Als ik er al aan denk moet ik al janken! Ben zo moe en futloos vandaag. Vandaag niet mijn dag! Nu mijn schoonouders verteld en zoals verwacht reageren die heel gereserveerd. Wel blij hoor, maar had niet anders verwacht. Ben er wel blij mee dan weet ik dat me schoonmoeder zich lekker blijft richten op der kleindochter van haar dochter
We zitten met de bezetting, ATV en vakantie. Het punt is, is dat ik ook nog eens het werk verschuif wat twee andere verschuiven. Ze vinden het niet leuk, dat ik vrij heb. Ik krijg het wel, maar ze zullen toch wel vragen, of ik de afspraken kan verzetten. Nee dus! En als de bezetting krap is, moet ik vragen of iemand de avonddienst wil ruilen of zijn ATV wil verplaatsen.
Hoi meiden (en heer) ik meld me ook weer even na een hele poos, jullie tempo was en is niet echt bij te houden. Dit weekend eindelijk een beetje bij kunnen lezen, maar dat was iets te veel om op te reageren (een dikke 100 pagina's dus haha) hopelijk kan ik vanaf nu zo nu en dan even om het hoekje spieken als ik hier (nog) welkom ben!
Joh, vind je het echt zo erg als ze er alle 5 zijn? Straks heb je er 6 en als het goed is voor altijd toch? Ga een leuk spel met ze doen, laat ze iets gaan koken/bakken, weet ik veel... Wat voor een leeftijd zijn ze? Er is vast iets creatiefs te bedenken dat je er geen kind aan hebt. Moet je alleen niet naar de zooi kijken, want kinderen maken zooi, zeker als ze los gaan
@ Thea, hoe is de situatie bij jullie eigenlijk? Ik lees dat je het hebt over 5 kinderen, maar zie er twee en de derde op komst in de onderschrift staan. Succes met de ondeugende kinderen... Word nog wat idd als nummer 6 er is. @ Heyitsme, welcome back. Hier gezellig even bij mijn ouders op de koffie geweest, en voor die tijd even naar het grafje van onze dochter. Wat is het vreselijk zeikweer... Wat hebben jullie gedaan vandaag? Wat eten jullie? Hier een kalkoenfiletje gevuld met gehakt uit de oven, rostirondjes en witte bonen in tomatensaus.
@Heyitsme, welkom terug! @Eten, ga zo ff kijken of de chinees open is. Normaal dicht op maandag, maar met feestdagen wil ie nog wel es open zijn. Anders naar de supermarkt (ja die is gewoon open) voor wat anders lekkers.