November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @kwek ik zeg niet dat ze me altijd TEVEEL zijn maar ze hadden nu echt hun bokken pruik op...
    ze hadden nergens zin in en alles wat je bedacht was niet goed genoeg.

ok onze situatie.
    ik heb zelf 2 kinderen 1 van 17 maanden en 1 van 8 jaar bijna 9
    vriend lief heeft er 3. 2,4,6 jaar

de kinderen van man lief woonde bij hun moeder tot ze werden weggehaald bij jeugdzorg aangezien ze al onder toezicht stonden en mevrouw het verpest heeft door de kinderen te evoorzien van een grote hoeveelheid slaap middelen om zelf te kunnen feesten met vrienden in huis.

nu is het zover dan de kinderen bij een pleeggezin zitten ( en ze zijn erg druk en baldadig door alles wat er gebeurt is de laatste tijd) maar goed wij zitten nu in een trajext voor terugplaatsing naar ons toe en zijn daar keihard voor aan het knokken.

Dus de kinderen zijn door het verleden en door moeder VERPEST en GEKWETST en beschadigd vandaar dat het moeilijke kinderen zijn

Dus ja neem me niet kwalijk als ik het soms even niet zie zitten het zijn geen doorsnee kinderen ofzo.

als ik de mijne verglijk met die van hem zijn de mijne regelrechte engeltjes

dus ja soms is 5 kinderen eventjes TEVEEL vooral nu ik zwanger ben merk ik gewoon doordat ik moe ben en de verzorging van alle kinderen op mij neem dat ik `het soms even niet zitten

@kwekijzer zooi mogen ze maken zoveel ze willen ben daar niet moeilijk mee.. maar ja als ik in de keuken ga bakken met ze en de een slaat bijna met een deegroller op de ander in nee dan doe ik dat liever niet

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    klinkt erg heftig Thea :( kan het goed begrijpen. bij deze even een dikke knuffel. weet helaas niet zo goed iets erop te zeggen...

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

vervelend thea :(
    ik ben hier nog op me werk net gegeten en zo weer aan de slag pff

4. Jel

Jel Niet meer actief

@ Thea, wat een heftige situatie zeg.... Kunnen jouw en zijn kinderen goed met elkaar opschieten?

Kan me wel voorstellen dat het druk in huis is...

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    zijn dochter en mijn dochter botsen nog wel eens aangezien ze ons beiden alleen het weekend zien( mijn dochter woont tot einde schooljaar bij haar vader en dan zomervakantie komt ze hier wonen zodat ze dit jaar daar kon afmaken)
    mja ze willen allebei de aandacht en de 1 is 8 en de ander is 4 groot leeftijd verschil .. mijn dochter wil soms met rust gelaten worden en zijn dochter wil met haar spelen dus ja soms botst dat wel even
    Maar er zijn meer dan genoeg weekenden dat alles op zn plaatst valt.
    als ze eenmaal hier wonen en hun regelmaat hebben en de rust dan keert de rust in huis ook wel weer terug

Maar al om al matcht het gelukkig wel ;)

6. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    thea: petje af hoor! zou het je niet na kunnen doen... jammer dat kinderen soms geen uitknop hebben... hahaha!

ik heb echt geen bleh pasen gehad. meer in bed gelegen dan wat gedaan... :( heb steeds verschrikkelijke pijn bij mijn linkerslaap. ben net flink verkouden geweest dus misschien komt het daarvan. als ik morgen nog heb ga ik maar ff naar h.a enige voordeel van het veel plat liggen is dat mijn bekken nu niet zo'n pijn doet! hahaha...

nou fijne avond iedereen en ik hoop dat deze week er weer mooie echo's komen!

7. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, heftige paasdagen gehad. Donderdag een ziek kind opgehaald bij het kdv. HIj had daar al 2 keer overgegeven en heeft dat thuis nog tot en met vrijdag volgehouden. Zaterdag kreeg hij toen hoge koorts en nam ik zijn buikgriep over. Vandaag zijn we weer opgeknapt.
    Vriendlief bleef gelukkig van alles gespaard en mocht dus in de verzorging. ;)

@laura, jij hebt dus ook een fijne pasen gehad. ;)

@thea, 5 kinderen is veel, zeker als er een paar niet echt "thuis" zijn. Slaapt iedereen inmiddels?

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Nou Thea, heb bewondering voor je meid. En dat je zo hard knokt voor de kids van je man. Mijn mond viel open toen ik las over die slaapmiddelen. Tsjonge zeg... Hoe krijg je het in je hoofd.

En zo jammer dat ze bij een pleeggezin gezet zijn, terwijl de vader gewoon goed voor zijn kids zorgt.

