November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Voor iedereen die nieuw is: Van Harte Welkom We hebben hier een hele hele hele ijverige Thea23 die voor iedereen bij wil houden wanneer je gaat bevallen, of dat thuis of in het ziekenhuis is, het hoeveelste kindje en je leeftijd. Ik hoop dat we straks een heel fijn clubje krijgen (hebben we al, maar 'ken' je elkaar nog niet) en dat we veel aan elkaar zullen hebben. Ik kan het zelf alleen niet goed bij houden wie er wanneer bij is gekomen en precies nieuw is. Daarvoor wordt er nu te veel gepost en ik vind dat sowieso lastig. Ik doe altijd mijn best, maar ben meestal niet de meest 'attente' in zo'n groep omdat me veel ontgaat.

2. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa idd :D Voor jou is het ook de 1e toch?

Jeetje er wordt hier idd heel veel geschreven, kan het ook bijna niet bijhouden.
    Maar wel superleuk om hier ervaringen te delen met 'lotgenoten', zeker omdat de meesten hier het verder nog tegen niemand verteld hebben (toch?)
    Ik iig niet dus ik kan het nog niet bespreken met mijn moeder en vriendinnen. En mijn vriend snapt toch niet echt hoe ik me voel, en ja.. jullie dus wel haha.
    Wanneer gaan jullie het vertellen tegen de mensen om je heen?

Die onzekerheid heb ik ook last van.. Durf nog niet heel erg blij te zijn, bang dat het zo'n grote teleurstelling wordt mocht het misgaan.

Morgenochtend naar de huisarts!

3. Kwekijzer

Ik en de kruik zijn dikke vrienden:D

Hopelijk is alles goed met je en hoort het er gewoon bij. Wel vroeg hoor om al zulke meds te moeten gebruiken of zit je altijd met een hoge bloeddruk? Ik ben ook benieuwd wat je morgen te zien krijg, hoor het graag. Als het me ontgaat, wil je het dan nog eens posten ofzo?

4. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Lindss, hoe is het gegaan vandaag?

5. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Kwekijzer, ik herken dat wel hoor.
    Ik vind het super leuk zo'n grote groep. Het lijkt mij erg leuk om iedereen zijn ontwikkelingen ed te volgende, gezellig te kletsen en misschien wel wat te leren van elkaar. Maar soms word er zoveel gepost dat ik het dan niet echt bij kan houden. Ik doe wel mijn best, maar echt overal op reageren dat vind ik dan lastig haha.

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Damesss wat eten we vandaag:D???

Ik heb echt continu trek in versnaperingen (kleine dingetjes tussendoor eten helpt bij mij ook tegen misselijkheid) hoe zit dat bij jullie???

7. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij deze maar even zeggend at ik dat ook niet altijd ga redden om overal op te reageren, maar meelezen vind ik ook al leuk. Ik zit meesatl via mn mobiel te lezen dus dan kun je ook niet echt uitgebreid reageren.. althans dat lukt mij nooit haha

8. Late mama

Late mama Lid

6 mrt 2012
    98
    0
    0
    Hey meiden!
    zat me onderweg naar huis al te verheugen op lekker bijlezen hier op het forum. Wat wordt er lekker veel gekwekt hier :D

ohhh die hormonen he.... ik zag vanmorgen onderweg naar mn werk een eekhoorntje oversteken en daar barstte ik zo van in tranen uit. hahaha moest er achteraf ook weer om lachen. Nou zijn ze ook wel heel schattig natuurlijk LOL ;)

Vinden jullie het ook lastig om te wennen wat je allemaal wel en niet mag eten? Kreeg afgelopen week op kantoor een stuk cake aangeboden, iets wat ik niet kende. Arretjescake (of zo) iets uit Groningen. Zelfgemaakt. Zag er heerlijk uit, biscuitjes met soort chocobrij eromheen. dus ik watertandde al en had de eerste hap in m'n mond, toen een collega uit ging leggen hoe het gemaakt was... met rauwe ei....
    Dus ik met de eerste hap nog in m'n mond, stiekem weggeschuifeld en die in de wc maar snel uitgetuft. haha dat was net op het nippertje....

