November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

@ jel, gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van:)

@ de rest met een mooie echo, ook van harte gefeliciteerd.

Ik mag morgen weer voor een echo en ik ben heel benieuwd waar ze dan op zullen komen (hoe ver ik ben).

Verder iedereen bedankt voor het medeleven. Grappig dat zoveel mensen dat eigenlijk wel snappen. Eerder had ik nooit zoveel met dieren, eigenlijk hierdoor dat ik snap dat je zo gek kan zijn op een dier. We gaan wel snel voor een andere hond. We kunnen deze niet vervangen, maar er zijn een aantal dingen die mee spelen om daar toch voor te kiezen. Mooi weer komt er aan, wachten we langer, zit ik met een dikke pens en daarna met een pasgeboren baby. Dus of het is 2 jaar wachten of nu. En aangezien ik vind dat wij echt de ruimte hebben voor een hond, hoort hier gewoon echt, gaan we voor een andere.

2. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Kwek, goeie keuze , vind ik persoonlijk :)
    Succes en veel plezier met 't uitzoeken van een nieuw kameraadje !! :D

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Jeee, gister een super mooie echo gehad! Volgens de berekening ben ik iets minder ver als gedacht. Dan word het 10 november.
    Kindje was erg beweeglijk en trappelde zo lief met de beentjes:)
    Nu dus echt gaan genieten! En deze week afspraak maken voor DE 20-weken echo!!! Volgende week bloedprikken en deze zwschap moet ik mijn suiker laten testen??
    Wie moet nog meer suiker laten testen? Ik moet dit ivm dat mijn zoontje 8,5 pond was bij de geboorte.

4. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Nathalie mijn zoontje was 3,960 kg en ook ik moet op suiker laten prikken.

Gefeliciteerd met je goeie echo trouwens!!

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    dan zou ik zeggen welkom op de 10-11-12 datum Nathalie

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik voel mezo kut.. mn kleine man heeft koorts 39.6 arm jochie elke keer als ik hem half dood op de bank zie liggen met zn traan oogjes en zn rode wangetjes springen de tranen in mn ogen ik kan hier echt niet tegen voel me een waardeloze moeder wil zoveel voor hem doen maar dat kan niet * zucht* daar komen de tranen weer ..
    lang leven de extra hormonen...
    net een zetpil gegeven en hopen dathet minder word

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@thea
    aahw dat mannetje van jou heeft t wel te verduren he .. :(
    hopelijk voelt hij zich gauw beter !!

@nathalie
    ik heb vorige week bloed moeten laten prikken .. en idd ook mn suiker..maar bij mij test ze daar extra op vanwege mn hypoglycemie syndroom ..
    &Wat fijn dat je echo zo goed was !! lijkt mij echt grappig om te zien bewegen...!!!!

@hier net een vergadering erop zitten van 2 uur ..
    ze hadden t inderdaad nog even over het te veel personeel.. en over mij dat er dus nog niet zeker is of ik uberhaupt het contract wel krijg !!! dus gelukkig was ik zelf al naar andere opties aan het kijken :)

8. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    ach thea, hartverscheurend is dat ja, zieke kindjes. Ik kan daar ook heel slecht tegen. Je kunt zo weinig doen. Sterkte!

hier vandaag een echo gehad. Zag in de lijst dat ik nog op morgen stond, maar ben een dag naar voren gezet. Wat was het weer fijn. mooi kloppend hartje en al echt een mensje gezien. Dat was twee en een halve week wel anders, toen kon ik er nog niks uithalen. Nu maar langzaam op mijn roze wolk kruipen.

@kwekijzer, wel leuk een nieuw hondje, maar wel veel werk... ik zou er nu niet aan moeten denken, maar ik snap je overweging wel.

dames en heer... ik ga weer even aan de studie.

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Meiskes met de mooie, fantastische en heerlijke echo's, wat super!!! Heerlijk genieten nu dames! Haha het wordt gezellig op de 10de! Ben benieuwd welk er echt op die dag bevalt!

Kwek gezellig dat je voor nieuwe gaat. Ti's ook voor jou fijn. Ft wandelen en straks gezelschap tijdens je verlof. Wil ook graag een hond maar me vent niet.

Behappy gelukkig kijk je idd verder, maar wel bruut om tijdens de tv te horen dat niet zeker is of jij kan blijven! Niet netjes.

Hier ff ook bij babydump geweest. Ff een aantal dingen gekocht met papa erop gekocht. Me mama is de knapste was alleen in het roze dus die maar laten liggen ;)

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bekijk bijlage 238578

Pff niet op me verlepte porum letten, ga steeds meer geloven dat het wel een meid wordt! Damn lijk wel 10 jaar ouder:$! Maak niet uit wat ik doe aan mijn haar en gezicht, het blijft er vermoeid uit zien.

11. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden met goede echo van harte gefeliciteerd!!
    Patje nu lopen we gelijk haha.

Grappig Jel jullie verjaardagen op een rij. Zou mooi zijn als jullie kindje dan op de 6e komt.

