Meiden, 1 dag niet geweest en ik kan het al niet meer bijhouden. Wat schrijven jullie veel zeg. Heb echt ook nog geen idee wie wie is. Maar ik vind het wel heel leuk om in een clubje mee te schrijven. Toen ik zwanger was van de oudste en ook de jongste was ik nog niet zo bezig met internet, heb dat dan ook nooit gedaan. Zo'n zwangerschapsdagboek is erg leuk. Heb dat bij mijn oudste ook nooit goed bijgehouden. Wil dat nu toch wel gaan doen. Dit wordt mijn laatste zwangerschap en wil er toch ook wel heel bewust van gaan genieten.
goedemorgen, ik sta echt super lamlendig op! moe! en dan lag ik gister om half 10 in bed. en flinke hoofdpijn heb ik, maar schijnt door hormonen te komen. Ik kan toch wel veilig paracetamol slikken toch?? groetjes!
@bianca dit is voor mij ook de laatste zwangerschap en merk hier ook dat ik er heel anders mee omga .. Dit is trouwens mijn eerste zwangerschap die ik volledig met een partner doe dus zo ie zo al een hele andere ervaring voor mij . net even dr vk gebeld aangezien ik een hele lage bloeddruk heb en hartkloppingen blijkt dus lang leven de hormonen... Mjaa we nemen het maar voor lief.. hier lag ik om half 10 te slapen en was pas om kwart over 7 wakker( dat is uitslapen voor mij ) wie is wie.... ik ben Thea de naam zegt het al en ben 26 jaar. moeder van 2 prachtkindjes A van 8 en G van 16 maanden. Daarnaast heb ik nog 3 lieve stiekfkindjes. Ben nu samen met mn eerste liefde ( 11 jaar uit elkaar geweest en elkaar weer gevonden) ik was toen ik 15 was zwanger geweest van hem wat uitmonde in een miskraam ... op mn 17 de kreeg ik me dochter van mn ex en op mn 25 ste kreeg ik mn zoontje.. 14-06-2011 kreeg ik een miskraam met 13+4 weken van mn ex 14-11-2011 kreeg ik een miskraam met 10 weken van een tweeling van huidige vriend. daarna nog kort zwanger geweest en nu 6 weken en 1 dag zwanger van mn huidige vriend en hopen dat alles goed mag blijven gaan... Dat was ik in het kort Ps: we lullen idd wel extreem veel maar this ook zo gezellie
Morgen allemaal! Jeetje 1 dag niet online en meteen bijna 10 pagina's te lezen @Dreames; Heel veel sterkte meid! @Rivag; Ja je mag paracetamol slikken tijdens de zwangerschap, weet alleen niet hoeveel per dag. Ik heb bij de 1e zwangerschap ook het 9-maandenboek gehad en die is nu nog steeds leeg Ik heb toen wel net als Dinh een dagboek bijgehouden in Word en ga dat nu weer doen Het begint bij mij nu eindelijk een beetje binnen te komen dat ik weer zwanger ben, het voelt nog zo onwerkelijk! Heb gister wel even een testje gedaan en die knalde echt
Hoe gaan jullie het trouwens aan de familie vertellen? (of hebben jullie dat al gedaan?) Wij hebben 3 verschillende manieren: Mijn ouders: Koffertje met oppas-spullen en een "solicitatiebrief": Geachte Heer Opa en Mevrouw Oma, Naar ik heb vernomen, bent u op zoek naar een persoon voor de invulling van de vacature 2e kleinkind. Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren. Mijn interesses gaan vooral uit naar: Slapen Eten Mijn luier vol krijgen Spelen met mijn rammelaar Een wandeling maken De eendjes eten geven Samen liedjes zingen Voorgelezen worden Ik blijf ook eens graag logeren, maar dan moeten jullie wel mijn papjes maken en luiers verschonen. Ik zoek een lieve oma en opa met een onderscheiding op hun grootouderdiploma. Wat salaris betreft is liefde als betaling genoeg. Helaas moet ik u melden dat ik nog niet per direct beschikbaar ben, doordat ik nog ergens anders wordt opgehouden. Dit zal nog ong. 36 weken duren! Vanaf 16 november probeer ik beschikbaar te zijn. Ik hoop dat u nog zoveel geduld kunt hebben. Hoogachtend, Uw 2e kleinkind in spe Bij m'n schoonouders (wordt hun 4e kleinkind): We hebben we een fotolijst met 4 vakjes gekocht, daarin doen we alle kleinkinderen en in het laatste vakje: "mijn foto is beschikbaar vanaf 16 november" Bij m'n schoonzussen: Deze foto van ons zoontje: Bekijk bijlage 229071 En daar maken we een puzzel van zodat ze em eerst moeten puzzelen (hebben allebei een kind die kan helpen ben zo benieuwd naar hun reactie!
