November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Haha dank je :p
    Ik heb allemaal van dat soort pyjama's, vind die zo fijn en lekker warm he ;)

@Dinh,, Ja dat ding bij me navel zit er al heel lang en gaat ook niet weg :p;) Zometeen maar is ff kijken voor een zwangerschaps navel piercing.

2. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ja ik weet ook niet waar die buik vandaan komt, dit is me eerste zwangerschap,, we vroegen ons al af of het er wel 1 is, ik heb namelijk wel kans op een 2ling, maar volgende week maandag eerste echo en dan zullen we het zien :D

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Nou wie weet! Spannend hoor!

4. Dat is grappig, misschien in de vorm van een baby :D

Laatst was ik bij een benzinestation en daar had zo'n meid zo'n monroepiercing, die de moedervlek van Marilyn Monroe moest voorstellen (zo heet ie toch?) en ik zei (terwijl ik mijn hand naar mijn lip bracht): Er zit hier iets.... Zij verschrikt en bracht ook haar hand naar dezelfde plek (Haar piercing dus) en toen ... kreeg ze een rood hoofd en moest toen wel lachen....

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik ben zn leuke film
    aan t kijken hahahahahahahahahahhah

en kan niet slapen pff :(

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Beertje, wat fijn dat het er goed uitzag.

@Samantha leuke foto. Zo'n buikje heb ik 's avonds :D
    Ik heb ook een navelpiercing, maar ga het eruit halen denk ik. Vond het wel genoeg geweest en past niet meer bij mij. Ik heb altijd al gezegd daar dat ie er sowieso uitgaat voor mijn dertigste of eerder als ik kinderen krijg.
    Eerst de echo maandag!

Fijne dag allemaal. Ik mag zo werken en om 12 uur weer vrij.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ik heb ook een navelpiercing. Maar ga proberenof ik met zwangerschapspiercings hem kan houden.

Ik ga me nu nog even omdraaien en slapen. Ben moe en misselijk ...

8. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen deze vroege morgen.

Was even benieuwd hoe het met Beertje is gegaan, maar gelukkig is alles goed. Geniet ervan!

Hoe komen jullie toch aan zulke dikke buiken? Hebben jullie de foto's stiekem gefotoshopt? :p Mijne is echt nog niet zo dik hoor, maar er zit ook een speklaagje omheen. :)

Ik ga zo werken. Tot straks/ vanmiddag.

9. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de vk in de wachtkamer.. Jeeeemig hoop dat ik zo aan de beurt ben... Ben op van de zenuwen.... Meld me straks ...

10. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Succes spooky!! Komt vast goed ;)
    Ik mag over 2 uurtjes ;)

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

#4231 Kwekijzer, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2012
    pfff gelukkig...

Mag je trouwens van hun geen gemeenschap? Want weet je, ik vind dat toch maf. Ik heb er zelf nooit een fijn gevoel bij tijdens de zwangerschap. Had ik bij onze dochter ook al niet. Dan zeggen ze dat het allemaal geen kwaad kan, maar ik weet het zo net niet hoor. Wat is nu de reden dat ze bij jou zeggen 'doe maar even niet'? Of hebben ze dat niet gezegd?

12. Kwekijzer

Fliertje, sterkte..

Hier zo zijn gangetje. Ik heb me opgegeven voor de sportschool. Ben heel benieuwd.

@ Jel, fruit gaat hier ook wel goed. Ik probeer wel echt op alles te letten. Je moet ook wat meer melkproducten gebruiken in je zwangerschap, dus ik begin met een schaaltje yoghurt smorgens. Dat gaat ook nog het beste met dat misselijke gevoel.

Verder niet iets spannends te melden eigenlijk.

Trouwens, ik heb gehoord dat er een test bestaat die kan aangeven voor 98% of je een jongetje of meisje krijgt. Net als met een zwangerschapstest moet je erover heen plassen. Bij een vriendin van mijn nichtje klopte het. Ze zou me nog de link door sturen, maar heeft iemand van jullie er al eens van gehoord? Als dat ding een paar tientjes is dan schaf ik hem aan, leuk man. Je kan vanaf het begin testen.

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @kwek over die gender test kan je ook thuis doen met rode kool kijk even op youtube en dan gender test ;)
    bespaard je heel veel geld en het is super leuk om te doen.

@ beertje GODZIJDANK ik alles goed dat was even schrikken meid .

@ sex heb altijd sex gehad tijdens mn zwangerschappen en heb er altijd van genoten denk dat het bij iedereen anders is :)
    9 maanden zonder sex ken je mij in een gesticht douwen LOL
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

@iedereen met echo heel veel plzier vandaag en ik hoop dat jullie allemaal mooie echo's krijgen

@ weekje erbij weekje eraf wat maakt het uit als hun hartje maar kloppen en alles erop en eraan zit en als ze maar goed groeien...
    blijf jij maar lekker hier kletsen hoor die okt zijn net als hier al helemaal in hun verhalen kennen elkaar al enz enz ... je hoort gewoon hier :D:D:D

@bumba o wat kan ik me iriteren aan dat klote clowntje ....
    teletubbies heb je voor mij een gun? dan schiet ik even de bedenker neer :D:D:D:D:D

@dreames die hier vorrige maand nog zat(mk 5+3) heeft vandaag een knal test geplaatst in testen topic dus die ik weer terug zwanger en word nu een DEC mama :)

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goedemorgen

Spooky spannend!

Gemeenschap werd hier even afgeraden zolang er roze/bloedverlies is. Daarna niet meer hoor.
    Heb een fototje mee gekregen, natuurlijk nog maar weinig te zien en het was een heel slecht echo aparaat.
    Krampen zijn nog niet weg en ook nog steeds beetje roze maar daar moet ik nu maar doorheen proberen te kijken.
    Vandaag drukke dag dus moet goedkomen.

Dinh lol! Nog nooit van gehoord die kool test..

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
  16. Kwekijzer

Ooo sorry, ik moet er wel een beetje om lachen hoor. Ik geloof niet zo in over een rode kool heen plassen. Ik denk dat als mijn man ziet dat ik zoiets ga doen, dat hij de dokter belt. Zie het helemaal voor me:D

17. Oh... leuk een echo.... een die wel goed zichtbaar is. Hopelijk krijgen we volgende week wel een goed zichtbare echo.

@rodekooltest.... zijn er dames die hem gaan doen? Ben wel erg benieuwd, maar zoals ik in het topic heb kunnen lezen, is de zuurgraad ook afhankelijk van wat je eet. Nu eet ze toch al niet veel, dus ja, goede hoop dat het wel goed is ;)

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hahaha hoe verzinnen ze het. Over rode kool heen pissen...
    Daar ben ik net iets te nuchter voor. Maar als ik toevallig rode kool in huis heb zal ik het proberen hahaha

19. nee, je piest er niet overheen, je mengt je urine met het kookvocht in de verhouding die vrijwel 1 op 1 is.

Deel Deze Pagina