@ Bessie Turf: volgens mij doen ze bepaalde testen alleen maar als je dat zelf wilt? Wij vertrekken morgen heel vroeg naar eurodisney voor 3 dagen, na het weekend ga ik de huisarts of gyn bellen. (Ik kom in elk geval bij de gyn terecht en niet bij een verloskundige ivm mijn vorige bevalling). Ik vind het net als Mariska nog te vroeg eerlijk gezegd. En mijn dochter vertel ik ook echt nog lang niks, dan moet ze veel te lang wachten en ze kan zeker weten haar mondje niet houden! Ik wil zelf ook eerst geruster zijn zeg maar. @ Mariska: bij mij gaat er ook bijna 4 jaar verschil (-3 mnd) tussen zitten. Meiden, maak je niet zoveel zorgen om die testen: streep is streep! HCG wordt vanzelf meer hoor! Die van mij van gister, na eurodisney wil ik zo'n digitale van clearblue doen met tijdsaanduiding. Bekijk bijlage 227029
Waxientje: hoe komt het dat je zeker weet dat je bij de gyn moet? Eerste zwangerschap heb ik een keizersnede gehad ivm preeclampsie. Kan dat betekenen dat ik ook weer doorgestuurd ga worden? Veel plezier in euro Disney! Wij zijn er in augustus geweest, Annabel (dochter) vond het fantastisch. Ze heeft het er nog steeds over. Met name dat we er weer heen moeten omdat ze nog een bepaalde prinsessenjurk wil
Is me toen meteen al verteld in het nagesprek ...dus vandaar. Was een hele zware bevalling, veel dingen die niet gingen zoals het moest. In jouw geval durf ik het niet te zeggen! Mijn dochter wil een tinkerbell pakje ...we zullen zien als we er zijn!
Hi ladies Had me ook al bij okt aangemeld maar die zitten al op 100 paginas. Ik zit zelf op de grens okt/nov maar calculator hier zegt 1 nov. Mag ik hier meeschrijven? Ben 33 en vriend 36. We hebben al een dochtertje van 3 dus die scheelt straks ook 4 jaar. Iemand zich al opgegeven bij MvM?
Gefeliciteerd Marieketing en welkom. Nog geen mvm, weet eigenlijk niet vanaf wanneer dat kan. Moet ik me nog over inlezen. Heb jij je al wel aangemeld?
Goede morgen meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd!!!!! Ook hier een November mama , Volgens de calculator een uitgerekende datum van 8 november. Dit is ons 4e kindje. Ik ga me even proberen in te lezen.... Fijne (werk-)dag allemaal
@ testen ik ga morgen ochtend nog test doen ( voo rhet eerst in de ochtend) mn andere 2 testen van kv heb ik in de middag gedaan ( 2 duidelijke streepjes) en de ander gister avond van etos ook duidelik streep dus ik ga morgen ochtend met de kv voor een knaltest ghehe hier over een week al een echo en dan waarschijnlijk elke week of om de 2 weken kan ook nog.. @ 29 weken erachter komen, Had geen kwaaltjes.. was niet dik geworden ja een beetje maar kon je inknijpen als vet , werd tot 5 maanden ongesteld dus tja als je ineens een voetje te zien krijgt door het vel van je buik wil je wel effe heel hard gillen vooral als je 17 bent. een week nadat ik wist datik zwanger was , was ik ineens tonnetje rond hahaha vrouwen lichaam is maar apart leek wel dat ik dikker werd doordat lichaam en verstand samen gingen werken
Welkom... ik ben ook een grens geval maar ik hou het gewoon lekker op 1 november dus ik ben een november mama..! Mvm doe ik deze zwangerschap niet aan mee. ik snap dat veel vrouwen baat hebben met het hormoon wat word aangemaakt maar ik kan het niet opbrengen dit keer al genoeg stress zonder de stress om niet te vergeten in een flesje te pissen..
