@behappy slaapkoppie.. lekker hoor... ik gaat zo weer verder werken.. pfff heb veel slijm in mn keel en word er stapel gek van GRRRR
haha ja erg he ! ik had je een bericht gestuurd maar ik zie t al 19e heb je je eerste echo ik lees weer niet goed
\ THEA omygosh hahahaha zn dikke bolle buik !! hihih misschien zijn er wel twee ofzo ? wacht ik ga een foto maken van mijn tummy..dan moet je eens zien t verschil.
Tjee Thea, wat een buik heb je al, dat gaat snel!!! Miss zijn het er wel meer dan één Ik merk wel dat het nu sneller gaat dan bij de twin! en toen ging het al hard! @ Alle nieuwe zwangeren, meiden van harte geniet er van Hier de hele dag door honger, verder voel ik mij top! Morgen komt moeders voor moeders langs! Ik ben zo blij dat ik kan helpen, ik heb het zelf ook hard nodig gehad dus...
whaha kijk dit Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting zn inniemienie buikje whahahaha hmm
Zo thea dat gaat hard jouw buikje misschien wel een meerling je weet maar nooit Ik heb van me zelf al wel een buikje hoor maar zie toch dat die bij is gekomen draag een buikband onder me kleding vind ik fijn
zo zo ik zie al redelijke buikjes Hier ga ik pas een fotomaken als mijn vetflubbertje echt iets is..... Wanneer hebben jullie de VK gebeld....ik wilde dus nog ff wachten maar de andere kant , wat als t erg druk is? Ik weet dat je meteen bij 4 weken al een afspraak mag maken bij onze praktijk; pas met 10 weken heb je die dan.... Duurt zo ie zo nog een tijd
ik belde met 4+5 weken.. en heb woensdag al een intake..je mag hier dan zelf kiezen of je met 8 weken een vroege echo wilt of dat je wacht tot 11 a 12 weken.. maar idd tis zo lang wachten
Hier mag je niets kiezen.....helaas standaard met 10 weken intake+echo. ( of je moet miskraamverleden hebben dan geloof ik eerder)
hmm jaa..precies ik heb vorig jaar rond deze tijd een miskraam gehad..dus misschien inderdaad wel daarom ..
Thea wat een buikje zeg. Dat kan je toch niet verborgen houden? Bij onze vk krijg je ook niet zomaar een vroege echo. Is ook afh. of je een miskraam heb gehad. Bij mij is het nog niet zo zichtbaar, al merk ik wel dat mijn broeken al strakker gaan zitten, dus het zal niet lang meer duren dat ik die niet meer aan kan.
*breekt even in* Gefeliciteerd Lydia!! Hihi van een september 2011 mama alweer onderweg naar een november 2012 mama!!! *breekt weer uit*
Nou dames ik moet eraan gaan geloven.. ik ga richting de tandarts en dan meld ik ff dat ik zwanger ben en dat ze dus geen fototjes meer kunnen maken gelukkig hebben ze dat vorige maand al gedaan.. en over die verdoving even vragen..want zonder verdoving mogen ze echt niet in mn mond gaan boren !!
Hallo dames, Ik zag dit topic en dacht...ik laat ff een berichtje achter. Ik heb vrijdag positief getest dus als alles goed gaat wordt ik ook mama in november 3 april heb ik mijn 1e echo en dan ben ik ongeveer 7,5 week. Weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest...maar ik ga er vanuit dat ik afgelopen vrijdag 4 weken was... Thea ik heb je buikie ook gezien. Mooi hoor maar wel al erg zichtbaar Behappy, succes bij de tandarts! Ik moet volgende week...haha..
@buikje ja hij is al behoorlijk. @ meerling ik hoop dat het er maar 1 is aangezien ik anders nogmeer in de angst ga zitten.. mijn vorrige zwangerschap die misging was een mono-amniotische tweeling zie hoeronder voor beschrijving (bij een latere splitsing ontstaat een mono-amniotische tweeling; beide kinderen bevinden zich in een gemeenschappelijke vruchtzak, die door een gezamenlijk amnion en door een gezamenlijk chorion worden omgeven. Er is geen tussenschot meer. (fig 2c) Deze tweelingsoort wordt mono-amniotisch genoemd. Een monoamniotische tweeling betekent een potentieel riskante situatie doordat de navelstrengen van de kinderen in een vruchtzak met elkaar verknoopt en afgeklemd kunnen raken.) Dus hoop echt dat het er maar 1 is ! @ verborgen houden dat kan ik niet dus als we goede echo hebben gehad maandag ga ik het ook niet meer verborgen houden. @behappy suc 6 bij tandarts.
Hey meiden, Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Het is allemaal heel spannend, omdat ik vorig jaar een mola zwangerschap, met chemotherapie, heb gehad. We hebben ook een gezond zoontje van drie jaar. Ik ben 28 jaar en ga 30 maart naar de gyn voor een echo. Ik ben uitgerekend op 13 november. Deze weken zijn echt een hel voor ons. Het is zo spannend! We hebben het al wel aan onze ouders verteld, maar ze mogen ons pas feliciteren als er een kindje met een kloppend hartje in mijn buik zit! Duimen maar en hopen! Wat is er al een lange lijst, ik hoop snel te kunnen reageren!
Ook hier een positest (welgeteld 4) weet alleen niet precies wanneer ik uitgerekend ben aangezien mijn menstruatie in eerste instantie uitbleef door pcos... Volgende week 1e echo denk zelf dat ik rond de 5weken zit Spannendddd!!!