November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mijn echo, beetje overbelicht maar kreeg m er niet zo mooi op.

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Dinh, ik heb daar ook al eens naar gekeken en trok dezelfde conclusie als jij.
    Ik denk ook dat het groepje te klein is om een volledig beeld te kunnen geven.

@lolalo, ik heb nooit problemen. Gebruik chrome als browser.

3. Ala het statistisch een op de 8 is, hebben we nu dus 1 op de 6. ik heb zoiets van... het begint nu echt te kriebelen. Ik merk nu aan mezelf, dat ik het zeer spannend begint te worden, nu het einde van het eerste trimester in zicht is.

Statistieken zeggen helemaal niet zo heel veel hoor. Het gaat om het individu. Er zijn zoveel faktoren waar je rekening mee moet houden en daar is een percentage op een forum (helaas) vaak niet representatief. Maar ik heb wel zoiets van..... de kans dat het nu nog mis zou gaan bij iemand wordt kleiner en kleiner. En helaas zijn er in ''onze maandclub'' een aantal voorbeelden, dat het ook later mis kan gaan.....

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Jaa, beertje, vergat steeds op jou te reageren. Van harte meid met je echo.
    Ik heb zowel uitwendig als inwendig gehad. Uitwendig kwam ze op 9+2 en inwendig op 8+6 maar hij lag een beetje lastig.

5. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Thea, wat jij zegt herken ik wel..
    Vind't ook heel naar voor de meiden met een miskraam en ik hoop altijd voor iedereen op een goede echo..maar gaat het toch mis dan ben ik ergens blij dat het deze keer niet weer ons gebeurt!
    Maar dan voel ik me zo gemeen... :(

6. Daar ben je ook klaar mee, een verschil van 3 dagen. Nu is dat niet heel veel, maar toch. althans, als het in het begin een verschil is van 3 dagen, dan is dat relatief natuurlijk heel veel, maar als dat later is, dan maakt dat niet zo veel uit. Als de groei maar niet gaat achterblijven..... Maar je zou juist zeggen, dat de inwendige nauwkeuriger is.

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    het klinkt heel hard maar je g evoel kan je niet uitzetten..
    ik bedoel je gunt iedereen een goede zwangerchap maar jezelf nog het meest ,,,

8. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is inderdaad helemaal waar. Ik vind het ook verschrikkelijk om te lezen om vlindertjes, welke termijn dan ook, maar ben wel super blij als ik een goede echo heb en dat hier wel alles goed zit.

Beetje egoïsme is de mens niet vreemd......:)

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Dinh ze heeft de datum nu voorlopig op de 20ste gezet. De inwendige is nauwkeuriger idd. Maar verder was alles heel goed te zien, behalve voor de meting lag ie net niet goed.
    Maak me er verder niet druk om....:D

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea wat jij zegt .. heb ik idd ook ..
    erg he !! pff schaam me zo maarja tis nou eenmaal zo..
    en toch heb ik af en toe van die onzekere momenten..

11. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    juliaaa en beertje gefeliciteerd met de goede echo!!! pff ik moet nog een week wachten! :(

ben net vrij en thuis. bleh moe,slaap slecht! ben heel moe maar kan niet slapen... herkenbaar? zoontje slaapt nu maar als ik nu mn hoofd neerleg wordt hij geheid wakker!:x

Oja ook zo leuk: ik vanmorgen met 2 kratjes voor MvM in de auto naar de verl om het weg te brengen. Onderweg valt een kratje op de achterbank om. tja ik denk naja ben er bijna zal wel niet lekken! Nou mooi wel dus! heerlijk zo'n piesachterbank!;)

hormonaal heb ik ook echt last, huil om alles en heb enorme stemmingswisselingen (extra aangezien ik stop met med tegen stemmingswisselingen) gelukkig kan mijn man redelijk wat hebben, maar hij heeft t nu af en toe al zwaar! hahaha...

overige klachten: af en toe doen mijn borsten ineens ff heel pijn. misselijkheid wisselt, s'morgens valt juist wel mee maar de rest van de dag en vooral avond... pfff gisteren nog na het eten beroerd op bed gaan liggen.

dames de nog een echo vandaag hebben: hoop op een mooie echo!!!! Veel plezier!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@beertje
    waauwiee mooi echo !!

13. Je kunt je inderdaad gemeen voelen, dat is menselijk. Het is echter wel zo, dat je er moeilijk pijl op kunt trekken. We blijven allemaan individuen. En bij de een ligt de oorzaak in het genetische, de andere in het eten en drinkpatroon, de ander heeft gewoon pech.

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Laten we hopen dat t ons niet gaat gebeuren !

15. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Amen!!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Julia en bertje gefeliciteerd met de mooie echo's!!!

@laura haha balen zeg! Lekker zo'n pies achterbank!

Ik vind t ook heel erg om te lezen en horen over vlindertjes. Mijn verloskundige zei vorige week: je hebt 15% kans op een miskraam, na 8 weken word dit ongeveer 5% en de rest van de zwangerschap blijft t 3% dat t mis gaat. Ach ja volgens mij zegt iedeeen wat anders.

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik las laatst iemqand hier over digiscrappen..
    WAT LEUK IS DAT !
    ik gebruik zelf veel photoshop cs5 , voor t maken van websites enzo..
    maar nu kan ik ook daarmee digiscrappen ..
    kost wel veel tijd volgens mij haha

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Digiscrappen, nog nooit van gehoord! Wat is t?

19. Jel

Jel Niet meer actief

Nou, dan zat ik helaas tussen die 3%. :( Dinh ook. :(

Ik roep helemaal niks meer. Ik ga niet zeggen na 12 weken, mooi, de 12 weken zijn voorbij. Dat had ik bij mijn *dochter wel gezegd en nooit verwacht dat het met 7,5 maand nog mis zou gaan. Dit zal gewoon een heel spannende zwangerschap zijn.

Maar ik heb er vertrouwen in en denk dat het dit keer helemaal goed gaat komen...

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel tuurlijk verwacht je niet dat t bij 7,5 maand nog mis gaat, niemand die daar aan denkt. Maar snap wel dat je nou nooit meer zo'n vertrouwen kan hebben om te zeggen die 12 weken of die 20 weken of zelfs 7,5 maand zijn voorbij, nu komt alles goed.... Ik weet natuurlijk niet hoe t voelt, maar heb t ook wel van heel dichtbij meegemaakt.
    Misschien een stomme vraag, maar kan je er wel van genieten nu?

Deel Deze Pagina