Volgens bij is het gelukt om een banner te krijgen. Dit is de test. Ik heb ook veel last van niet kunnen slapen. Is dat ook een zwangerschapskwaal?
Ja kan wel een kwaal zijn. Hier totaal het tegenovergestelde. Zou wel een week willen slapen. Vanmorgen kleine steekjes, geeft me weer een goed gevoel. Ons frutseltje is aan het groeien. Ik ben vandaag alweer 5 weken Ik ga nu lekker werken, tot straks dames!
Goodmorning, Gefeliciteerd Ploon, dat is zeker een prachtige huwelijkscadeau. Geniet nog van jullie reis! Stitch ook van harte meid! Beckje wat frustrerend, maar dat wil nog niks zeggen, als ik het zo mag lezen op google. Maar kan me je angst wel inleven. Mijn nachtrust wordt ook met de nacht korter! vanmorgen om 6.40 wakker en pas om half 1 in slaap. Erg vermoeiend. Heb vanavond weer een slaapdienst op werk, dan slaap ik ook al kort. Momenteel zijn het ook slopende diensten! Ik merk wel dat ik mezelf, helemaal gek kan maken met alles wat ik voel, zie en lees. Zucht ben blij als ik de eerste echo heb gehad en een paar weken verder ben.
Goedemorgen Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden. Beckje en waxientje wat een onzekerheid. Hier in bed en net ziek gemeld, voor t eerst in 3 jaar. Voelde me gisterook al niet goed. Pfff hopelijk snel weer op de been. Volgende week do echo, zooooo benieuwd of alles goed is.
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? @nieuwe zwangeren; gefeliciteerd en welkom! Ik heb niet teruggelezen, zal ik straks doen. Voel me verder goed, wel een beetje misselijk en moe. Kan wel een week slapen
Hoi meiden, Geen tijd gehad om het bij te houden van het weekend. En nu gaan wij een midweekje weg. Lees weer mee als ik terug ben. Tot volgende week.
@Beckje, ik hoop ook voor je dat het gauw stopt. Niets aan zo in onzekerheid zitten. Maar bruinverlies/bloedverlies aan het begin van de zwangerschap wil vaak helemaal niets zeggen. @Ploon Van harte gefeliciteerd, met je huwelijk en je zwangerschap!! Geniet van jullie huwelijksreis! @Chrisie, Fijne vakantie geniet van het prachtige weer dat ons belooft wordt! @ slapen. Ik slaap ook slecht. Vroeg wakker en 's middags moet ik ff bijslapen. Vanochtend was ik om 5.00 uur al wakker! Net is het me gelukt om eventjes te slapen. Ik zweet trouwens veel 's nachts, hebben jullie daar ook last van? Deed ik normaal niet zo overdreven! Op dit moment (en vanacht ook) veel last van hoofdpijn, keelpijn. Denk dat ik een verkoudheid te pakken heb
Goedemorgen, wat wordt er hier veel geschreven zeg! Heb het hele weekend gewerkt, heb het dus niet goed kunnen bijhouden. Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd. Hier een ego berichtje. Had vanochtend bloedverlies, geen krampen. Net de vk gebeld. Mag volgende week maandag voor een echo komen. Ze heeft me wel wat gerustgesteld. Als het hier bij blijft hoef ik me niet zoveel zorgen nog te maken en anders mag ik altijd bellen. Ga vanmiddag ook nog even een testje doen. Kijken wat die aangeeft. Ben zeer zeker wel van plan om bv te geven. Heb het bij beide meiden ook een jaar gedaan. Vindt het toch wel heel bijzonder. Ga het proberen beter bij te houden door vaker op jullie te reageren.
Ik slaap trouwens beter dan ik gedaan heb. Ben altijd een slechte slaper. Maar ben nu ook om 5 uur al weer klaar wakker. Maar goed dat zal er wel bij horen denk ik.
Ik had mij hier aangemeld, maar kan de tijd niet vinden om mee te schrijven. Ik schrijf ook nog mee op het januari 2011 mama topic en dat lukt niet eens altijd. Maar ik meld mij niet af, want ik probeer wel af en toe mee te lezen !
