Welkom alle nieuwe meiden! Wordt al lekker druk hier. Moest heel wat paginas lezen na een dagje werken. #roken respect voor iedereen die probeert te stoppen. Zelf gelukkig nooit gerookt. # mvm vrijdag intake gehad en mag morgen beginnen Zit echt af te tellen naar de echo op 22 maart, zo benieuwd of t goed zit. Heb lange dag gewerkt en ook net nog. Merk wel dat mn buik nu gespannen is en super moe dus snel mn bedje in.
Hoiii mag ik me ook aanmelden bij dit groepje......na 2 jaar in de mmm zijn wij zwanger van ons 1ste icsi-wondertje..........4 november is tot nu toe de uitgerekende datum........en 22 maart eerste echo.........heb nergens last van!!!! ben alleen suuuppeeeerr onzeker
Ik heb zojuist voor het eerst in een fles geplast voor MvM! De mevrouw vertelde dat de test die zij deed elke keer heel licht uitkwam (ik helemaal nerveus) en wat denken jullie? Wederom dikke, vette streep! Mijn ukkie laat graag van zich horen, haha! Welterusten allemaal!
Hallo, Iedereen gefeliciteerd! Ik mag nu ook eindelijk aansluiten en de vermoedelijke datum is 7-11-2012 helemaal geweldig kan het alleen nog niet bevatten.. 21 maart krijg ik mn eerste echo hoe spannend is dat.. Groetjes
Ja ok, maar weet je uiteindelijk krijg je op niets garanties he. Leven is leven en bij leven kunnen dingen mis gaan. Risicoloos leven kan niet, maar gewoon een beetje je intuïtie volgen is denk ik genoeg, meestal zegt dat voldoende. Altijd heel leuk die cijfers, maar op de individu zegt het sowieso altijd weer wat anders, je bent weer net een beetje anders dan dat gemiddelde waar ze vanuit gaan.
Pff lijkt me ook zwaar, hoe ga je ermee om als een stel van die kids zich zo gedragen? Kan je dan je geduld bewaren? Respect, zou ze achter het behang plakken denk ik
Gefeliciteerd! Dat spannende zal nog wel even blijven. Daarvoor wordt je mama, zorg vanaf het begin Tenminste zo heb ik het in mijn vorige zwangerschap wel ervaren. In ieder geval wens ik je een wolk van een baby toe en klets lekker van je af.
Goedemorgen dames, Ik wil even lekker klagen en waar kan dat beter dan hier? Hebben jullie dat nou ook? Dan wordt je 's nachts wakker, het liefst rond half drie, zo lekker in het midden, ga je even slaapdronken naar het toilet, om vervolgens doodleuk ruim een uur wakker te liggen! Niet blij. Is nu al de zoveelste nacht op rij, en het gaat aardig opbreken. Ben versleten en de dag moet nog beginnen. Daarbij heb ik het ijskoud de hele tijd. Geen idee of dat ook van de zwangerschap is of dat ik gewoon een of ander virusje onder de leden heb. Ik zou iig liever nog op mijn bed liggen dan hier op t werk zijn. Dank u wel, einde klaagbericht Iedereen een hele fijne dag en werkse.
@ Mariska; wat balen! Sorry hier het tegenovergestelde.. ik ga best vroeg naar bed tegenwoordig maar slaap echt tot de volgende ochtend. En ook heel vast! Ik geniet er maar even van, bij mijn andere zwangerschappen heb ik heel wat nachtelijke uurtjes op het forum doorgebracht Hier zijn we de dag rustig begonnen, net het ontbijt met de kids op, straks even langs de huisarts om de bloeddruk te laten controleren, en dan naar mijn nicht voor een kop thee!
@ Mariska: hier eveneens last van hoor pfieuwww........ik ben zo'n goede slaapster, maar de laaste tijd hihih.......