@ daydreamy, wel een hele leuke orginele manier. Ik wil het pas de familie vertellen, als onze meiden het weten. Dat wil ik doen na de eerste echo. Ik denk dat ik voor de kinderen een sneeuwbol ga kopen met de echo foto erin. En misschien doe ik dat voor de ouders ook wel of een fotolijstje met drie foto's met daarin de foto's van de meiden en de echofoto.
@ thea 23 balen van je hartkloppingen. Wel spannend zo met je partner en ook wel heel bijzonder om deze zwangerschap nu zo samen te beleven.
meiden wat schrijven jullie veel! ik kan het nauwelijks allemaal bij lezen. Voor mij mijn tweede zwangerschap, mijn zoontje is 8 maanden (erg jong ik weet het). Ik merk dat ik er de vorige keer de hele dag mee bezig was en de dagen echt heel erg lang duurde. Dit keer is het veel 'gewoner' omdat de vorige keer nog maar zo kort geleden is. Ik ben dan nu ook meer met mijn zoon bezig dan met mijn zwangerschap. Ergens ook wel een beetje bewust, als het dan alsnog mis zou gaan kan ik er denk ik beter mee om gaan. Aan de andere kant weet ik ook wel dat ik er mee bij stil moet staan en meer van moet genieten want waarschijnlijk is dit de laatste.
Gisteravond nog weer wat bruinverlies gehad, is later weer gestopt. Was wel heel weinig. Maar ik vind het wel erg spannend allemaal. Moeilijk vooruitzicht nog te moeten wachten tot woensdag voor ik wat meer duidelijkheid heb.
Hij zei tegen mijn dochter "aaah wat lief, een papa cakeje" en daarna leek het een eeuwigheid te duren voor ie het echt las. Zegt ie "Je... wordt... weer..." Stilte... "Echt? Echt waar?" Was echt wel heel speciaal.
Goedemorgen! Ik heb lekker weekend! Wat een leuke taartjes burning karma! Haha, ik had op een tompouche geschreven dat de oma`s oma worden. Kwartje viel alleen niet zo snel, haha! Hoe voelen jullie je? Ikke af en toe vlaag misselijk/duizelig, m`n borsten doen zeer en ik heb af en toe van die opvliegers! En ik heb zo`n zin in een peuk!!! Pfff... ik doe het niet, absoluut niet, maar man.. domme verslaving! Ga ik nóóit weer doen! Vandaag over een week vliegen we richting Dubai en heb ik mijn kleintje voor het eerst gezien op de echo.. Kan niet wachten!!
Jeetje, wat spannend voor je maar alleen wat bruinverlies lijkt me positief!! Hou de positieve moed erin he meid?
