wauw, Thea wat een mooie echo. echt al een mensje! gefeliciteerd! geniet ervan... dat maakt je dag weer goed, dit soort nieuws!! zow, we gaan weer snel aan het werk! fliertje; wat een verdrietig nieuws!
uitgerekend 1 november Petrea: 1e kindje 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Thea: 3e kindje Dinh: 2e kindje zkh Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 November Voske: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!) 11-04 Niesje123 intake VK + echo 11-04 xspookyx intake VK + Echo 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 12-04 Joyce86 1e echo 12-04 Ikke175 2e echo 12-04 Ladylola intake VK 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 17-04 Jel 4e echo 18-04 onzewens termijnecho + intake vk 18-04 Voske 2e echo gyn 19-04 Dinh 2e echo 19-04 Niesje123 4e echo GYN 21-04 Behappy 2e echo 23-4 lauras1983 1e echo verl 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 14-05 Juliaaa 2e echo 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 22-06 Dinh 20 wekenecho Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje
Waaauauaw Thea!! Wat een prachtige echofoto heb je daar De intake verliep zoals ik het verwacht had. Veeeeeeel vragen en veel info, maar eigenlijk niets wat ik nog niet wist (ik heb de hele website uitgeplozen) Een heel leuk koffertje met veel leuke info en boekjes en blaadjes. Ga ik eens op mijn gemakje doorlezen. Over 6 nachtjes de echo!! Super spannend!!
@ Thea...Waaaaaauuwiiee wat een mooie echo! Super! @ Fliertje...Jeetje wat een rot nieuws! Heeeel veel sterkte! Net terug van begrafenis...bah wat is zoiets toch rot! Het is verder geen familie maar heb aardig zitten janken... me emotionele hormonen speelde aardig op! Nog 1 dagjee...kan ik me beebbb weer bewonderen!!
@lisanne nee dat soort dingen zijn nooit leuk nog 1 dagie dat ga je overleven meis haha ik heb in de stad een heel leuk broekje gekocht..en een vriendin van me een heel lief rompertje. hihihi EN IK WORDT GEK VAN DE AFSCHEIDING DIE VIEZE DIKKE WITTE DRAP sorry.. maar tis echt vereveleld, ene keer is t dik andere keer dun andere keer lijkt het op kaarsvet. pff word er niet goed van
kaarsvet ahahaha. Misschien een bedrijfje met huisgemaakte kaarsen beginnen? Heb je ook kleuren of alleen witte hahaha. Het valt hier wel mee. Maar doe wel twee keer per dag een schoon broekje aan. Omdat inlegkruisjes afgeraden worden vind ik het wel zo'n fris gevoel
hahaha moet net aan die oorsmeerkaarsen van de film shrek denken xD sorry maar heb het ook idd. heel gek... naja hoort erbij zullen we maar zeggen...
@ behappy.. Nee idd! maarja hoort er wel bij he..helaas! Jaa die ene dag overleef ik oook nog wel Vind wel weer spannend! Ohh heerlijk he die dingetjes kopen! Al moet ik wel zeggen dat ik het nog niet zo leuk vind om iets te kopen omdat alles in neutrale kleuren moet denk dat ik het pas leuker vind als ik weet wat het wordt! Nog even paar weekjes wachten dus... ohh bah ja..heb ik (nog) niet zoveel last van...
@Lisanne, In je onderschrift staat 29-03 Eerste afspraak en misschien echo... Heb je die ondertussen gehad? Misschien heb ik het gemist of ben ik het vergeten :S Ik zie zoveel voorbij komen
Hoi allemaal! Ik heb mijn werkdag er weer op zitten. Vanmorgen gewerkt en vanmiddag gewerkt. Ben nu moe en misselijk... Verder geen verplichtingen meer voor vandaag. @ Laura, oh ik kan me die geur van die flessen van mvm nog precies voor de geest halen en dat is idd goor. Kan me voorstellen dat je alles eruit gooide... Ik doe niet mee aan mvm dit keer. Heb er twee keer aan mee gedaan en 2x ging het ook mis. Dus heb besloten er niet meer aan mee te doen en relaxed te plassen. @ Thea, gefeliciteerd met je goede echo! Super! Ben ik toch langer zwanger dan jou. @ Lisanne, wie was er overleden als ik vragen mag? Heb het denk ik even gemist.... Sterkte iig.
Hoe zijn jullie eigenlijk bezig met groenten en fruit? Eten jullie meer? Ik wel. Ik probeer 3 stuks te eten op een dag. Soms pureer ik het, want dan krijg ik het beter weg. Heel soms schiet het er wel eens even bij in en eet ik slechts één stuk fruit per dag. Maar heb als aanvulling altijd die vitamine nog van Davitamon mama compleet met visolie. (Vies boeren altijd na die tijd, haha)
Oeh ja, fruit. Njah in het begin braaf drie keer per dag. Je mag 1 stuk fruit vervangen door een glas vruchtensap. Ik drink elke ochtend sinaasappelsap, dus 1 "stuk" fruit. Maar de rest vergeet ik steeds. Ik neem wel braaf mijn vitaminen (bijna) elke dag.
Fruit gaat er hier 2x per dag in. Groente ben ik niet zoo heel goed in, maar probeer er wel elke dag van te eten. En anders zeker iets van paprika ofzo. @vitamine Ik slik alleen foliumzuur, misschien ook eens kijken naar vitamine erbij.
Ik moet dalijk nog aan t werk van 18.00 tot 23.00 uur...... en geen internet op mijn telefoon door die stomme vodafone..... word saai!
Jaa heb die afspraak al gehad hoorr verander me onderschrift elke keer maar op 1 of andere manier lukt het niet en blijft hij niet staan! De man van een collega, maar veel bij haar over de vloer geweest en mijn moeder heeft hem verzorgd en best goede band met die collega, dus is triest allemaal!
@fruit.. naja eet wel VEEL meer fruit dan i kdeed. want voor ik zwanger was at ik geen fruit haha of amper banaan, en kiwie en appel eet ik wel eens.. en ik drink vaan verse sinassappelsap
Goed bezig allemaal met de vitamientjes.... Straks als de zomer aanbreekt lukt het mij ook veel beter om fruit te eten denk ik.. En maak ik lekkere shakes met yoghurt en aardbeien, mmmm...... @ Lisanne, dat is minder. Was die man al oud? En was hij ziek? Heb net lekker pasta op. Wat hebben jullie gegeten?