November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

hebben jullie ook af en toe zn ongi gevoel pff

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    soms wel ja... zeker als me darmen me zitten te knijpen.
    komt denk ik omdat je baarmoeder groeit ofzo.

3. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe weet je dat zeker dan? Ik ben even ver als jij (precies even ver, haha) en ik heb de 15de mijn eerste echo. We gaan de 16de op vakantie en wilde heel graag daarvoor maar jij zegt dat er misschien weinig te zien is? VK zei dat het dan wel kan namelijk...

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Yaika; ik duim voor je!

@Behappy; ja, ik heb er ook af en aan last van. Al moet ik zeggen dat het nu met name gebeurd als ik zelf druk ben geweest bijv op het werk of thuis tijdens het opruimen ofzo. Ik denk dat het normaal is. :)

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

volgens mij kunnen ze idd wel al het hartje zien kloppen hoor dat las ik net op internet omdat ik zelf ook een vroege echo wil aanvragen
    vanwege een miskraam vorig jaae

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik kon deze week al komen dat bedoel ik met eerder ( morgen)

zelf gekozen om op 19 maart te gaan zodat ik zeker wat zie..:D

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    5/6 weken begint het hartje te kloppen..
    '
    met echo ben ik 7+4 dus als die klopt dan zien we het zo ie zo;)

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Met mijn eerste had ik al vrij vroeg een echo, 8 weken geloof ik. Inwendige echo en ik kon het hartje zien. Nu duurt het voor mijn gevoel nog heeeeeel lang :D

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

misschien een domme vraag
    maar doet dat pijn whaha ?
    oh ik schaam me dood

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Inwendige echo? Haha, nee hoor. Het is alleen ff oncomfotabel maar pijn doet het niet. Althans, niet bij mij. :)

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

oke naja gelukkig maar !
    wel spannend allemaal zo he .. ik ben echt best wel
    onzeker straks krijg je zn echo en dan klopt t hartje niet ofzo

ik moet mezelf echt positiever gaan instellen wnat anders komt het helemaal niet goed
    toevallig zei mn horescoop t
    ook
    vandaag maak je niet zo druk enzo hihi

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Weet je, ik denk dat iedere moeder zich daar wel druk om maakt. De realiteit is natuurlijk dat het kan. Maar hoe vaak gaat het wel goed? De negatieve berichten blijven het langste plakken. Ik ben ook zenuwachtig hoor, ik moet ook beter naar mijn eigen advies luisteren. :) Alles komt goed. :D

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja ALLES KOMT
    GOED zo :) dat voeltgoed

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha. Gekske ;)

Pff nu mag ik uitkijken naar de tandarts volgende week dinsdag :( Die moet onder mijn tandvlees tandsteen weghalen. Blijkbaar heeft mijn oude tandarts mij vergeten te vertellen dat mijn tandvlees aan het ontsteken is. Lekker handig en nu zit ik ermee want een verdoving kun je beter niet doen dacht ik. Maar goed, ik neem voor dinsdag 2 PCM in en hoop dat het meevalt. Anders bestaat er wel een verdovingsmiddel die je mag hebben. Heb ik al gezegd dat ik een hekel heb aan tandartsen? :( Nou ja, niet aan de vrouw zelf maar het vak.

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    moet ook weer... heb een kapotte kies... maar durf niet. moet nieuwe kroon erop laten zetten of kies eruit... maar durf gewoon echt niet :(

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik weet niet hoe een kroon voelt maar kies laten trekken vond ik niet het ergste van alles wat ik in mijn mond heb moeten laten doen. De verdoving doet dan wonderen. Balen he?

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kies trekken stelt weinig voor vind ik :p na verstandskies laten trekken *zonder extra ellende, gewoon trekken* ben ik diezelfde avond nog naar zumba gegaan xD maar kroon heb ik vorige keer ook laten doen... heb in me leven nog nooit zoveel pijn gehad.. en met migraine weet ik helaas wel wat pijn is :( maar heb liever migraine dan zo'n pijn weer... *was bij het opzetten van de uiteindelijke en de tijdelijke kroon deed ook altijd pijn. nu nog steeds na 2 jaar. maar durf niet terug

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja ik moet
    ook volgende week 2x :| en ik haat het vak tandarts

19. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou, zitten we met z'n 3en in een mooi schuitje. Eind maart is het voor mij iig klaar. en dan kan ik naar de leuke dingen kijken. Ik hoop dat jij eraan uit komt Beckje! En Behappy; hoop dat het meevalt voor je.

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja ik hoop t ook !

pff die ongi pijntjes maken me echt onzeker terwijl ik weet dat t erbij hoort
    morgen de vk bellen :)

Deel Deze Pagina