November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @BeHappy Suc6 bij de tandarts!

@ Thea, WOW wat een buik haha, daar kun je niet meer omheen.

Ik heb nog steeds veel last van keelpijn en las op inet dat trachitol bij zwangerschap afgeraden werd. Toen heb ik thee gezet van tijm, en dacht na twee slokken, is dit wel goed? Op internet las ik dat het gebruik van teveel tijm vermeden moet worden. Mmmm wat is precies teveel? Thee maar laten staan dus...

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Voske spannend zeg!! Ik hoop dat de weken omvliegen en je snel naar je wondertje kan kijken en gerustgesteld wordt:)

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

gelukkig hebben ze alleen mn mond schoon gemaakt dus geen auw auw.
    donderdag gaan ze mn gaatjes vullen :|
    dan is t wel auw !!
    en auw in mn portomonee !!

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Heb je veel gaatjes BeHappy? (1 is natuurlijk al teveel, zeker als je niet zo van de tandartsstoel houdt haha)

Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!

Ik ga ff fietsen, heerlijk genieten van het mooie weer!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb er 3 :(
    en t komt omdat geloof t of niet ik nog 3 melk tanden heb die telkens niet willen wisselen en er zat in 1 een gaatje en die is overgeslagen..

6. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Vandaag heeft moeders voor moeders afgebeld. Dus vanmorgen voor niets vroeg uit bed gegaan. Verder hier nog niet echt last van kwaaltjes gelukkig. Mijn buikje begint al wel wat te groeien!

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Even een vraag voor de meiden die bloedverlies hebben, mogen jullie ook een echo als je dat hebt? Ik had vanmorgen een roze veeg. Maar zou ook van de seks kunnen zijn..
    Maar toch maak ik me dan een beetje zorgen. Ik heb pas over 5 weken de echo.

8. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Wat veel nieuwe dames alweer :).
    Ik kan het bijna niet meer bijhouden.

Thea: Wat een mooi buikje heb je al!
    Kan niet wachten tot mijn buikje gaat groeien.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi, ik lees toch stiekum al mee dus zet me maar op de lijst ;)
    ga alleen pas actief mee kletsen na mn eerste echo :)

lydia 2e kindje 16 november uitgerekend ik ben 25 jaar
    10 april 1e echo

10. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Behappy, jij hebt ook al wel een lief klein buikje!

11. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Gisteravond hebben wij gevreeën en gelijk daarna bloedde ik behoorlijk. Echt flinke vlekken in bed en op n handdoek. Vanochtend wat bruinverlies.
    Ik maak me zorgen maar lees dat dit vaker voorkomt na gemeenschap. Nog andere die daar last van hebben (gehad)?

12. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Suus, ik zal mij inderdaad niet heel erg druk maken, zeker niet als het nu al bruinverlies is.
    Het gebeurd wel vaker bij meiden als ze gevreeen hebben als ze net zwanger zijn.

13. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Wat ik mij afvraag is hoe kun je deze club onderaan je banner krijgen?

14. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden.

Ik ga proberen beetje op iedereen te reageren maar heb van het weekend alleen gelezen en geen tijd gehad voor reageren sorry!:)

@ Thea, mooi buikje al hoor. Lukt het je nog wel om het verborgen te houden. Ik kan me voorstellen dat je dan hoopt dat het geen meerling is ja.
    Als ik over 2 weken een goede echo heb gehad, dan mag ook iedereen het weten. Ik vind het veel te moeilijk om het niet te vertellen.

@ vroege echo, hier ook alleen bij 8 wk al je eerder miskraam hebt gehad.

@ strakkere broeken, ik heb nog 2 broeken die echt lekker zitten dus die was ik nu heel vaak en snel. Heb vandaag een rokje aan met panty maar die zit ook al zo strak pfff..heb hem nu dubbel geslagen over mijn billen heen zeg maar..haha

@ behappy, nog veel sterkte bij de tandarts, al zul je nu al wel terug zijn. Hoe is het gegaan? Mocht je wel verdoving? En hoest met de pijn nu?
    Nog ff wachten dus, las ik later. Alvast veel succes donderdag.