Allereerst welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! Ik duim voor de meiden met bloedverlies, het hoeft allemaal niets te beteken maar zou zelf ook bezorgd zijn @slapen: hier ook giga aan t slapen, kan smorgens ook wel uren blijven liggen ( helaas een klein mannetje dat vroeg wakker is) en savonds op de bank ben ik ook zo vertrokken @kwaaltje gisteravond wat misselijk en vanmorgen ook t idee dat ik snel iets moest eten. Ben ook zo duidelig..... Goede tekenen zullen we maar zeggen....
Zouden alle dames die nog niet op de lijst staan dit even kunnen melden? via een kort berichtje met naam ,leeftijd , hoeveelste kindje en uiteraard het belangrijkste de beval datum en eventuele afspraken! dan ga ik jullie bij de lijst toevoegen
@ Thea 23.. Julia - 1ste kindje verwacht 19 november Ik heb nog geen afspraken staan (vind het veel te spannend om te bellen haha) Edit: Leeftijd 28 jaar
Hoi hoi, Ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben van ons 1e kindje. Dus wil me hier ook graag aansluiten Heb niet alles kunnen lezen want er zijn al erg veel pagina's. Ik ben 29 jaar, en 9 november uitgerekend. Half januari ben ik gestopt met de pil. Ik ben daarna 1 x ongesteld geworden en toen meteen raak. Had het nooit verwacht zo snel, had juist een voorgevoel dat het bij mij lang zou duren. Vooral omdat ik 12 jaar aan de pil ben geweest en daarvoor een lange cyclus van rond de 35 dagen had. Ik heb vooral last van krampen en buikpijn rechts onderin. Ook heb ik het gevoel dat mijn hartslag hoog is, een onrustig gevoel van binnen, hebben meer mensen dit? Wat ik ook lastig vind is dat mijn vriend er (nog) niet echt blij mee is.. Hij is er best van geschrokken dat ik nu al zwanger ben. Hij zegt dat die blijdschap wel komt maar hij moet nog heel erg aan het idee wennen. Het benauwd hem een beetje. Ons nieuwe huis is bijna klaar en hij had graag gewild dat dat allemaal achter de rug zou zijn, hij is best gestresst daarover. Ook speelt mee dat zijn ouders streng gelovig zijn en hij is bang dat zij het heel erg vinden omdat we nog niet getrouwd zijn.. Pfff lastig allemaal! Maar naast dit ben ik ook wel heel blij hoor
@ Thea23: Sarah, 29 jaar, 1e kindje, 16 november Donderdag (15-3) naar de huisarts, daarna verloskundige bellen
Ik zal me ook even goed voorstellen, naast het korte berichtje voor de lijst Thea . Ik ben Sarah, 29 jaar en in november getrouwd. Wij willen al langer een kindje, maar ivm mijn studie hebben we dit uitgesteld. Nu ben ik in augustus afgestudeerd en in november getrouwd, dus 28 november is de spiraal eruit gegaan (Mirena). Eigenlijk had ik meteen een normale cyclus en nu dus iets meer dan 4 weken zwanger. Ik vind het allemaal heel spannend, maar ben echt in de zevende hemel. Wel heb ik wat klachten: - misselijk bij vlagen (wordt steeds erger ) - af en toe krampen in onderbuik - moeilijke ontlasting - pijn in onderrug - heel vroeg wakker (meestal rond 5 uur) en hele dag erg moe - warrig en vergeetachtig - erg wisselende emotionele buien (vind mijn man vooral leuk, haha) Maar, het is allemaal voor een goed doel!!! Leuk om hier te kletsen met iedereen.
nieuwe zwangere heel erg gefeliciteerd !! @slaapproblemen ik sliep pas rond 2 uur en half 11 ben ik wakker geworden.. *schaam* t word steeds gezelliger hier he !! @kwaaltjes amper kwaaltjes...
