@lolalo balen dat je angelsound stuk is! De echo's zijn gewoon bij de verloskundige, doen ze allemaal zelf.
Goeiemorgen, aan de dames met een echo: veel plezier/ succes! @ Lolalo, ik hoor tussen die mensen die vaak een echo krijgt. Dit doen we elke 2 weken en volgens mij blijft dat zo, of we doen er 3 weken tussen... Weet niet meer wat ze zei. Maar elke 3 weken is nog vrij vaak. Het heeft natuurlijk te maken met ons verleden waarom ik er zo vaak kom. @ Beertje, fijn dat de krampen en het bloedverlies weggetrokken zijn. @ hier, ben toen straks nuchter in het ziekenhuis geweest dus, om bloed te prikken en daarna een heel vies drankje te drinken. Water met een heleboel suiker erin. Was echt te goor. Was daarna ook echt wel een tijdje misselijk. Nu ben ik nog steeds nuchter (op dat vieze drankje na dan) en moet ik strakjes weer in het zkh zijn om nog een keer bloed te prikken. Dan kijken ze dus of mijn suikerwaarde ver gestegen is of niet. Daarna mag ik weer snaaien. Aanvalluh!
Ik denk dat als ik zo'n angelsound in huis zou hebben, ik helemaal gek van mezelf zou worden en constant naar dat ding loop om te luisteren naar het hartje... En wat als je het hartje even niet goed kan vinden, om dat het kindje gedraaid ligt? Dan ben je gelijk bang dat er wat mee is. Ik denk dat er in mijn geval en het verleden erbij het niet wijs is om zo'n ding aan te schaffen. Maar ik krijg toch vaak die echo's.
@jel jakkies de GTtest .. pure glucose laten ze je op drinken..ik kotste bijna de hele kamer vol hahaha ik heb t in januari nog gehad hihi..iedergeval veel suc6 ! @beckje en hoe was je echo meis ?! en joyce veel plezier voor strakkies !!
doptone-angelsound-gevaarlijk? Ik zag het laatst ook al langskomen in verschillende topic's, misschien toch maar eens aan m'n eigen VK vragen. Want het lijkt me wel leuk om af en toe te doen
Er zijn veel verschillende meningen over lees ik nu ook op zo op internet, ik ga het zeker eens navragen 😉
ik wilde dit nog even laten zien ons babyhoekje hahah vind t zo leuk staan pff ik moet zo ALWEER naar de tandarts..en dan morgen nog een keer.. dan is t echt genoeg vind ik
@jel ik zou dat ook hebben,de hele tijd luisteren en dan gek van onzekerheid worden als ik het niet kan vinden. Nee voor mij geen angelsound!
@Behappy: Schattig babyhoekje Veel succes bij de tandarts! Over de angelsound, ik heb er zelf geen. Maar in een ander topic zitten een aantal dames die bij al hun kindjes de angelsound hebben gebruikt en dat zijn allemaal, stuk voor stuk, gezonde kinderen. Dus ja ... Ik hoop stiekem ook om de 4 weken een echo te krijgen. Het hangt hier af van gyn tot gyn en of je in het zh gaat of naar de privépraktijk. Vorige keer moest ik telkens 8 weken wachten voor ik een nieuwe echo kreeg. Vond ik toch wat lang. Nu heb ik een ander gyn en ga ik naar het zh. Dus ik ben benieuwd
dames alles goed hier, hebben jullie al wat donkere tepels bij mij waren ze wat donkerder geworden maar nu zijn ze weer wat lichter pfff en ben ook niet meer heel erg misselijk is het normaal dat het nu wat afneemt????
@BE schattig hoekje hoor! En succes bij de tandarts! @missillie Bij mij is de misselijkheid ook komen en gaan, dus dat is wel normaal. Donkere tepels heb ik eigenlijk niet op gelet, dus weet ik niet.
ben net terug van de vk hartje klopte stevig en het kindje was lekker aan het bewegen afnemende klachten zijn normaal trouwens je lichaam went aan de hormonen namelijk
@joycee ooeee mn duimen draaien in de tandarts stoel voor je hihi maar t zal vast wel goed zijn. ik vroeg me trouwens wat af he.. krijgen jullie als je met 9 a 10 weken echo heb gehad voor 20 weken nog een echo ? ik denk namelijk als ik volgende week mn echo heb met 11 weken dat ik mag wachten tot 20 weken !! pff
ik doe overmorgen nog een keer de 10 weker wave anders was ik nou al 11 geweest *zucht* MAAAAAAAR mn echo was goed dus mot nie zeuren