Nou dames en beebjes, maak er een fijne avond van!
    Liefs van mij.:p

9. Late mama

Late mama Lid

6 mrt 2012
    98
    0
    0
    Vandaag precies 6 weken trouwens.....
    Weer een mooie mijlpaal.

En volgende week komt MVM, dus lekker in een flessie plassen! Yeehaw! :D

10. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    hier t zelfde.....kan t ook niet altijd bijhouden...

sorry dus als ik niet op alles reageer

11. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    hihi de arretjescake...

Ik maak hem trouwens zonder rauw ei en meerdere...normaal vind ik het rauwe ei idee al niet lekker nml

Wel onhandig trouwens, juist de eerste 3 maanden moet je ook erg oppassen met wat je eet. En juist dan weet niemand t nog van je.
    Met dikke buik uit eten dan vragen ze meteen of ze t eten zullen aanpassen indien nodig...nu moet je maa afwachten...

12. Kwekijzer

ooooo mag ik het recept? Leuk!!

13. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik werk in z'huis en heb dus nu stiekem een echo geregeld bij iemand die ik ken met 6.2 dus eigenlijk illigaal :D we hebben de eerste echo bij 8 weken vanwege het lange medische traject (ICSI).

14. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    late mama ik vind dat ook zo lastig wat wel en niet mag!
    Ik google wel wat maar ik kan niet echt 1 lijst vinden met dit niet eten, en dat juist wel oid.

Best lastig!
    "vroeger" dacht ik je mag geen rauw vlees, en geen brie.

En nu is er eigenlijk zoveel wat niet mag. Ik heb de hele tijd zon zin aan champignons,(vet raar haah) heb al paar keer gegeten de afgelopen weken, google ik er op, schijnt het ook niet goed te zijn.. Hmm..

15. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    champions mogen niet??

Die heb ik ook al op..wist ik niet...

16. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja nou veel echt duidelijk kan ik er niet over vinden, de een zegt wel en de ander niet. maar er zal dus wel iets mee zijn denk ik dan anders krijg je niet zoveel hits met champigons en zwanger.
    Maar dat is juist zo vaag daarom, maar er schijnt veel kwik in te zitten?

17. lika

lika Lid

10 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ waxientje enbootje: veel sterkte

Pfff, er wordt veel vermeld op zo'n dag. Heb alles gelezen maar verveet het weer. Ik vind het fijn om jullie stukjes te lezen. Bij familie en friends is het nog geheim. Ik kijk echt uit naar het moment dat we het gaan vertellen. Ik ben wel een beetje bang dat het mis kan gaan. Je kan er zelf helemaal niks aan doen. Maar genieten is ook belangrijk. Het is tocb iets bijzonders.
    Trouwens in mijn omgeving worden ook wel veel opmerkingen gemaakt van, ' je bent toch niet zwanger?' Echt lastig om dan niet te gaan schreeuwen ' JAAAAAAA IK BEN ZWANGER' haha. Daarom maar hier.
    gr.

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @bootje en waxientje: onzettend veel sterkte :(

@hier: bruin verlies is er nog steeds.. maar niet meer elke keer als ik afveeg en iets minder donker. nu meer geel ofzo o_O hoop dat dat een goed teken is. voel me in elk geval nog wel zwanger. wou dat het al april was... dan wist ik het tenminste zeker...
    durf zo nog niet echt heel erg te genieten...

19. annemila

annemila Lid

30 mei 2008
    68
    0
    0
    Hi ladies

Welkom alle nieuwe meiden en wat wordt t druk!! Kan t niet allemaal onthouden. Sterkte voor de meiden met onzeker nieuws en bloedverlies. Blijft een spannende periode.

Wat je wel en niet mag eten is me ook niet helemaal duidelijk. Las gister dat rookworst ook niet goed is. En welke soorten thee mogen nou wel en niet.

Hier met 8 weken een intke en echo. Is standaard hier, volgens mij omdat ze dan ook netplooionderzoek willen bespreken en dat is met 10 en 12 weken als je dat wilt.

Voor mij nog 9 nachtjes pffff volgende week do echo. Ben aan t aftellen.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nog nooooit van gehoord dat champions niet mogen.. heb bij jinte genoeg champions op en het ist gewoon t mooiste meisje ( en gezond ;) ) van de wereld hoor ;)

Deel Deze Pagina