Maar komt allemaal goed meis.

Vanmiddag diep in coma gelegen en nu kan ik niet slapen. Morgen weer zo vroeg beginnen.

Ik heb me vanavond helemaal vol gegeten en dat helpt nu ook niet echt mee. Komt soms ff naar boven :(

Lekker slapen allemaal dikke knuffel

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff klaar met werken hier .. helemaal gebroken

ik speel ... jaa ik weet t tis beetje vreemd
    ik speel zb pokemon spelletje op mn nintendo ds vind t zo leuk haha echt erg !!
    zit allemaal pokemons te vangen enzo voel me net een klein kind
    maarja hormonen misschie

10. Zojuist naar Het Familiediner gekeken. Vind het altijd wel leuke televisie, maar sta er van te kijken, dat mensen een ruzie als excuus gebruiken om op televisie te komen. Of zou het echt allemaal waar zijn? Goed, ik hoop ook een onenigheid met mijn broer, maar zou toch echt niet willen, dat Bert van Leeuwen mij voor de camera neemt om te bemiddelen. Ik zou hem niet te woord willen staan. En als iemand wil gaan bemiddelen, moet die het zelf doen en niet de EO in gaan schakelen.

Oh, en dan nog een update over de zwangere dag van vandaag:

Rustig, zonder klachten of opmerkingen.

11. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    uitgerekend

1 november
    Thea: 3e kindje , hartje klopt zo mooi!
    Petrea: 1e kindje
    2 november
    Lodie
    Suus1982: 3e kindje
    onzewens: 1e kindje, zkh bevalling
    5 November
    Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling
    6 november
    NathalieD 2e kindje
    Sinja: 2e+3e kindje
    Nic79: 3e kindje
    Siep81: 2e kindje
    8 november
    Jel 2e kindje (1e overleden) zkh
    9 november
    Behappy: 1e Kindje
    snowbird: 1e kindje
    10 November
    Dinh: 2e kindje zkh
    Beckje: 1e Kindje
    Missillie: 2e kindje
    Mayke1980: 3e kindje
    Ladylola: 1e kindje
    12 November
    BurningKarma: 2e Kindje
    Suus14: 1e kindje
    xspookyx: 3e kindje
    13 November
    Voske: 2e kindje
    14 November
    Ikke175: tweeling
    16 November
    Daydreamy: 2e Kindje
    18 November
    Pumpkin: 1e kindje
    19 November
    Juliaaa: 1e kindje
    Lolalo: 2de kindje
    20 November
    Patje20 : 2e kindje
    Joyce86: 2de kindje
    22 November
    xNicolle: 1e kindje
    Siesi: 1e kindje
    23 November
    Samantha89
    24 November
    Fliertje : 1e kindje
    Niesje123: 3e kindje
    26 November:
    Yasminaa 2e kindje
    Cjb: 2e kindje
    29 November
    Beertje86: 2e kindje
    30 November
    lauras1983: 2e kindje

AFSPRAKEN!!

10-04 Thea termijn echo
    10-04 Juliaaa Intake
    11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!)
    11-04 Niesje123 intake VK + echo
    11-04 xspookyx intake VK + Echo
    12-04 Beckje 1e echo+intake
    12-04 snowbird 1e echo + intake
    12-04 Siesi intake
    12-04 Patje20 intake
    12-04 Joyce86 1e echo
    12-04 Ikke175 2e echo
    12-04 Ladylola intake VK
    16-04 Juliaaa 1e echo
    16-04 Suus14 intake vk
    16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti
    16-04 Samantha89 1e echo
    18-04 onzewens termijnecho + intake vk
    18-04 Voske 2e echo gyn
    19-04 Dinh 2e echo
    19-04 Fliertje 2e echo
    19-04 Niesje123 4e echo GYN
    21-04 Behappy 2e echo
    23-4 lauras1983 1e echo verl
    24-04 Missillie 1e echo Gyn
    24-04 Lolalo 1ste echo + intake
    24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts
    25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa
    22-06 Dinh 20 wekenecho

Kleine ‘oh zo gewenste ‘ Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven:
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    * Dreames
    * R85
    * BootjeKatootje
    * Waxientje
    * Bianca1374
    * Late Mama
    * Lydia1986

Even mijn afspraken en voorlopige uitgerekende datum erbij...

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Jaja, ben weer onderweg naar mijn werk. Hierna nog twee vroege en dan 1 dag vrij.

@Thea veel plezier bij het kijken naar je kleine. Ik hoop dat alles nog steeds goed gaat en dat je kunt genieten van je prachtige wonder.