Hallo allemaal! Ook ik zou graag meepraten en lezen hier. Mijn man en ik zijn beiden 37, worden over een paar maanden 38, en het is ons eerste kindje. Erg spannend dus! Ik denk dat ik 1 november ben uitgerekend en heb 15 maart de eerste afspraak bij de vk. Precies op 8 wkn dus. Ik merk dat ik me steeds meer ga bezighouden met wat er allemaal mis kan gaan terwijl ik zo graag zou willen genieten. Dat probeer ik dus ook te doen maar is niet altijd even makkelijk! Internet is fantastisch om de leuke dingen op te zoeken maar staat ook een hoop verdriet op. Anyway, wij zijn blij en verheugen ons erg op alles wat nog gaat komen. Fijn dat dit soort forum`s er zijn zodat je met lotgenoten kan babbelen! Groetjes Petrea
wat gaan ze eigenlijk doen bij je eerste afspraak? in Duitsland (waar ik vandaan kom) heb je je eerste afspraak meestal met 5 of 6 weken en je krijgt meteen ook een echo. hoe doen ze dat in nederland? ik heb gehoord dat je pas met 10 weken mag gaan en anders is het maar een gesprek. klopt dit?
Volgens mij verschilt dat per vk maar ik krijg met 8 wk wel een echo (inwendig) en tussen 10 en 14 wk opnieuw. Dan kan ik nog voor de 20wk echo gaan en dat doen we ook.
Bevallingsdata: 01-11-2012 Thea23 (26), 3e kindje 01-11-2012 Annelin, 2e kindje 01-11-2012 Marieketing (33), 2e kindje 01-11-2012 Nalani 01-11-2012 Petrea (37), 1e kindje 02-11-2012 Bessie Turf (26), 3e kindje 02-11-2012 Waxientje (38), 2e kindje 02-11-2012 Bootjekatootje (23), 1e kindje 02-11-2012 Mariska77 (34), 2e kindje 03-11-2012 Caroline2008 05-11-2012 Hilli (26), 2e kindje 05-11-2012 PregnantAgain (24), 3e kindje 06-11-2012 NathalieD (21), 2e kindje 08-11-2012 Remember, 4e kindje Afspraken: 15-03-2012 Petrea: intake vk en echo 16-03-2012 Bootjekatootje: vroege echo 28-03-2012 Bessie Turf: intake vk
@Waxientje: Mooie test. Oh leuk Eurodisney, lijkt me heerlijk! Hopelijk vinden jullie een Tinkerbell pakje @Mariska: Hoe oud is Annebal? Kan je mss niet naar de gyn bellen die je de vorige zwangerschap heeft begeleid? Als je een zw-vergiftiging hebt gehad, zou dat dan terugkomen? @Nathalie: kBen benieuwd naar je test dan Hoogst wss zal die wel knallen! @Marieketing: Welkom, fijn dat je mee wil schrijven. Ja kan we wel voorstellen dat als je ergens moet binnenvallen waar al zoveel is geschreven, het fijner is om naar het volgende topic te gaan. @Remember: Gefeliciteerd! Je bent snel zwanger geworden aan je onderschrift te zien. Super seg! @Thea: Wauw, heb je volgende week al je echo? Wanneer? Spannend! Wat gek seg. Geen idee hoe ik zou reageren als ik plots wat uit mijn buik zag steken. Wel leuk dat je daarna meteen een buik kreeg, dat je je ook echt zwanger kon voelen. Wel knap seg, op je 17 een meisje opvoeden. Chapeau! @Nalani: Gefeliciteerd en welkom! Schattige avatar heb je @Petrea: Probeer er echt van te genieten hoor, want de tijd vliegt immens snel voorbij. Fijn dat je hier mee komt praten Spannend, zo snel je intake al! We hebben we al een mooi lijstje seg! Ik zag wel dat er andere novembermama's in een ander topic schrijven bij het bevallingslijst forum. kHad de link naar hier ook gezet, maar ik gok dat ze liever daar blijven Hier vanmorgen weer getest en hij is echt donkerder dan gisteren! kWacht nu nog op een telefoontje terug van de ha ivm mijn bloedwaarden. Spannend!
Hi Petrea! Van harte gefeliciteerd! Spannend he, zo'n eerste keer! Ik zag dat je ook een vroege echo krijgt. Maar ben je dan niet 7 weken ipv 8? Ik loop precies een dag na jou namelijk en ik zit op 7 weken.. Oh en ik nem aan dat ze ook gewoon de intake bij mij doen hoor.. Als alles deze keer wel goed zit natuurlijk! Zo Thea, daar sta je dan als 17 jarige met een baby op komst! Was wel even schrikken zeker?
Even reclame maken in mijn onderschrift voor het topic Altijd fijn als er meer dames de weg hierheen vinden