hahaha als dat toch kon dan had ik de dag al op 10-11-12 gezet of iedergeval op de dag dak mot bevallen ghehehehehe is het al november
Wow ik wordt maandag 8 weken en ik kan me nog herineren toen ik 4/5 weken was en dat jullie 8 weken waren en dacht bijmezelf wooh 8 weken is echt ver weg hahaha!! Ladies, ben lang niet meer hier geweest en ook geen tijd gehad om terug te lezen want jullie kletsen veeel!! Ik moet wel zeggen dat ik deze week echt een rot week is! Alleen maar overgeven overgeven en nog eens overgeven! Ik wil ook alleen maar sinassappel -drankje en een gewone sinnasappel! Ik had paar weken geleden een bloed test moeten doen en kreeg vandaag post van dat ik nog een keer moet doen?! Ik maak me zorgen , ik bedoel waarom nog een keer is er iets aan dehand? ( Ik wordt gekvanmezelf)! Hoe gaat het met jullie? en hoe voelen jullie?
Yasminaa, waarschijnlijk hebben ze gewoon niet de resultaten kunnen krijgen door ze nodig hadden. Misschien heeft een stagiair ze uit handen laten vallen em moet het dus overnieuw. Denk niet dat het iets is om je druk over te maken! Dat de anderen zoveel verder lijken heb ik ook. Maar nu gaat het steeds sneller, ook omdat de echo al heel dichtbij is!!
pffff nog steeds op verjaardag ga zo naar huis.... ik zit echt onder de puisten echt niet normaal !! over in mn nek kleintjes op mb rug in mn face ! sjongejonge
ow hahaha, zag er zo tekeningachtig uit, dat zal dan wel komen omdat je de foto toch bewerkt hebt. Pfff, tja je moet er van houden, voor mij niets. Ik val liever niet op en met dat haar weet het hele dorp wie je bent (hier tenminste)
Goedemorgen! Wel lekker geslapen maar zou nog wel ff verder willen slapen. Lukt niet Be, ik zit er ook onder, volgens mij wordt het ietsje minder, maar steeds als ik dat denk komen er weer een paar bij.
Goedemorgen dames! Lekker geslapen? Ik heb ook af en toe last van puistjes. Wel gek, want bij mijn *dochters zwangerschap kreeg ik juist een gavere huid. Nu dus meer puistjes... maarja tis niet anders.
morning be is der weer chagerijnig en wel .. sliep pas om half 4 en moet zo weer gewoon werken -_- hoop dat die chagerijnigheid bog even weg trekt !!
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier? Ik heb er ff globaal overheen gelezen, maar wil Burningkarma even feliciteren met de goede echo!!! Wauw wat super en wat vervelend van die VK! Ik zou wel met haar een gesprek aangaan dat je het niet fijn hebt gevonden en dat je het even uitspreekt, want het kan natuurlijk zomaar zijn dat zij in de toekomst je bevalling nog gaat doen... Dan is een goede band wel het fijnst denk ik... @foto: haha, wat leuk zeg die bewerkte foto's haha! @hier: morgen 12 weken, wauw!!!!! vandaag lekker lamdagje, we zien wel wat we gaan doen, laten het gewoon z'n gangetje gaan!
Goodmorning mama's! Hier prima geslapen sinds 5 nachten! Schrok alleen, omdat ik niet zo'n extreem grote plas had en er niet van wakker ben geworden. Misschien omdat ik de avond vaker heb geplast. Echt bizar dat je door je plas gaat twijfelen of alles nog wel oke zit. Puistjes nou Jel hier wel een gavere huid, maar wel variërende puisten. Had gehoopt dat ik er nou eindelijk van af zou komen. Beckje leuk je nieuwe uitzet. Heerlijk als je er zo naar kan uitkijken. Wij zijn er ook al mee bezig, maar wij zullen begin september gaan kopen. Wij kopen geen standaard babykamer. Wij krijgen een heel mooi ledikantje van me zus. Ik zal in die stijl ook de commode en een kast kopen. Uiteindelijk past het later ook in ons interieur. Dat heeft me zus nu ook, erg mooi. Tis duurder, maar gaat wel een leven mee. Overigens schijnt groupon volgens mijn vriendinnetje hele goedkope acties te hebben. Ik heb ff gekeken en tis idd erg goedkoop! Ik ga ook maar is werken! Fijne dag allemaal!
@sex: wij hebben het, sinds positieve test, 1 x gedaan maar daarna had ik wel wat buikpijn. Verder durven we ook niet goed maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook weinig zin in heb.. Hoop wel dat dat snel terugkomt. @harde buik: bij mij voelt het onderin ook hard, en mijn buik begint ook al te groeien. Nu zie je het denk ik wel snel bij mij omdat ik best dun ben.. Maar dat harde, is dat niet je baarmoeder die je voelt?
Ja het is denk ik gewoon uitrekken van je baarmoeder. Het voelt bij mij nu ook zo, maar ook als ik bv een lange dag gewerkt heb en veel heb moeten bukken en tillen. Heb net een nieuwe fietsstoel besteld. Baal wel een beetje want vind het zo gezellig om te fietsen met mijn meisje voorop. Pff, voel me een beetje queesy ook. Blegh! Morgen weer werken, en nog even de vk bellen om de echo te verzetten want manlief kan niet. :S
Pff mijn vriend doet gewoon raar!! Hij vreet geen zak uit, zit onderuitgezakt in zijn stoel. Ga ik ontbijt voor hem maken in een keuken waar volgens mij een slagveld plaatsgevonden heeft, want meneer heeft gisteren gekookt voor zichzelf, jawel! Ik zeg: waarom heb je die pannen niet ff afgewassen? Hij: Afwasmiddel is op. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR das helemaal niet op. Dus twee minuten later: Kijk schat jouw smerige pan, afgewassen MET afwasmiddel. Zegt ie: zeur niet zo! Pardon, ik heb net jouw vuile vaat gedaan L*L Ben ik verder aan het opruimen, prullenbakken legen... gooi ze niet allaminute weg. Hij: Wat stinkt hier zo? Ik: Dat zijn de vuilniszakken. Hij: NOU gooi weg dan, het is hier geen vuilnisbelt Nou dat lijkt er *piep* wel op *piererdepiep* En lekker in die stoel blijven zitten hè... volgens mij doet ie het express.
@juliaaaaa gooi t eruit meid!!! Die mannen ook!! Als ik boos ben kan ik trouwens wel altijd heel goed opruimen!!