Jihaaaaa hartje gezien, tenminste mijn vriend en de vk... Ik zei een paar keer ik zie niks op het scherm ik keek er langs.. Deze kleine wurm zat helemaal verstopt.. Uitwendig vaag in beeld. Inwendig ietsje beter.. Waarschijnlijk dus ook minder ver dan gedacht maar wel over 2 weken een nieuwe echo dan doet ze pas de termijn bepaling...
Oh... sneu dat ze het dan niet nog eens laten zien, speciaal voor jou, maar wel gefeliciteerd me thet kloppend hartje.
gefeliciteerd mrt t kloppende hartje !!! @dje rode kool.. volgens mij hebben wij zn potje in de kast staan ..
uitgerekend 1 november Petrea: 1e kindje 2 november Lodie Suus1982: 3e kindje onzewens: 1e kindje, zkh bevalling meissie1982: 1e kindje 5 November Kwekijzer: 2e kindje Thuis bevalling 6 november NathalieD 2e kindje Sinja: 2e+3e kindje Nic79: 3e kindje Siep81: 2e kindje 8 november Jel 2e kindje (1e overleden) zkh 9 november Behappy: 1e Kindje snowbird: 1e kindje 10 November Thea: 3e kindje Dinh: 2e kindje zkh Beckje: 1e Kindje Missillie: 2e kindje Mayke1980: 3e kindje Ladylola: 1e kindje 12 November BurningKarma: 2e Kindje Suus14: 1e kindje xspookyx: 3e kindje 13 November Voske: 2e kindje 14 November Ikke175: tweeling 16 November Daydreamy: 2e Kindje 18 November Pumpkin: 1e kindje 19 November Juliaaa: 1e kindje Lolalo: 2de kindje 20 November Patje20 : 2e kindje Joyce86: 2de kindje 22 November xNicolle: 1e kindje Siesi: 1e kindje 23 November Samantha89 24 November Niesje123: 3e kindje 26 November: Yasminaa 2e kindje Cjb: 2e kindje 29 November Beertje86: 2e kindje Liefde88: 2e kindje 30 November lauras1983: 2e kindje AFSPRAKEN!! 11-04 Suus1982 1e echo (eindelijk!!!) 11-04 Niesje123 intake VK + echo 11-04 xspookyx intake VK + Echo 12-04 Beckje 1e echo+intake 12-04 snowbird 1e echo + intake 12-04 Siesi intake 12-04 Patje20 intake 12-04 Joyce86 1e echo 12-04 Ikke175 2e echo 12-04 Ladylola intake VK 16-04 Juliaaa 1e echo 16-04 Suus14 intake vk 16-04 Beertje86 1e echo Gyn/ferti 16-04 Samantha89 1e echo 17-04 Jel 4e echo 18-04 onzewens termijnecho + intake vk 18-04 Voske 2e echo gyn 19-04 Dinh 2e echo 19-04 Niesje123 4e echo GYN 21-04 Behappy 2e echo 23-4 lauras1983 1e echo verl 23-4 meissie1982 4e echol 24-04 Missillie 1e echo Gyn 24-04 Lolalo 1ste echo + intake 24-04 Ikke175 3e echo + gesprek behandelend arts 01-05 Liefde88 2e echo + gesprek vervolg cerclage 14-05 Juliaaa 2e echo 25-05 xspookyx "pretecho" Dr. Papa 22-06 Dinh 20 wekenecho Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje * Waxientje * Bianca1374 * Late Mama * Lydia1986 * Fliertje
Goedemorgen, heb de werkochtend er al weer op zitten. Gefeliciteerd met goede echo's. Ik wacht zelf maar gewoon tot de 20-weken echo met het geslacht, dat lijkt me toch het betrouwbaarst. Wat als het niet klopt? En met die rode kool test: wat de één rood van kleur vind, vind een ander misschien er meer als paars uitzien, dus ook niet zo betrouwbaar denk ik... Nee hoor ik ben bang dat ik geduld moet hebben. Nog maar 10 weekjes tot de 20 weken echo.
