November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Joyce proficiat met de goede echo :)

Be, ik ben ook zo vergeetachtig als maar wat!!

Ik zit bij m'n schoonma en we gaan zo lekker chinees eten...jammie!!!! :D

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@niesje
    jaa tis echt erg hoor haha :p.
    pff naja komt vast wel weer goed.

OOH CHINEES lekker.
    hier sperzibonen,aardappelen en een WORST :p

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier is het PIZZA dag, hmmmmmmmmmmmmmmmm

4. Jel

Jel Niet meer actief

Wij hebben het eten al op.

Doperwtjes/ worteltjes, gebakken aardappeltjes en kipfilet a la minute.

Als toetje dubbelvla. was lekker.

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meiden ik spring hier maar weer ff in, vanmorgen intake gehad. alles oke, bloeddruk 105/85. word doorgestuurd naar de gyn ivm gewicht... was ook te verwachten.
    maandag hebben we al een echo... zo snel vind dat wel spannend

6. Jel

Jel Niet meer actief

@ Patje20, ben jij ook te zwaar? Ik ook... :)

Dat is al best een hoge bloeddruk.

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @jel ja ben best te zwaar met j.ari viel het mee maar ben zelf geschokken van me gewicht! bloeddruk is laag hoor normaal is ongeveer 120/80

8. Jel

Jel Niet meer actief

Oh, ik dacht dat onderdruk 85 best hoog is, maar heb ook niet zoveel verstand van bloeddrukken. Ik weet nog dat ik met mijn dochter op een gegeven moment een onderdruk van 90 had en een maximum van 102. Dat scheen echt teveel te zijn en soms een beetje zorgelijk.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ga je trouwens ook naar een dietiste? Ik word daar wel naar doorgestuurd, ook omdat ik insuline resistentie heb. Dus mijn bloedsuikers kunnen omhoog schieten en ik moet goed weten wat ik beter wel en niet kan eten.

10. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ehm ....ik weet dat ik normaal 125 boven 85 heb.....maar nu zal het miss wel anders zijn. Volgende week woe weer echo en intake vk. Zal het dan wel horen.

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @jel, nee dat ben ik niet van plan... ik heb een maagbandje dus weet hoe alles in elkaar steekt... hoeven ze ook niet te proberen. Oke ik ben te zwaar snap ik, maar een dietist kan mij niet helpen. Sta er ook niet voor open trouwens. In jou geval kan ik het snappen, maar in de vorige zwangerschap was err ook allemaal niets aan de hand bij mij. Is jou bmi ook boven de 40?

@onze wens, dat is gewoon prima hoor... hoe het verder zit weet ik ook niet :)

12. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Het is de onderdruk die er vooral toe doet.

13. xspookyx

xspookyx Actief lid

16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lekker zelf lasagne gemaakt.. Bloeddruk gisteren gemeten maar ben het nu al weer kwijt hahaha was in ieder geval wel goed :)

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Iedereen gefeliciteerd met alle succesvolle echo's, leuk om te lezen:)

Heb weer niet alles gelezen, het is hier een beetje drukjes. Wel erachter gekomen dat ik 5 kilo ben afgevallen sinds ik zwanger ben. Mijn HB is ook aan de lage kant, kan zijn dat ik me daarom zo knots beroerd en slap voel. We zullen zien, morgen bloed prikken.

15. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen

Het ligt eraan wat normaal je onderdruk is. Bij mij heel laag, 55/60 aan het begin van de zwangerschap 90 kreeg gelijk tabletten (aldomet) om de bloeddruk te verlagen. Gezien mijn geschiedenis met 2 x zwangerschapsvergiftiging (hellp)

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Patje Bloeddruk is prima hoor! En hij kan iets hoger uitvallen door lichte spanningen voor de intake.
    En heb je slechte ervaringen bij de diëtiste? Ik heb zelf bij verschillende diëtisten stage gelopen en ik vond er slechts 1 echt goed. De anderen praatten gewoon het voedingscentrum na, maar daar schiet je natuurlijk geen moer mee op.
    Ik ben nu voedingskundige maar wil wel diëtiste worden (is een aparte aantekening op het diploma voor nodig). Maar dan wel net zo'n goede als die ene waar ik stage gelopen heb :D :D

Ik had onwijze honger, aardappeltjes puree en een kaasburger gebakken. Heerlijk, maar op het moment dat ik het bord voor mijn neus had was mijn eetlust ver te zoeken. Toch met lange tanden het bord leeggegeten en nu, 5 min later, weer honger. Dat had ik aan het begin van de zwangerschap ook, toen ging het goed en nu begint het weer.
    Het lichaam moet even wennen aan het nieuwe energieverbruik en zich opnieuw "instellen". Vrij vlot wordt het lichaam super efficiënt in het opnemen van voedingsstoffen...

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb toch iets raars
    ik heb een hekel aan koken altijd gehad
    maar nou vind ik t helemaal geweldig ! heb een recepten app op mn phone en wil allemaal lekker recepten uit proberen hihi

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    hahaha, fijn dat je zo enthousiast geworden bent. Kun je voor ons allemaal koken :D:D

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik zat er net aan de denken hahaha

20. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Kom maar langs idd om hier te koken.

Ik heb juist helemasl geen zin om te koken.
    Maar hier vanavond toch mijn best gedaan met een witlofovenschotel

Deel Deze Pagina