Joyce proficiat met de goede echo Be, ik ben ook zo vergeetachtig als maar wat!! Ik zit bij m'n schoonma en we gaan zo lekker chinees eten...jammie!!!!
@niesje jaa tis echt erg hoor haha . pff naja komt vast wel weer goed. OOH CHINEES lekker. hier sperzibonen,aardappelen en een WORST
Wij hebben het eten al op. Doperwtjes/ worteltjes, gebakken aardappeltjes en kipfilet a la minute. Als toetje dubbelvla. was lekker.
meiden ik spring hier maar weer ff in, vanmorgen intake gehad. alles oke, bloeddruk 105/85. word doorgestuurd naar de gyn ivm gewicht... was ook te verwachten. maandag hebben we al een echo... zo snel vind dat wel spannend
@jel ja ben best te zwaar met j.ari viel het mee maar ben zelf geschokken van me gewicht! bloeddruk is laag hoor normaal is ongeveer 120/80
Oh, ik dacht dat onderdruk 85 best hoog is, maar heb ook niet zoveel verstand van bloeddrukken. Ik weet nog dat ik met mijn dochter op een gegeven moment een onderdruk van 90 had en een maximum van 102. Dat scheen echt teveel te zijn en soms een beetje zorgelijk.
Ga je trouwens ook naar een dietiste? Ik word daar wel naar doorgestuurd, ook omdat ik insuline resistentie heb. Dus mijn bloedsuikers kunnen omhoog schieten en ik moet goed weten wat ik beter wel en niet kan eten.
ehm ....ik weet dat ik normaal 125 boven 85 heb.....maar nu zal het miss wel anders zijn. Volgende week woe weer echo en intake vk. Zal het dan wel horen.
@jel, nee dat ben ik niet van plan... ik heb een maagbandje dus weet hoe alles in elkaar steekt... hoeven ze ook niet te proberen. Oke ik ben te zwaar snap ik, maar een dietist kan mij niet helpen. Sta er ook niet voor open trouwens. In jou geval kan ik het snappen, maar in de vorige zwangerschap was err ook allemaal niets aan de hand bij mij. Is jou bmi ook boven de 40? @onze wens, dat is gewoon prima hoor... hoe het verder zit weet ik ook niet
Hier lekker zelf lasagne gemaakt.. Bloeddruk gisteren gemeten maar ben het nu al weer kwijt hahaha was in ieder geval wel goed
Iedereen gefeliciteerd met alle succesvolle echo's, leuk om te lezen Heb weer niet alles gelezen, het is hier een beetje drukjes. Wel erachter gekomen dat ik 5 kilo ben afgevallen sinds ik zwanger ben. Mijn HB is ook aan de lage kant, kan zijn dat ik me daarom zo knots beroerd en slap voel. We zullen zien, morgen bloed prikken.
Het ligt eraan wat normaal je onderdruk is. Bij mij heel laag, 55/60 aan het begin van de zwangerschap 90 kreeg gelijk tabletten (aldomet) om de bloeddruk te verlagen. Gezien mijn geschiedenis met 2 x zwangerschapsvergiftiging (hellp)
@Patje Bloeddruk is prima hoor! En hij kan iets hoger uitvallen door lichte spanningen voor de intake. En heb je slechte ervaringen bij de diëtiste? Ik heb zelf bij verschillende diëtisten stage gelopen en ik vond er slechts 1 echt goed. De anderen praatten gewoon het voedingscentrum na, maar daar schiet je natuurlijk geen moer mee op. Ik ben nu voedingskundige maar wil wel diëtiste worden (is een aparte aantekening op het diploma voor nodig). Maar dan wel net zo'n goede als die ene waar ik stage gelopen heb Ik had onwijze honger, aardappeltjes puree en een kaasburger gebakken. Heerlijk, maar op het moment dat ik het bord voor mijn neus had was mijn eetlust ver te zoeken. Toch met lange tanden het bord leeggegeten en nu, 5 min later, weer honger. Dat had ik aan het begin van de zwangerschap ook, toen ging het goed en nu begint het weer. Het lichaam moet even wennen aan het nieuwe energieverbruik en zich opnieuw "instellen". Vrij vlot wordt het lichaam super efficiënt in het opnemen van voedingsstoffen...
ik heb toch iets raars ik heb een hekel aan koken altijd gehad maar nou vind ik t helemaal geweldig ! heb een recepten app op mn phone en wil allemaal lekker recepten uit proberen hihi
Kom maar langs idd om hier te koken. Ik heb juist helemasl geen zin om te koken. Maar hier vanavond toch mijn best gedaan met een witlofovenschotel