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ben al half uur wakker. Heel raar. Denk zenuwen ofzo voor donderdag.
    Wat wel schattig is mijn mannetje heeft enorme nesteldrang hihi. Hebben laminaat uitgezocht kleuren voor op de muur enz. en ik wil juist de hele dag slapen ipv nu al verbouwen haha.
    Ben nu bezig met de kamer leegmaken, stuk voor stuk. Dat moet toch gebeuren.
    Wel nog een gek idee... Dat we straks niet meer met zijn 2 zijn en alles veranderd. hebben jullie dat ook? Dat het nog steeds zo onwerkelijk is?

14. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    whaaa over een paar uurtjes weer echo...
    hoop zo dat ik een mooi hartje te zien krijg ....
    maaruh wat een bagger weer vandaag!

@lijst AHH daar is ie weer!

@beckje de overgan van geen naar 1 is groot en van 1 naar 2 maar daarna is de overgang niet zo groot meer...
    desondanks vind ik het wel een raar idee dat ik eerste liefde samen een kindje krijg:p

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Thea veel plezier met loeren strakkies!

Juliaa succes met je intake :)

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
  17. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

Vandaag nog een dagje vrij, kids hebben extra lang paasweekend op school dus juf ook haha en dan weer drie daagjes werken. Vandaag maar eens zien dat ik wat aan de was en de poets doe maar blegh heb er zo geen zin in.
    Het weer is er wel ideaal voor geloof ik, wat een baggerweer, waar is de zon!!!

@thea, veel plezier straks met je echo
    @ juliaa, veel plezier straks met de intake....

@ verder nieuws, ik merk dat mijn ochtendmisselijkheid echt gaat afnemen gelukkig. Krijg er wel meer rugpijn voor terug en de moeheid die blijft ook nog.... wordt miss nog wel beter

18. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

wij hebben pasen heel rustig gevierd, gister wel met mijn ma en broertje gaan steengrillen + bowlen...was leuk!!

Maar ik ben nog steeds zo moe en misselijk, morgen na de vk maar eens langs de ha.

Vanmiddag lekker shoppen met mijn meissie..GirlTime :D..ze heeft nog 'n studiedag terwijl zoonlief alweer op school zit.

Thea veel plezier strakkies!! Hoop dat je lekker van 'n goede echo kunt genieten en daar veeeel energie uit kunt halen! ;)

19. Lisanne

Lisanne Actief lid

1 aug 2011
    109
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeienmorgen allemaal!

Met de pasen erg druk geweest dus geen tijd gehad om mee te lezen, dat dus gisteren avond gedaan! 30 pagina's hihi!:$
    Maar ik ben weer bij!:D

Iedereen leuke paashaas dagen gehad?:)

@ Thea: Ik heb bewondering voor je hoor! Respect! Heeeel veel plezier vandaag met je echo!:) Geniet ervan! Heb je btw mijn pb nog gekregen?:)

@ Geslachtsbepaling: Hier kunnen we ook niet wachten tot dat we weten wat het wordt en van mij mag heeeeel de wereld het weten!:D Kan het toch niet voor me houden:p 8 juni een afspraak voor 3d/4d echo +geslachtsbepaling! Duurt alleen nog wel heeeeel lang hihi:D Kan voor mij niet snel genoeg gaan! Wil het zo graag weten hihi:p;)

@Namen: Ohhh zo te lezen zijn wij niet de enige die al bezig zijn met namen verzinnen:p Dacht dat wij vroeg waren...
    Heb al een aardig lijstje..maar beslissen pas als we weten wat het wordt:D Maakt het weer net iets makkelijker he;)

@Echo's: Iedereen met een echo vanaag,,,heel veel plezier!

Hier doe ik vandaag de 9 weken wave! :D Joeeehooee!
    Afgelopen weekend de babykamer uitgezocht en besteld! ;) Wordt wel pas in week 22 geleverd..:) Maarja hebben we wat om naar uit te kijken!;) Kan niet wachten om alles in te richten!

Morgen nog keer op controle bij de gyn..dus weer een echo!:D Weer ons kleine wonder bewonderen!:) Ben erg benieuwd!
    7 mei prenatale screening...best beetje spannend en eng eigenlijk! Nog meer die dat gaan doen?

Vandaag naar een begrafenis..dat zijn de minder leuke dingen!:( Maar goed...hoort er ook weer bij!

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Sterkte vandaag Lisanne.
    Niesje leuk! have fun.

Hier toch even vraagje, heb best wel heftige krampen op moment en maakt me zwaar onzeker. Zou ik dit gewoon aan moeten kijken of toch ff bellen naar de vk/gyn om verhaal te halen? Wat zouden jullie doen? (onzekere miep..)

Deel Deze Pagina