November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

cutee is dat hea..
    wij hebben hier ook al 2 rompertjes , broekje en sokjes gekregen..
    en zelfs spuugdoekjes hahah:D heel hoekje vol

2. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Bekijk bijlage 238395

Bekijk bijlage 238397

Gelukkig goeie echo gehad vandaag en het hartje mooi horen en zien kloppen, we zijn zo blij :D Het is 1.61cm groot :)

Ben alleen 3 dagen achteruit gezet, mijn beval datum is nu 26 November :)

Volgende echo hebben we op 14 Mei :D We kunnen weer niet wachten :)

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

super en gefeliciteerd!!! lekker geniete mop

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

helemaal super meis ! geniet ervan !!

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @samatha gefeiciteerd!! Ik kwam op 24 november uit en mijn frummel was 1,3. Hebben ze toch andere richtlijnen overal.

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

KIJK :D mijn eerste scrap creatie :)
    heb 2 fotos gebruikt van mn (half)broertje en ik :cool:

@joyce.. jaa volgens mij ook hoor..
    ik was met 8+1 weken echo en toen zeiden ze 1,6 cm..
    scheelt natuurlijk niet erg veel maarja

7. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn samantha dat alles goed was!!

Ik smeer nu af en toe wel al met Bio-oil, dat schijnt toch het beste te werken. En baadt het niet, dan schaadt het niet ;)

8. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Gefeliciteerd en mooie echo samantha!

Pfff, ik heb een ontstoken oog.. :(
    Zit sinds vanmiddag al te irriteren en te tranen, nu is 't echt heel rood en dik opgezwollen!!!
    Morgen maar ff langs de HA maar volgens mij mag je geeneens een zalfje ervoor als je zwanger bent...BAAL!!!

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik kijk im pregnant and .. op tlc en ik moet bij sommige stukjes gewoon huilen -_-

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Samantha gefeliciteerd meid.
    Leuk die foto's.

Morgen zal ik me eens verdiepen in die piep scanner em anders laat ik het doen bij de copy shop. Wel zsm die kaarten maken... :D

Wij gaan het pas heel laat bekend maken, dat vind mijn vriend prettig. Ik vind het wel prima, nou ja, prima, liefst schreeuw ik het van de daken natuurlijk!!
    Maar hij wil het voor zichzelf allemaal helder hebben (wat er geregeld moet worden etc) en pas dan aan ouders vertellen.
    Ik respecteer zijn keuze,

Hij is trouwens alweer een stuk liever hoor. Helemaal na de echo. Schijnt ook dat mannen zwangerschap hormonen hebben zodat ze liever en zorgzamer worden om voor moeder en kind te zorgen.
    Wat er van klopt weet ik niet

Be, die sites krijg je morgen wel... Lig nu lekker op bed en ga zo lekker slapen

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Gefeliciteerd:) En ach, die dagen achteruit is jammer omdat je dan weer langer moet wachten, maar als alles maar goed is.

12. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

schattig:)

13. Jel

Jel Niet meer actief

Goeiemorgen!

Samantha, mooie echo. :D

Ik moet straks weer....spannend....

Ik heb een drukke dag vandaag, ik moet naar afspraken van hot naar her. Eerst zometeen naar mijn psych. Daar moet ik eerst een half uur heen rijden, dan zit ik daar een uur en dan weer een half uur terug, dus ben ik om 11:00 uur thuis. Dan moet ik om 11:40 alweer in het zkh zijn, dan heb ik de echo. Dan heb ik nog eventjes thuis tussen de middag en dan van half 2 tot half 4 een workshop op mijn werk.

En als de echo van straks goed is, gaan we vanavond ook samen uit eten en gaan we het daarna ook wereldkundig maken. :D

Allemaal een fijne dag.

14. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Net terug v/d HA, heb toch een zalfje gekregen voor mijn arme oogje, 't heeft de hele nacht door getraand en vanmorgen kreeg ik 't nieteens meer open..zo dik was 't :$ !!!

Vandaag maar eens rustig aan doen...ben gehandicapt ;)

Dames met echo vandaag...ENJOY!!!

15. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Lief!! :D

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel lekker zn drukke dag ! des de eerder zie je jullie kleine spruit weer toch !! hihi.

@hier ik ga staks ff richting mn schoonzus een bakkie doen, daarna heb ik op mn werk een vergadering van half 1 tot half 4.. en dat nog wel op mijn vrije dag maarja..

verder..ik ben zo ontzettend zenuwachtig voor zaterdag ?? echt niet normaal meer moet maar gauw afleiding zoeken.

OHJA kan iemand mijn nieuwe afspraak op de lijst zetten? t lukt niet steeds niet ...
    3 Mei 2e afspraak VK

LIEFS

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @niesje, fijn dat je een zalfje hebt, hoop dat het helpt!

@jel veel plezier bij het kijken naar je frummel. Ik wil ook weer, kan er de hele dag naar kijken volgens mij...

Lekker 3 dagen vrij!!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Niesje wat fijn dat je wel een zalfje hebt gekregen! Zo'n oog is heel hinderlijk.

Drukke jel en idd het houdt je bezig tot je echo!

Wat irritant be naar je tv midden op de dag. Wij hebben dat in de ochtend dan heb je nog wat aan je dag.

Vandaag gezellig langs me nichtje. En de dagen aftellen tot onze echo. Gister de doppler nog gebruikt maar kon niks vinden. Daar maak ik me niet druk om. Maar weinig symptomen zijn ook niet helpend als geruststelling dus laat het maar snel vrijdag worden!

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Samantha gefeliciteerd met je goede echo!

Be leuk zeg, creatieveling.

Niesje sterkte met t oogje.

Bio-oil werd mij ook aangeraden ivm afvallen maar heb t eigenlijk nooit geprobeerd.. en nu heb ik ook zoiets van pff, erger dan dit kan t gewoon niet worden dus laat maar.

20. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hierbij onze Uk. Alles was goed :) Hij/zij bewoog al volop. Zwaaien, trappelen en spartelen ;)

Deel Deze Pagina