Hi meiden, Thea een topecho! Fijn nieuws vrouw! Beertje in de stress? Kop op meid ik had dat ook. Flierje vmk? Och och wat naar! Sterkte meid! Kilo's en buikje? Nou deze bolle alweer 3 kilo rijker! Terwijl eet ik meer? Nee, maar ik heb nou eenmaal aanleg. Tis voor mij hard werken om mijn streefgewicht te behouden. Morgen langs de vk. Maar ik ben zo beroerd. Strontverkouden en afgepeigerd! Voel me echt een hoopje ellende! Thea welkom btw bij het magische 10-11-12 clubje! En wat super voor dreames een dec baby!! Goed nieuws! En suus zelfs een oktober mama? Vandaar dat je buik groter is haha! Wauw super zeg! Op rode kool plassen? Nee bedankt probeer bij de 12 weken echo wel de nub theorie toe te passen
Goedemorgen!! @spooky Wat fijn!! Jammer dat je het hartje zelf niet hebt gezien. @rode kool Hhhhmm niet voor mij.Ik wacht ook nog ff. @suus wow een week verder. Lekker zo'n gratis weekje erbij. Woehoe Morgen eindelijk echo!!
Haha ja hoor, Jehova getuigen aan de deur. Mijn man lukt het niet om ze af te wimpelen. Ze zijn hem helemaal aan het overtuigen. Gooi die deur toch gewoon dicht man!
Hahaha Jel, idd gewoon deur dicht! Mijn man kan dat ook nooit, koopt ook altijd alle lootjes van kinderen enzo of sponseren voor kinderen.
Haha! Hij vind het ook erg moeilijk geloof ik om nee tegen dingen te zeggen. Kwam al weer met een boekje binnen... Gelijk in 10 stukken gescheurd, ik lees dat toch niet.
Hallo allemaaall!! Waauuww wat een mooie echo's weer! Super zeg! @Rodekool..ga het denk toch maar uit proberen alleen al leuk om te kijken of het over een paar weken ook echt klopt En wat houd die Nub theorie precies in? al vaker gelezen op het forum maar ik zie het echt niet hooor.....iemand ervaring mee? en vanaf wanneer kan je dat zien? Ik hier vanorgen weer echo gehad!! helemaaal blij! Weer hartje zien en horen kloppen! Uitgerekende datum klopt precies! Wordt wel steeds groter zeg..echt hele verandering met vorige week! Is maar goed ook natuurlijk
@lisanne waauwww wat mooi !! super zeg idd groeit vet snel he bij mij met 8 weken was t nog een gernaaltje en bij jou met 9 weken zie je al echt iets !
Lisanne, mooie echo zeg, gefeliciteerd. Hier nog 1 dagje en dan ben ik alweer 10 weken. Ik moet aanstaande dinsdag voor een echo. Als alles goed is, gaan we het kenbaar maken volgende week op fb en zo.... Leuk! Ben heel benieuwd naar alle reacties.
bij mij met 8 weken ook echt nog garnaaltje,,,en nu opeens echt al soort mensje...heeel apart dat zoiets zo snel kan gaan he! Wel goed natuurrlijk! Wanneer jij weer een echo?
Ik ga toch ook maar eens mijn echo's showen ben net terug van de VK en heb mijn eerste mooie uitwendige echo gehad, 't beebje was meteen goed in beeld en ik zag gelijk z'n hartje stevig kloppen!! Ik zie net dat ik maar 2 bestanden per bericht kan toevoegen, dus de echo van vandaag doe ik zometeen Dit zijn de echo van 5,5 week en 6,5 week, allebei inwendig in het ziekenhuis gedaan.
En hier is dan de echo van vandaag Wat waren de verloskundigen trouwens lief voor me!! Ze waren heel blij me zo snel terug te zien, ze hadden het zelf niet verwacht eigenlijk, ben nu toch al de 3e keer zwanger in minder dan een jaar. Gelukkig ziet het er nu allemaal super uit!!! En voorlopig mag ik nog elke week voor een echo, om en om dan in het ziekenhuis en bij hun, zo lang totdat ik zelf geen zin meer in echo's had zeiden ze (lief hè..ik bof toch maar ) Ennuh, denk niet dat ik er ooit genoeg van zal krijgen hoor hihi
@rode kool, wel grappig op zich natuurlijk, maar om alleen daarvoor rode kool te koken k vind het nieteens lekker dus ja.. En idd kwek, als me vriend me dat ziet doen haha, die verklaart me voor gek!!