@Bo (even afkorten ): Ik ga ook alleen naar mijn echo. Mijn man kan geen verlof krijgen, dus ja. Hopelijk is er al wat te zien op de echo en blijft het deze keer goed gaan! @Behappy: Wat leuk voor je vriendin. Hoe heet het meisje?
ik heb al lang niets meer laten horen, sorry. ik heb gisteren mijn eerste echo gehad (7 weken) en heb het hartje zien kloppen!!
fijn meis! geniet ervan... ik zit nu lekker met laptopje in bedje zo even mn oogdjes dichtdoen voordat zoon lief weer wakker word want ik ben helemaal gebroken
Hoi Waxientje wil je geruststellen- mijn vriednin is nu 10 weken, had ook bruin, en zelfs wat rood bloedverlies, ze heeft net de termijn echo gehad, en alles is helemaal super! het is zeker spannend....!! de weken mogen wel voorbij vliegen wat mij betreft
Wat gaaf!! Jeetje, wat lijkt me dat fantastisch! Ik moet nog 6 daagjes wachten.. Konden ze al iets van een termijn zeggen? Jij kan nooit uitgerekend zijn op 1 november of daarna dan toch?
bedankt voor de felicitaties jawel, ik ben vandaag 6+1 en dus 1 november uitgerekend. zij vond dat dit overeen kwam met de ontwikkeling van "het kind". was echt wel gaaf om te zien!! nog zo klein! 0,9 mm! ik hoop dat het verder ook allemaal wel goed gaat (heb in november een miskraam gehad).
Mooi gezegd behappy! Ik ben net terug van mijn fietstochtje. Moet echt goed in beweging blijven. Heb al overgewicht dus ben er zeker nu bij gebaat om vooral veel te bewegen en gezond te eten. Stoppen met roken heeft ervoor gezorgd dat ik 1 1/2 kilo ben aan gekomen en ik ga er nu voor zorgen dat dat voorlopig zo blijft. Bij ons meisje was ik tot verlof maar 4 KG aangekomen en aan het eind ongeveer 12. Ik ga niet lijnen natuurlijk maar laat alle extraatjes zeker nu staan. Zo dadelijk een heerlijke salade naar binnen werken. Hmmm. Ik houd ervan. Vanavond hebben we patatjes. 1 keer in de week hebben we patat dag. Als mn spruit dadelijk op bed ligt ga ik ook wel ff plat op de bank denk ik. Ohja, 3 Juni ga ik naar Tenacious D (band) Woooo!
Thanks Lodie, die ziet er zeker erg leuk uit! Vanavond gaan de 'papa' en ik even samen winkelen. lekker bij de boekhandel snuffelen. Heb ook erg behoefte aan een boek met veeeeeeel informatie. dus dit weekend hopelijk veel te lezen. alle goeie tips kunnen hier dan weer gedeeld worden
hahaaa wat grappig!! zo'n sollicitatiebrief heb ik voor mijn ouders ook al klaar!!! (alleen in het Duits, want zij wonen in Duitsland) ik vond het al vanaf het begin al een super leuk idee omdat ze te ver weg wonen om het persoonlijk te kunnen vertellen. mijn schoonouders krijgen een taart met muisjes en een ooievaar erop (dat wou mijn vriend zo ). dit gaan we trouwens dit weekend doen....
@ late mama; dankje! vanavond gaan we het mijn ouders vertellen had me net al bijna versproken (?correct Nederlands) aan de telefoon
@Nalani: Oh wauw! Wat een goed nieuws. Het eerste kloppende hartje van de november mama's Veel plezier met het vertellen dit weekend! @Thea: Slaap lekker @Petrea: Oh heerlijk jij ook al binnen 6 dagen! Poeh, ik moet echt nog veel te lang wachten ... @Burningkarma: Hoeveel weken op voorhand had je verlof? Wel knap seg, maar 4kg aankomen tot dan. Die laatste weken vliegen de kilo's er echt aan hé. Of dat was bij mij toch @Daydreamy: Jullie ook veel plezier met het vertellen Ik zit de tijd te doden tot het 15.25u is. Dan kan ik naar huis. Ik heb alles al gedaan voor vandaag en als ik extra zorgmomenten vraag bij de leerkrachten dan beginnen ze te zuchten want ze kunnen de kinderen eigenlijk niet missen. Ze moeten de lessen volgen. Ja ... dus nu zit ik hier. Zonder werk, mezelf te vervelen. Echt niet leuk.
hoi nalani, gister de echo, dus was je gister precies 6 weken en toen hartje gehoord? super! gefeliciteerd! vraagje- je miskraam in november- heb je toen ook t hartje gehoord of had je toen geen vroege echo? ik heb altijd gehoord/begrepen dat als het hartje eenmaal klopt, de kans op een miskraam veel kleiner is.....? iemand door info of ervaring mee? Ik heb zelf in aug een missed abortion gehad, dat is echt K. mn lichaam had niets aangegeven en bij de 10 wkn echo kloptje het hartje niet, vruchtje was ook met 6 wkn gestopt met groeien/leven- dus net voor het hartje ging kloppen. afgelopen dec weer een miskraam maar toen al vroeg, met 4 weken, maar klinkt raar hoe vreselijk dat ook was, heb ik niet zo naar ervaren als in augustus.. liefs