@ ikke75, welkom bij de club!

@ voske, al voorzichtig gefeliciteerd dan. Dat lijkt me heel heftig een mola-zwangerschap.

@ fliertje, jij ook welkom!

@ lydia1986, welkom.
    pfff wat een hoop nieuwe meiden erweer bij, maar dat betekent ook veel meer gezelligheid!

Hier hele weekend al lamlendig gevoel, alsof ik niet vooruit te branden ben. Had gelukkig vandaag nog vrij maar moet vanaf morgen wel weer 4 dagen werken...daarbij ook nog oudergesprekken tot half 9. Ik zie nu al tegen de hele week op. Merk dat ik ook steeds regelmatiger kleine beetjes moet eten omdat ik anders ook misselijk begin te worden.
    Heb vanochtend twee taarten voor mijn vader gemaakt (kwarkt en monchou). Normaal vind ik dat leuk maarnu vond ik al die luchtjes niet echt aangenaam.
    Zou ook vandaag ff het hele huis poetsen, heb de benedenverdieping beetje kunnen doen, dan ben ik al weer doodop. Ga zo denk ik ook nog ff liggen op de bank tot mijn mannetje thuis komt. Even beetje krachten opdoen.
    Herkennen jullie dit, niet voor uit te branden gevoel ook?
    greetz

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja zie je t al een beetje ?!
    wat lief dat je dat zegt hihi

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@onzewens
    donderdag moet ik heen voor de gaatjes dan krijg ik speciale verdoving

17. lika

lika Lid

10 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ thea: gister ook bericht achter gelaten. Maar ik sta nog niet op de lijst. Dus hier een kopie:

Dag allemaal, Ook hier een november mama. Ik ben vandaag begonnen metdezetopictelezen, maar ben gestopt bij blz 32. Dus sorry dat ik niet alles heb meegekregen.....

Even voorstellen: Ik ben 27 jaar, en zwanger van mijn eerste kindje. Begin oktober was ik gestopt met de pil. Vorige week voor het eerst een test gedaan omdat mijn menstruatie uit bleef! Ik had al wat tekenen, maar als het dan bevestigd wordt.......... helemaal geweldig. 4 april hebben we intake en eerste echo. Echt spannend. Volgens internet berekeningen ben ik 9 nov uitgeteld. Bevallen wil ik in het ziekenhuis, zodat er meteen hulp is als er iets mis mocht gaan. Vertellen doen we pas als ik 12 weken ben. Koninginnendag lijkt ons wel leuk. Ik werk trouwens in het onderwijs op een vmbo school. Wat betreft moeders voor moeders; ik heb toestemming gegeven om mijn gegevens door te geven, maar nog geen telefoon gehad. Dat is nu bijna een week geleden. Ik wacht rustig af

Nou ja, rustig....ik ben helemaal hyper. Ben zo blij. Gelukkig niet veel kwaaltjes. Als ik een keer buikpijn heb of misselijk ben, wordt ik blij. Dat zijn zwangerschapstekenen. Ik vind het zo spannend..........fijn dat ik hier erover kan praten. En dat jullie hetzelfde ervaren.

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Suus Ik heb inderdaad ook gelezen dat dit voor kan komen. Hopelijk ben je gauw gerustgesteld.

Vandaag een uur gefietst, het was prachtig maar net te ver :S Heb ook flink doorgetrapt :)

Wat staat er bij jullie op het menu? Ik ga pasta maken en daarna slapen (ben kapot)

Fijne avond!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik zit nu op mn werk lekker te eten ..
    8 uur weer gauw naar huis
    ik eet een lekker italiaans bolletje met kaas :) uit de oven

20. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gekookte aardappeltjes, bloemkool met sausje en gehaktballetje op vuur staan. Normaal mijn lievelingskostje, ben benieuwd wat ik er nu van vind:p

Deel Deze Pagina