Thea, word dus een druk weekend voor je. Ja het kunnen er ook 2 zijn, dat heb ik ook steeds in me hoofd. De moeder van me vriend is er 1 van een 2ling en mijn vader heeft ook 2 broertje die 2 ling zijn. Ja vriend komt net thuis kunnen we eten Vriend leren kennen op een mooie zomerdag op het terras.
Man, oh man, ik ben kapot. Nu wil karma man een filmpje met me kijken maar ben bang dat ik het nog geen 5 minuten volhoud. Ik kan amper naar dit scherm kijken. :S Vind het een beetje sneu voor m. Maar goed, misschien is het na 12 weken wel minder de vermoeidheid... (Kan maar beter positief denken.) Ik kijk uit naar dinsdag avond, dan is mijn 1e tandarts afspraak achter de rug.
haha ja echt we praten veel ben er Zelf ook 1 van.. net lekker NIET gerookt hoeft van mij nirt meer als die kleine maar lekker gezond word !! heb net heerlijk 3 kwartier lekker warm onder de douche gestaan ..met.... me lieve kleine parkietje johnny whaha jaa ik weet t jullie vinden me vast gestoord maar Johnny gaat heel vaak met me mee douchen hana vind ie lekker .. tis een hele tamme parkiet .. praat kleine woordjes zoals : kusje en voetbalt met een klein balletje hihihi nu tv kijken en zo denk nog ff op de pc een spelletje ofzo doen en natuurlijk straks weer ff hier kletsen !!
Pfiew bijgelezen... Ik ga straks even proberen te reageren. Nu even de boel opruimen! @kwaaltjes, herkenbaar! Vooral een ongi gevoel maar niet pijnlijk. Licht misselijk. Mijn borsten voel ik niet extra geloof ik. Maar ze groeien wel nu een enorm opgeblazen buik... @ man leren kennen ; dat is al heel lang geleden. We zijn in sept al 15 jaar bij elkaar. Waarvan 5 getrouwd. En nog steeds heel gelukkig. Ik kwam hem tegen op een dorpsfeest. @ roken: meiden hou vol!! Probeer het voor je ukkie! @ echo, spannend dat de eerste echo's er alweer aankomen! Ben super nieuwsgierig naar de mooie plaatjes. Coen gaat in ieder geval wel mee. Dat vind ik wel erg fijn de eerste keer! @ vandaag: pfffffffff drukke dag. Veel gedoe met Leerlingen vandaag! Zucht pubers... Soms zijn t schatjes maar soms... Vanavond lekker voor wie is e mol!
Vogels bah.... vind ze maar eng als ze op me zitten of te dichtbij komen( daarin tegen ben ik dol op ratten en slangen ik weet het ben raar) mja heb ook een zware allergie voor vogels dus ik en vogels gaan niet samen... ik ga zo ook heerlijk douchen met ......lavendel scrub ! HEERLIJK worden we lekker moe van. zoon lief zag zn bed en was gelijk ver ver ver in dromen land lekker ding .... @ tweeling... Als je een tweeling aan moeder kant heb dan heb je er zelf weinig aan aangezien de vader de mogelijkheid doorgeeft van een dubbele eisprong. dus jij zou het nooit aan je kind kunnen doorgeven dat doet de vader. Dus conclussie als er bij jou vader's kant in directe familie tweelingen voorkomen is de mogelijkheid groot dat hij die eigenschap door heeft gegeven... alleen een twee eiige tweeling is erfelijk en een 1 eiige niet .. dan heb je nog verschillen in 1 eiige tweelingen heeft te maken met splitsingen enz enz ik was zwanger van een mono amionetiche ( kan het niet zo goed spelllen) tweeling dat betekend dat er geen tussen schotje was. ( dus de mogelijkheid om elkaar later in de zwangerschap te kunnen laten stikken doormiddel van navelstreng om elkaars nekje. of de navelsteng had door elkaar in de knoop kunnen gaan. als het een splitsing daarna was geweest was het een siameeze tweeling geweest.. de eerste splitsing is het beste ... een gewone 1 eiige tweeling... meest gunstige tweeling is een 2 eiige tweeling
@ roken, ik was al gestopt voor ik zwanger werd, maar zou het echt niet kunnen om te roken nu er een klein hummeltje in mij groeit. die heeft er niet om gevraagd. Nee ik heb mij voorgenomen er NOOOOOIIIT meer aan te beginnen. ook niet meer na de zwangerschap. @ zh, vandaag naar de internist geweest voor mijn schildklier en mijn medicijnen zijn meteen weer omhoog gegooit. @ kwaaltjes, mijn borsten voelen wat zwaarder soms bij vlagen misselijk en heeeeel veeeeeel dorst. Verder voel ik mij prima! Zo lekker om de bank ploffen en lekker tv kijken
hoiii meiden jeezusssss wat kletsen jullie veel.........ik ben te moe om alles bij te lezen dat probeer ik van het weekend te doen......even dikke knuffel voor r85 en dreames xxxxx
@ roken nou mijn lijft heeft net laten merken dat het er niet van gedient is dat ik rook IK WERD MISSELIJK!!!!! had ik bij de 2 ling ook heeeeeel erg .... DUS ik ga morgen met jullie meedoen. ooo heb nu al medelijden met mn man en kinderen want ben dan de eerste aankomende tijd niet te genieten mja.. me lijf accepteerd het neit en na elke peuk kotsend boven de plee te hangen zie ik ook niet zitten:S
ben ook doodop. rond etenstijd kak ik helemaal in... dan gaat t weer ff en om half 10 zak ik ook helemaal weg de laatste dagen. had het niet zo heftig verwacht dat moe zijn... ben blij dat ik niet werk
Even klef doen hoor.... Mijn vriend kwam vandaag thuis met 2 jurkjes van Mama H&M... Hoe lief is dat dan??? Wij hebben elkaar 25jr geleden leren kennen op de MAVO, allebei 12 jaar en stápelverliefd op elkaar, we hebben 1.5jr verkering gehad (dat hield hoofdzakelijk in dat we briefjes schreven). 2 jaar geleden kwamen we elkaar weer tegen en de vonk sloeg net zo heftig als toen weer over. Mooi verhaal he.... *zwijmel*....
ik werk thuis idiaal ga aanstaande maandag beginnen kan ik mooi doorwerken tot mn bevalling en daarna na 2 weken zo weer doorgaan als de kleine slaapt. scheelt in de kinderdagopvang awwwwww wat lieffff zo zie je maar oude liefde roest niet ... hier precies hetzelfde elkaar weer helemaal gevonden *zwijmelt lekker mee*
wat voor werk doe je eigenlijk Thea? @Petrea, wat leuk @leren kennen: heb mijn vriend 8 jaar geleden leren kennen via via. zijn volgende maand 7 jaar samen en wonen daarvan 6 jaar bij elkaar me mannetje is wel heel stuk begripvoller. hij laat me gewoon smorgens lekker uitslapen als ik moe ben, helpt me met koken als ik te moe ben. alleen dat ie naast me gaat zitten roken vind ik nog steeds NOT DONE.. maar buiten gaat niet, omdat me doodzieke kat dan naar buiten speert *nierpatientje die niet meer lang heeft...