Bevallingsdata: 01-11-2012 Thea23 (26), 3e kindje / ZKH Annelin, 2e kindje Marieketing (33), 2e kindje / ZKH Nalani, 1e kindje / ZKH Petrea (37), 1e kindje / ZKH Patty80 (32), 1e kindje Lovefilu 02-11-2012 Bessie Turf (26), 3e kindje / Thuis Waxientje (38), 2e kindje Bootjekatootje (23), 1e kindje / ZKH Mariska77 (34), 2e kindje Lodie (26), 1e kindje 03-11-2012 Caroline2008 04-11-2012 Mamaa1987, 1e kindje / ZKH Yaika (28), 2e kindje / ZKH Blessed12 (27), 1e kindje / ZKH Kwekijzer (30) 2e kindje/ Thuis Mamaa1987 Juna86, 1e kindje 05-11-2012 Hilli (26), 2e kindje / ZKH PregnantAgain (24), 3e kindje Onzewens (28), 1e kindje / ZKH Zuss (32) 06-11-2012 NathalieD (21), 2e kindje / ZKH Nic 79 (32), 3e kindje/ ZKH Gwnda (21), 2e kindje Lola36 (37), 1e kindje Bianca1374 (37), 3e kindje Late mama (38), 1e kindje Sinja (28), 2e kindje 07-11-2012 Bridget01 08-11-2012 Remember, 4e kindje / ZKH Mayke (31), 3e kindje Liinds, 1e kindje 09-11-2012 Wennes140, 1e kindje Behappy (20), 1e kindje ... Novemberbaby, 2e kindje Snowbird(29) 1e kindje manniej (26) 10-11-2012 Missillie (26), 2e kindje Beckje (24), 1 kindje Djonna (29), 1e kindje Dinh (29), 2e kindje 10 nov Vlammetje80 (31), 1e kindje Loussie (29), 1e kindje 11-11-2012 Ladylola (28), 1e kindje / .... 12-11-2012 Chrisie (26), 2e kindje / ZKH 1988mama, 1e kindje / ZKH Burningkarma (30), 2e kindje / ZKH 13-11-2012 Suus14 (22), 1e kindje Dayenne1987 (25) 1e kindje 14-11-2012 RivaG (34), 1e kindje 15-11-2012 Zonnestraal77 (34), 1e kindje 16-11-2012 Daydreamy (31), 2e kindje / ZKH Sarah (29) 1e kindje 18-11-'12 Ria81, 1e kindje 19-11-'12 Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa(28) 1e kindje 22-11-2012 xnicolle (27) 1 ste kindje Afspraken: 12-03-'12 Djonna: 2e echo 13-03-'12 Bootjekatootje: 1e echo wennes140: intake vk 14-03-'12 Behappy: Intake Vk 15-03-'12 Petrea: Intake vk en echo Blessed12: Intake vk Sinja: 1e echo Sarah: afspraak Ha daarna VK bellen 16-03-'12 Bootjekatootje: Vroege echo 19-03-'12 Thea 23: Vroege echo Caroline2008: Vroege echo Lodie: Intake vk 20-03-'12 Nic79: Echo bij fert. 21-03-'12 Liinds: Intake vk + echo mayke1980: Intake gyn + echo Kwekijzer Intak vk + echo Bridget01: 1e echo 22-03-'12 Patty80: Intake vk Marieketing: Intake vk + echo Lola36: Gyn + echo Juna86: 1e echo Daydreamy: Intake vk RivaG: 1e echo 27-03-'12 Mamaa1987: Gyn + echo Mariska77: Intake vk + echo Sinja: afsluiting mmm en 2e echo 28-03-'12 Bessie Turf: Intake vk Gwnda: 1e echo Onzewens: 1e echo Ladylola: 1e echo bij afd. VEVO 29-03-'12 Dinh 29/3: Intake vk 30-03-'12 Late mama: 1e echo 03-04-'12 Hilli: 1e echo Lodie: 1e echo 04-04'12 BurningKarma: Intake vk 11-04-'12 Liinds: 2e echo 12-04-'12 Beckje: Intake + echo Ladylola: Intake VK 16-04-'12 NathalieD: Intake vk + echo 18-04-'12 Suus14: Intake vk + echo 19-04-'12 Chrisie: Intake vk + echo 24-04-'12 Missillie: Intake vk + echo Vlindertjes Dreames R85 Sarah,snowbird,julia,manniej op lijst gezet