Zo kan het niet meer bijhouden. Laatste paar pagina's maar gelezen. Waxientje. Erg die onzekerheid. Hopen dat de kleine uk zich goed vast blijft houden. Thea, ja misselijk bah ken er alles van. nu maar hopen dat het niet heel erg word. Hier, hele dag al op pad geweest. vanochtend bij vriendin geweest die net bevallen was. Zo lief klein meisje, wat is het dan moeilijk om je mond te houden dat je zwanger bent. Vanmiddag heb ik lekker paardgereden en is me vader wezen fietsen met me zoontje. Zo maar eens met het eten beginnen. Wij eten pasta, jammie
heerlijk zn druk daggie toch ?! dan vliegt de tijd tenminste voorbij. Morgen van kwart over 8 tot half 6 cursus dus dan is die dag ook weer voorbij en zaterdag een dans uitvoering ! Super veel zin in !
@Hilli: Klinkt misschien pijnlijk maar mijn tandvlees doet geen pijn. Op dit moment iig @Pril vertellen; Dat hebben wij wel gedaan, zowel bij nr 1 als deze keer en ik heb ook nu weer van iedereen super enthousiaste reacties gekregen. @Krampjes: Ik heb ze niet echt in mijn liezen, vooral in mijn onderbuik en links en rechts van mijn onderbuik kleine steekjes. En banden pijn lijk ik al wel wat last van te krijgen denk ik. Al lijkt het me wel wat vroeg. Laatst moest ik niezen en toen had ik me een pijn joh! Trok ook langzaam weer weg. @Stoppen met roken; Ik ben inmiddels ongeveer 2 maanden gestopt met roken. Ik ben gestopt omdat ik er klaar mee was. Stom he? Al die jaren kan je niet zonder en ineens was ik er klaar mee. Nu taai ik er niet meer naar. Bij de eerste kon ik niet helemaal stoppen. De arts zei ook dat de stress om het niet kunnen roken vaak nog erger is voor de baby. Ik ben iig blij dat ik met deze zwangerschap niet rook. @Waxientje: Ik duim voor je! Ik wens je heel veel sterkte! @Thea: Ik heb mn man op een chatsite ontmoet. Het was zo'n corny 3d chat haha. Bleek dat we van dezelfde muziek hielden en dat we heel veel dezelfde interesses hadden en de vonk sloeg over. Nu dit jaar 25 Juni zijn we 5 jaar samen en in september zijn we alweer 3 jaar getrouwd. Nou, vanmorgen toch weer zoiets; een ouder komt naar me toe en zegt; "Mag ik wat vragen? Ben jij misschien zwanger?" Ik was een beetje flabbergasted. Ik heb een overgewicht dus ik heb altijd wel een buik maar schijnbaar schreeuwt mijn lijf toch "Ik ben zwangerrrr" Ik heb maar gestuntelt "Euh, ja maar niet ver genoeg om het aan mijn lijf te kunnen zien." Nou moet ik wel zeggen dat mijn spijkerbroeken niet erg lekker zitten. Zou het met een 2de zwangerschap al sneller komen? Ik merk dat ik qua kwaaltjes een erge droge mond heb. Het gaat wel over als ik 7up drink yay! Mijn tepels doen nog wat zeer en toch wel last van bandenpijn. Het voelt goed.
Hallo dames, Was gisteren heel moedig begonnen met reageren op iedereen, maar na een paar kwam mijn mannetje thuis en gisteravond moest ik weg en ....vergeten om verder te lezen...lappie gewoon op tafel laten staan haha. Maarre 20 pagina's bijlezen en reageren is ff teveel.... Heb wel een paar nare berichtjes gezien. Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat jullie toch gauw een wondertje mogen ervaren. @ steekjes en krampjes, ik heb ze ook en merk dat ze in de loop van de dag meer worden zodra ik vermoeider raak. Voor mij gewoon een teken dat ik dan gewoon rustiger aan moet doen. Dat zit er alleen nog ff niet in. Ben nu ff thuis om te eten maar mag nog tot vanavodn 21.00 uur rapportgesprekken voeren...pfff...niet zozeer moeilijk maar nu wel heel zwaar.
over dat stoppen met roken zit toch wel wat in.. vriendlief heeft net weer sigaretten gehaalt die hield t niet meer vol.. misschien dat ik dan toch 1tje rook straks ?!
