November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gezien ik een emotieregulerings stoornis heb, heb ik toch al last van stemmingswisselingen. maar merk het nu wel extra

2. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Ik herken het wel.
    Kan ineens veeeeel minder hebben....
    Soms ben ik echt een draak en voel ik me daarna schuldig.

3. lindsss

lindsss Lid

10 mei 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed te horen! Ik ben enorm misselijk.. blegh! De hele dag door, en met vlagen extreem. Heb ik geen zin in warm avondeten, heb dus net een heerlijk broodje met een gebakken eitje op, jammie;). Ik ben juist een kilo afgevallen omdat ik echt het minimale eet.. Ben ook erg moe, als ik thuis kom na mijn werk, ga ik gewoon even een uurtje plat. Je moet er wel aan toegeven hoor meis;)! Ff een tukkie doen, knap je onwijs van op. En inderdaad, mijn borsten zijn ook erggg gevoelig. Heb jij het al aan veel mensen verteld?

4. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Ik geef er ook wel aan toe hoor. Ik probeer nu echt wel naar mijn lichaam te luisteren voor zover dat kan. Als ik gewerkt heb plof ik meestal wel even languit op de bank:).
    Ons kindje is een echt verrassingskindje, dus het was voor ons wel heel onverwacht. Daarom hebben we het aan mijn schoonouders + broertje en 2 zussen en aan mijn ouders + broertje verteld. Ook weet mijn beste vriendin het.
    Voor de rest wil ik wachten met vertellen tot na mijn 1e echo en die heb ik op 3 april. Ben als het goed is dan zo'n 10 weken.
    En jullie?

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hahahaha stemmingswisselingen heeeeeel herkenbaar!! Manlief is er ook vreselijk blij mee:p

Dames, ik ben me een btje aan het stressen zoals jullie in mijn verhaaltje' kunnen zien weet ik pas net (en verwachte het totaal nog niet door pcos) dat ik zwanger ben..Echter had ik vorige week heel de week last van hoofdpijn en heb ik deze week een stuk of 4 ibroprufens genomen... Nu lees ik dat dar zeer schadelijk kan zijn voor de kleine.... Voel me zo schuldig/onzeker en bang:(:(

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

had nog even een testje gedaan..
    omdat ik zoooooooooooooo onzeker ben..
    denk dat ik dat toch nu lost moet laten ofzo want maak mezelf alleen maar crazyyyy

[​IMG] :D

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @behappy is dat je 5e test? hihi

Ik heb er zelf ook 4gedaan:p

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nou dat is idd reden om het los te laten :D
    super test meid!

9. lindsss

lindsss Lid

10 mei 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed, dat zeker de eerst maanden heel belangrijk:). Slikte jij nog de pil, en werd je zwanger? Of waren jullie net gestopt? Dat snap ik, dan ben je iets verder.. Wij waren bijna twee jaar bezig, en waren al in het IVF traject beland. In nov vorig jaar is mijn linker eileider verwijderd, vanwege erge verklevingen. Dat was echt zo'n domper:(.. De gyn gaf ons weinig kans om op de natuurlijke weg zwanger te worden, vandaar de IVF. En ja hoor, in onze laatste maand, voordat we aan de IVF zouden beginnen, was ik zwanger!!! Ongeloofijk maar waar!! Daarom hebben we het onze familie en beste vrienden verteld.. omdat we er zooooo blij mee zijn. En dat het toch wel onverwacht was, in die zin, dat het ons zelf gelukt is:D. Echt super leuk dat we zo gelijk lopen! Morgen hebben we weer een echo, om naar de hartactie te kijken.... spannend!

10. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    een knaller!!!:d

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey meiden pff ben gesloopt! als jullie het niet erg vinden pas ik morgen ochtend even de lijst aan .
    Ga zo lekker me bedje in en als ik wakker word ben ik alweer 6 weken en 5 dagen.. pfff bijna alweer gewoon 7 weken de tijd vliegt voorbij zeg ...
    dan nog 4 dagen en dan echoooooooooo joepie...

12. Dayenne1987

29 feb 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!

Zo er word hier druk gekletst zeg!
    Gaat echt hard hahaha

@Lika Gefeliciteerd en welkom!! :)

@stemmingswisselingen ik denk dat ik daar geen last van heb alleen heb ik contstant het idee dat mensen mij niet zo aardig meer vinden of gewoon onaardig doen. Dus misschien heb ik er toch wel last van hahaha

13. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zo moe! Ga ook lekker naar bed, even lezen en dan slapen!
    Nog 1 dagje werken en dan vakantie! En... over 3 daagjes onze eerste echo!!!! Joehoe!! Kan niet wachten!

@lindsss, laat je even weten hoe jullie echo was?

Welterusten allemaal!

14. lika

lika Lid

10 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ thea, slaap lekker

@mayke1980: ik geef les op vmbo-t onderbouw. Ik geef biologie. Toevallig net bij het hfdst.voortplanting en seksualiteit aanbeland.

Wat betreft stemmingswisselingen.......die heb ik altijd:) een beetje.
    Mijn vriend zegt dat ik helemaal straal nu :)

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Thea, slaap lekker!!!

@Dayenne, hahahah welcome 2 the club:p

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Petrea, welterusten!!

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

slaaplkker meis !!

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa ik ga t. nu ook loslaten en lekker met jullie mee genieten

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff en ik maar denken waarom zijn jullie nou zo moe ?
    nou ik heb sinds een week 1 dag gewerkt en maar 6 uur en ik ben al kapot !
    respect voor de dames de een hele
    dag werken !!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    idd! ik werk niet, maar ben wel extreem vermoeid. al heb ik vandaag een ietsjes wakkerdere dag...
    petje af voor de hard werkende dames idd!

Deel Deze Pagina