@Riva: Mooie banner Ja hoor, Paracetamol mag je hebben. Ik had bij mijn vorige zwangerschap de eerste weken ook veel hoofdpijn. @Beckje: Volhouden hé! Je kan het. @Waxientje: Wat schrikken! Het is al goed nieuws dat je nog zwanger bent. Ik duim zo voor je dat de innesteling gewoon wat later was en dat jullie kindje nog tijd nodig heeft om te groeien. Ik duim voor een kloppend hartje op 14 maart! kBen wel blij voor je dat je meteen mocht langskomen voor een echo. Dat is wel fijn. @Thea: Oei,toch moeten overgeven? Had je dit bij je vorige zwangerschappen ook? Jouw man dus ook je eerste echte liefde Veel sterkte voor jullie, ik hoop dat ze vinden wat er met je moeder is. Ik heb mijn man op school leren kennen Hij zat voor sommige vakken bij mij in de klas. We zijn sinds 5 maart, 10 jaar samen en binnenkort 1 jaar getrouwd @Petrea: Dat klinkt als bandenpijn idd. Ik had het vanmorgen voor de eerste keer. Ik moest niezen in de auto. Die steek blijf ik altijd even voelen voor het weer wegtrekt. Oh wauw wat leuk! Dat zie ik mijn man niet doen Heb je er geen foto van? kBen wel benieuwd @Chrisie: Lijkt me heerlijk, zo'n klein lief meisje knuffelen! Ik zou mijn mond echt niet kunnen houden dan @Behappy: Dans jij, of ga je kijken naar een uitvoering? Probeer het maar vol te houden , stinkt toch alleen maar (Niet slecht bedoeld hé ) Haha, schattig, douchen met je parkiet Wie weet was het wel een man in zijn vorige leven en gaat hij daarom graag mee douchen Hehe ... flauw ... Spannend voor je vriendin! Dat staat ons ook nog te wachten ... @Burningkarma: Wat grappig dat ze het gewoon kwamen vragen! Ik heb ook al een serieuze buik, normaal is die 'vrij' plat, maar ik ben op deze school maandag pas gestart dus ze kennen me niet anders. Maar ik zie ze soms wel kijken Niemand durft het te vragen, dus ik gok dat ze ervanuit gaan dat ik gewoon een dikke buik heb Heerlijk hé, kwaaltjes. Dan weet je tenminste dat je zwanger bent Oh die cupcakes zijn ook lief! @Lola: Ik heb mijn boek in de winkel gekocht. Mss heb je iemand anders voor? Maar als ik boeken bestel is het via Bol.com. @Vlammetje: Welkom en gefeliciteerd. Ik moest wel even lachen om je afspraak bij de ha omdat het in de bijsluiter staat Schattig @Romper: Hopelijk heb je binnen een paar dagen weer een mooie positieve test! @Daydreamy: Leuke manieren om het te vertellen! Hier beginnen de kwaaltje ook. Ik ben al heel de ochtend misselijk en ik heb zo'n vieze smaak in mijn mond. Ik drink normaal altijd bruiswater, maar met die smaak is het zo goor! Ik heb hier al muntjes liggen, dan is het even weg, maar het komt erger terug ... Heel erg vervelend.
Hi meiden, Laat ik beginnen om mij ook even voor te stellen dan. Ik ben Bo, 23 jaar, werk op een kinderdagverblijf en ben al 6 jaar gelukkig met mijn vriend (32). We hebben elkaar leren kennen in de kroeg waar hij werkte, ik denk 9 jaar geleden. Wist hij veel hoe oud ik was. Na een hele tijd toch steeds verliefder op elkaar geworden en toen ik op mijn 17de het huis uit ging was hij elk weekend bij mij te vinden. Nu wonen we 4 jaar bij elkaar in het midden van het land. Roken: Vanaf mn 14e gerookt, vond het vooral heerlijk met een drankje erbij en op het terras. Laatste jaren rookte ik alleen s avonds en in het weekend omdat ik het zooo vies vind op een kdv. Kan jij je voorstellen als de babyjuf jouw kind een flesje geeft en haar vingers ruiken naar rook? Bah! Vanaf augustus was ik mirena-loos en dacht gelijk te stoppen met roken en drinken. Nou daar kwam ik even op terug toen ik gewoon ongesteld werd (naïef). Dus gewoon lekker doorgepaft en gefeest totdat ik het zeker wist. Zodra ik zwanger was gelijk geen sigaret aangeraakt. Heb er ook absoluut geen moeite mee. Het vertellen aan anderen is iets minder leuk nu omdat ik gelijk na de miskraam zwanger ben. Dierbaren weten dus al dat we bezig waren en reageren nu wat afwachtend. Ik vind het ook fijn om te vertellen tegen mijn collegas, zo kan ik ook mijn zorgen bespreken. Voor mijn vader die nog echt van niks weet heb ik een opa boekje gekocht. Vorige keer had ik voor mijn vriend zn moeder flessenpost meegebracht uit Spanje, daar woont mijn moeder met haar man sinds 2 jaar. Dus afgelopen december was ik in Mallorca toen ik erachter kwam en had ik het beste cadeau ever voor mijn moeder die 50 werd! Ik heb trouwens a.s. di (13-05) al een eerdere echo weten te regelen. Alleen kan mijn vriend niet mee. Naja als het goed zit dan mogen we vrijdag gewoon weer. Lang verhaal! Liefs
aah vriendin van me is vanochtend om 9 uur bevallen van een gezonde meid ! dat t een meise zal worden wist ik al hihihi van t weekend maar op kraamvisite