NEEEEEEEEEEE..... niet doen!! Probeer het vol te houden voor de kleine hummel... Kom op, je kunt het. gewoon doorzetten.... TJAKKA - TJAKKA - TJAKKA Helpt deze peptalk een beetje
okee haha ik had stiekem gehoopt dat jullie zeiden jaa doe maar lekker maar idd ben niet de hele dag bezig met roken meer met mn hummel en of ie goed blijft zitten
ik wil me trouwens aanmelden voor mvm maar ben nog zo onzeker vanaf welke week hebben jullie je aangemeld ?
Ik wil graag dit weekend een dagboek gaan kopen. Welke heb jij? Heb er wel een paar gezien online, maar die leken me een beetje saai. zou het leuk vinden als er ook wat illustraties bij zitten of zo. Heb je tips?
Hoi Lodie, Ik voel dat ook. heb veel zitten zoeken op internet en dat schijnt normaal te zijn. je baarmoeder is aan het oprekken. Dus geen zorgen maken!
volgens mij heb je ook een dagboek die je op internet kan maken. Als de kleine geboren is kan je hem bestellen. vriendin van mij had dat gedaan en zag er heel leuk uit ook met illustraties. Als je ff googelt op online zwangerschapsdagboek kom je het vast tegen.
Ja dat heb ik ook en dan ren ik steeds als een gek naar het toilet om te checken. Stelletje zenuwpezen he Het is ook zo spannend allemaal
ik ook altijd met mn grote mond... nou de misselijkheid is hier met alle hevigheid toegeslagen Joepie hahah ach voel me nu iedergeval wel zwanger hahahahhahahaha morgen drukke dag dus die zou wel als een gek omvliegen vanavond lekker optijd mn bedje induiken want ik ben gesloopt! Vanmiddag net toen ik even mn ogen wou dichtdoen werd zoon lief alweer wakker dus dat zat er niet in gelukkig was man lief al om 2 uur thuis dus had een beetje back up today dat was wel lekker... vandaag niet naar mama gegaan was zooo misselijk. straks effe belle hoe dr ecg in het ziekenhuis was hopelijk hebben ze eindelijk wat gevonden want het is om gek van te worden. ze mankeerd heel veel maar ze kunnen niet vinden wat het precies is ( rechtkant van dr lichaam verlamd geraakt ) van het weekend weer alle kinderen hier behalve mn dochter die slaapt namelijk een weekend bij opa en oma ( ook wel eens leuk ) dus dit weekend gaan we beleven met 4 kinderen. zoon ,stiefzoon,2 stiefdochters ach vliegt het weekend zo voorbij dat scheelt. voor je het weet is het alweer maandag en ben ik alweer 6+4 dan nog een week en dan heb ik me eerste echo !JOEPIE!!!!!! man lief moet dan helaas werken maar gelukkig gaat mn zwangere vriendinnetje met me mee dus hoef niet alleen .......( mn eerst echo ga ik liever niet alleen ) dus die gaat met gino mee naar binnen .... @ roken heb net zo een overheerlijke peuk gerookt HEERLIJK whahaha flouw he ik weet het ... maar soms is dat leuk beetje pesten... besloten om hier na de echo helemaal te stoppen met roken.. Ik heel stoer tegen man lief ach krijgen we nog 1 kindje erbij .. man lief reageerd wie zegt dat het er dit keer 1 is ? vorrige keer waren het er ook 2 ... ik zo uhmmmm ja maar het voelt niet als 2 ook kwa kwalen niet t....... ach we zien wel vind het allemaal al spannend zat
denk dat we het allemaal wel hebbem... soms voel ik het gewoon lopen en dan ren ik naar bove voor schone string voel me anders ZOOOO VIES pffff ik zie net mn lap tekst hierboven ... ik lul weer teveel
ps ook wel grappig als je kijkt hoeveel wij lullen... we zitten al bijna net zo ver als de april baby's kwa reacties .... en we moeten nog MAAANDEN deel 2 november mama's en deel 3 in de maak whahahhaha
Jullie praten teveel dames !!! Ik hou jullie niet bij !!!! Uhhhhh waar moek beginnen??? Heb in iedergeval dezelfde klachten als jullie: Steken in BM (heel irritant, word er onzeker van), in rug soms, pijnlijke boobs. En MOE!! Soms met vlagen heel licht misselijk, is weg als ik wat eet. De steken komen vooral 's avonds, en een zeurend gevoel vooral in li-lies. Wel fijn om bovenstaand bij jullie ook te lezen . Is dus herkenbaar, dus het zal er wel bij horen. Vanmorgen nog maar 's getest, zo'n digitale....kwam gelijk 'zwanger' te staan . Ben zo blij!! 23 Maart hebben we een termijn-echo. (met 6 weken zwangerschap). Waxine-lichtje, ik duim voor je hoor!!