Ik hoop zelf niet dat ons kindje op de 4e wordt geboren, dat is namelijk de sterfdag van mijn broertje.. Daarom vond ik het ook niet zo erg dat ik terug ben gezet, van de 9e naar de 17e, toch net iets minder kans op de 4e.

Wel lullig idd Be dat je dat zo te horen krijgt tijdens de vergadering. Maar je kunt neem ik aan toch wel blijven tot je opleiding behaald is?

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wow:$ ladylola Die buik!! Mooi man! Daar moet ik nog wel ff op wachten...

13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ladylola, moest ook ff kijken naar je buik hoor.. dacht ff dat die van mijn dik was maar deze is echt een baby buikje al!

heb nu al mn zwangerschapsbroeken aan, zit gewoon beter dan mn eigen. zie daarna wel weer hoe het afloopt met mn buik :p

14. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Inderdaad ladylola, k had er overheen gekeken maar wat een mooie buik !! Echt prachtig !!

15. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Thea hoe is 't met je kleine mannetje?
    Hoop dat 't zetpilletje heeft geholpen!
    Dikke knuffel voor 'm !!

16. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    ladylola zo wat een mooie buikje al.........

wel al groot voor 10 weken je darmen slaan op hol:D

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@snowbird
    ja lullig he , zo voelde ik me ook echt maraja, lifes go one.
    heb net t 1e jaar erop zitten , dus daar ga ik niet vanuit.. maar heb gelukkig nog 2 diplomas waarmee ik aan t werk kan ..
    en de groep waar ik op sta is ook gewoon te zwaar nu al.. laat staan als ik straks een buik heb .. red t nu lichamelijk al niet.
    en geestelijk heb ik al een keer een burnout gehad.

maarja overal is een oplossing voor zeg ik altijd maar, ga mezelf ook echt niet meer stressen erom want dat is ook niet goed voor mij en al helemaal niet voor die kleine gup.

@ladylola nee idd niet echt netjes, stond echt met mn mond vol tanden !
    ging daarna gelijk ook naar mn schoonzus en die zei ook wat bruut omdat zo te doen :x . Maarja niets aan te doen ..ik ga gewoon lekker genieten van mn zwangerschap en t komt echt allemaal wel goed hopelijk .. ookal heb je soms dan idd een dag er tussen zitten dat je t even niet meer ziet zitten.
    EN WAT EEN BUIK HEB JIJ !! WAUWIE ZO MOOI !! ik zei tegen me vriend net : kijk op t forum waar ik zit heeft er 1 al zn buik moet je zien !!! hij vond het ook gaaf om te zien haha .. ik zeg ik denk dat wij nog ff moeten wachten

@echo's ik vind t zo gaaf om te zien die echo's !! t lijkt gewoon op een echt mensje al echt gaaf !! :$
    hopelijk ziet die van ons er zaterdag ook als een mensje uit !!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thx meiden, maar dit was na een high tea met allerlei lekkers zo rond 16.00u. Maar ik was er ook verbaast over toen ik de foto zag! Snap nu waarom me buik de afgelopen dagen iets rommelde en zeurde, het groeit gestaag door!

Maaruh iedereen wees liever blij dat je buikje nog rustig aan doet, want ik ben straks een tientonner en jullie hebben straks schattige, ronde, mooie buikjes ;)!

Behappy goed dat je gaat genieten meid, beter dan dat kan je niet doen!

Ben wel weer benieuwd naar theaaaaa....show us! En hoe is het met je? Alweer een beetje tot rust en je ventje ook al iets beter?

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @ladylola ik zou zo ook even een foto maken hier nogsteeds ene punt buik gelukkig gaat het wel wat ronder lopen nu thank god maar schrik me steeds kapot als ik mn buik zie hahahahhaha
    .....( zo even foto maken voor de spiegel boven)

@zoontje heeft met een paracetamolletje gekregen en deed hem naar bed even over zn wangetje geaaid en hij lag al in dromen land kleine man is echt beroerd heeft vandaag intotaal al 5 keer tegen me aan geslapen *snik snik*

@sommige van jullie weten dat mijn dochter tot de zomervakantie bij mijn ex woont zodat ze dr school jaar kon afmaken..
    puur aan haar gedacht zodat zij dr jaar kon afmaken en aan het idee van verhuizen kon wennen.,. maar je raad het nooit
    nog een kind extra om voor te vechten want me ex wil nu ineens niet dat ze hier gaat wonen!
    dus morgen maar advocaat bellen enz enz...
    dus nu 3 kinderen om keihard voor te knokken.
    pff word hier zo moe van he .. om haar bestwil haar daar gelaten en zo word ik gestraft bAH
    mjaaa me ex trekt aan het kortste eind want an de zomervakantie hou ik dr gewoon hier ookal staat ie voor de deur krijgt dr gewoon niet mee...
    haat het als mensen niet aan hun afspraken houden en al helemaal niet als ze hun kind allemaal dingen gaan aanpraten en beinvloeden bah bah

kortom ik zit er helemaal doorheen

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik zou graag af en toe weer mee willen kletsen als het mag.
    Heb afgelopen tijd wel veel meegelezen hier maar niet echt gepost dus.
    Hoop dat nu weer een beetje te gaan doen.

Deel Deze Pagina