GOEDE MORGEN! @ slapeloze nachten geen probleem mee ... en ik hoef eigenlijks snachts nooit uit bed om te plassen( sterke blaas ofzo) @ vandaag nog een test gedaan in de ochtend aller laatste hier in huis en de test streep is gewoon donkerder dan de controle streep YEEEY.... nu is het klaar met testen Vandaag alweer 5+5 gaat snel. vandaag contact met ziekenhuis waneer er plek voor me is deze week ...... vandaag langs me moeder want gaat niet zo goed met dr helaas. maar dat zou pas rond de middag worden denk ik zo Hoop dat het vandaag een beetje lekker weer word .. IK WIL ZON!!!!!! en ik wil NOVEMBER zodat we allemaal ons kindje in de armen mogen sluiten(L)
Goedemorgen!! Hier ook 's nachts wakker worden en naar de wc moeten. Had ik bij de eerste pas laat in de zwangerschap haha. @roken.. Ik ben nu 1week gestopt. Bij de oudste wel doorgerookt. Lukte me niet om te stoppen. En toen ik bevallen was 6weken gestopt en toen toch weer begonnen. Het gaat me vrij makkelijk af, had ik totaal niet verwacht. @Mariska, ik heb het nu ook telkens koud. Denk dat het met de zwangerschap te maken heeft. Bij Delisa had ik het constant warm, dat is ook niet fijn. (altijd wat te zeuren he die zwangere hahah) Ahh ons huisje is gewoon al bijna klaar. We hoeven alleen nog maar in te richten. Gister is de bank gekomen, en ooh is die mooi hey!! We hebben een U-bank van de otto! Alleen moesten we hem zelf in elkaar zetten?! Dat was wel vreemd maargoed hij staat hihi. Vandaag komt de afzuigkap en morgen de tvmeubel! Ik ga nu weer lekker door met poetsen. Liefs
Hey meiden, @nieuwe meiden: welkom hier. Fijn dat er nog zoveel meiden bijkomen. @mayke1980: fijn dat ze op je werk begrip voor je hebben! @Ladylola: lijkt me wel moeilijk te combineren jou werk met een zwangerschap. Zeker als je verder in je zwangerschap bent en dan met die nachtdiensten. @petrea: mooie test hoor van MvM. Ben toch wel een beetje zenuwachtig voor mijn test bij hun. Zeker al die altijd heel licht uitvalt. @mariska: ik hoeft s'nachts nooit naar de wc, maar ik heb een dochter die nog niet altijd doorslaapt. Als ik voor haar m'n bed uit moet dan kan ik zo een uur wakker liggen helaas. En hier trouwens ook de hele tijd koud. Ben sowieso wel een koukleum, maar nu helemaal. Vorige week had ik vooral een kriebelig gevoel in m'n onderbuik. Dat heb ik nu ook nog wel, maar ook een gespannen gevoel. Gisterenavond vooral heel erg, m'n buik voelde zo gespannen aan en ik leek het ook niet te kunnen ontspannen. Ik heb ook wel last van boven in mijn buik (aan de zijkant richting mijn ribben). Kan me herinneren dat ik dat bij Demi ook had, maar pas een stuk later in de zwangerschap. Weet niet meer waar dat van kwam... bandenpijn of zo? Vandaag weer even een dagje werken en voor mijn werk vandaag ook naar de rechtbank. Vind ik het toch elke keer weer spannend om in de rechtbank te staan, dus dan ben ik net weer een beetje meer gespannen (en ook een beetje meer afgeleid van m'n buikje).
Juna van harte gefeliciteerd! Ik voel dezelfde angst! Bij ons heeft het ook om allerlei redenen veel te lang geduurd. Maar we moeten gewoon volhouden dat we een gezonde beeb krijgen meid! Heb je een paar rollen over, heel graag dan Op sommige momenten is het zonder zwangerschap al zwaar, maar inmiddels ben ik een doorgewinterde begeleider, dus ben niet snel onder de indruk van hun gedrag. Wel kan ik me mateloos ergeren aan gebrek aan optreden van mij collegae. We hebben momenteel 2.5 medewerker tekort. En als het waren vaar ik rechts in de boot, 3 collega's links en 1 collega in het midden. Dus het is soms erg eenzaam. @ Plassen in de nacht, hmm ik word nu al 3 dagen op een rij om 7.30/45 wakker, omdat ik een blaas heb die gilt! Normaal heb ik dat nooit. Aahja het lichaam veranderd, dus veranderen wij vrolijk mee @ Thea ik stem ook voor nu de zon en spoedig november !! 2 Gwnda zijn jullie onlangs verhuisd? Of hebben jullie een verbouwing?
@ ladyLola: inderdaad moeten we ervan uitgaan...maar blijft moeilijk hoor...zijn jullie uiteindelijk zelf zwanger geworden (als ik vragen mag)?......en wanneer kryg je je eerste echo? Xxx
Ik ben ook erg benieuwd hoe dat gaat. Tot nu toe voel ik me prima. Alleen drukt mijn buik flink, en heb ik soms kramp/steken. Ik ken menig collega, die bij 16/20 weken ook al stopte met slaapdiensten werken. Ik wil zo lang het kan het echt blijven doen. Ik heb me vaak geërgerd aan vrouwen, die hun zwangerschap uitbuiten. Heel toevallig heb ik 2 dagen voor ik positief testte, aangevraagd om 32u te werken. Dat geeft iets meer ruimte en rust. Ik zal vrij snel na mijn eerste echo het bekend maken, gezien het veiligheidsrisico. Afgelopen tijd hebben we een behoorlijk agressieve jongeren gehad, die nu nog stoelen gooiden en deuren trapten. Jij voelt al gekriebel? Bandenpijn kan dat nu al? Ik snap wel wat je bedoeld hoor, ik heb dat ook. Wat voor werk doe je? Wel spannend in de rechtbank! Succes vandaag!
Ik ben na mijn eerst gyn bezoek zwanger geraakt. Tijdens een inwendig onderzoek, zag de gyn een eitje. Daar hebben wij goed gebruik van gemaakt. Blijkbaar waren onze vruchtjes zo geschrokken van de medische route, dat ze nu maar dachten mee te gaan werken Ik krijg mijn eerst echo bij de VEVO afdeling met 7 weken, volgens mij is gebruikelijk 8 weken. En jij krijgt het ook eerder vanwege je behandeling. Heb je al gebeld naar je gyn??
Wij zijn nu aan het verhuizen. Zaterdag gaan de laatste spulletjes erin en dan kunnen we er eindelijk wonen. Kamer van ukje nr 2 kan ook zo ingericht worden, moet alleen nog een kleurtje op de muur hihi.
@ LadyLola: ja ik krijg de 22ste 1ste echo in mijn behandeld zkh in Gent.....daarna mag ik als alles goed is gewoon na VK in NL......moet ik daar alvast na toe bellen? Of wachten totdat ik in Gent ben geweest