@ klachten: ik ben heel erg warm :s en verder eigelijk niet zo veel! Beetje gevoelige buik. Wat leuk dat hier al zoveel mama's zijn en het is heel erg leuk om de verschillende ervarigen te lezen!
@Thea, jaaa zelfde dag als jou maandag 19-03 ben je ook al zo aan het aftellen??? Nieuwe dames welkom allemaal!! En laten we inderdaad allemaal positief blijven! Het kan altijd misgaan maar het gaat het grootste deel goed laten we ons daar op focussen voor de kwaaltjes zijn geen regels... Dus dames we gaan met zijn allen voor mooie, gezonde en ondeugende kindjes hihi
hier ook heel erg aan het aftellen! nog 5 dagen te gaan hahaha en als ik wakker word nog maar 4 dagen pfff kan bijna geen hap door me strot krijgen 2/3 happen en ik zit al vol. zoon lief is lekker vervelend man lief is aan het bijkomen van het harde werk van vandaag .. lekker optijd bedje in DENK ik ...even kijken hoe het loopt voor de rest heb ik heel veel van slijm ophoping in mn keel erg vervelend want als ik moet hoesten moet ik ook bijna kotsen bah bah ...:x emotioneel ja wel veel sneller vanmiddaG WAS mn zoontje lief aan het spelen en toen kwamen bij mij de tranen vond het zo een ontroerend gezicht
@lijst .. zoek hem op quote hem en zet je zelf erbij en/of afspraken... het is teveel om steeds terug te lezen wie wie bij te voegen @ nieuwe zwangeren WELKOM
Jaaa, helemaal mee eens. Aan de ene kant ben je mega-onzeker, maar dat is iedereen. Gewoon proberen te genieten! Ik stond zonet op een plekje in huis waar de box komt te staan, en ik zei tegen mijn man: "Kun je het je voorstellen? Over een jaar (al eerder natuurlijk) staan we hier gebogen naar een babytje toe. Echt geweldig, die gedachte.
hii rensje jeetje wat heftig zeg! .. werk: ik werk op een kinderdagverblijf op de peutergroep en op de 8+ buitenschoolseopvang erkennen: je moet voor dat je kindje geboren is naar t gemeentehuis om de papa de ongeboren vrucht te laten erkennen. als jullie beebje dan geboren is kun je haar aangeven en moet je uitreksel van geboorteregister aanvragen en samen met een aantal forumulieren opsturen . (gewoon ff bij de gemeente vragen die vertellen je het zo, hebben wij ook gedaan bij jinte..)
haha jaa ik zit al maar baby spullen enzo te kijken !! zo docuhen en dan met vriendlief richting de vk. dan even kijken wat zij zegt over een vroege echo.. heb vorig jaar rond deze tijd een mk gehad en in 2009 ben ik open gesneden omdat ze dachten dat er iets bij mn eierstokken en baarmoeder zat bleek achteraf niets te zijn maar wil toch dat tgoed in de gaten gehouden word omdat de gyn die dat toen deed een half jaar later ontslaen werd en helemaal zn werk niet goed deed was ook groot in t nieuws enzo en verder ben ik trots op jullie allemaal hihi
hmm open gesneden klink erg lekker maar niet heus. sorry maar ben sinds ik zwanger ben een beetje inpulsief ofzo
Wij gaan zaterdag weer naar Kleef. Daar hebben ze echt leuke babykleertjes. Ik hoop dat we een dochter krijgen, want we hebben natuurlijk ook nog kleding van de vorige keer. Misschien kan ik zaterdag al misschien voorzichtig genieten. Ze is net terug van haar werk, kuch, kuch, spuug spuug, veel slijm. Niet overgeven, niet misselijk, alleen slijm.
Zooo echt een poos bezig geweest met teruglezen! Ik vergeet steeds op welke pagina ik gebleven ben. haha Wat een nare verhalen lees ik hier, Ik hoop dat jullie zwangerschappen nu super voorspoedig mogen verlopen en heel gauw een prachtig babytje in je armen mag houden. Dat wens ik natuurlijk iedereen toe Ik heb erg gelachen gisteren. Volgens mij typisch voor mannen. Mijn vriend vond de testen nogal vaag!! (zie fotoalbum) Want moet ie niet net zo donker als blabla hahahaha Nou mannetje, om je gerust te stellen een clearblue gehaald. Dan staat het er gewoon duidelijk op. Ik moest en zou van hem die test direct doen, ik had net een uurtje geleden geplast, veel gedronken, etc. Dus zei, kan beter wachten anders geloof je het straks nog niet! Maar er stond gewoon zwanger hoor. Gisteren was hij nog wel wat stilletjes maar nu komt bij hem ook steeds meer de 'blijde verwachting'. Het is ook zo een schat!
@ Juliaaa, dankjewel. @ babykleertjes en spullen en zo, wij hebben alles al van onze dochter. We hadden alles al klaar. Alleen hebben we wel een meisjes garderobe, maar gelukkig wel een neutraal kamertje, voor jongen en meisje. Dus als het een jongetje word, dan moeten we heel veel nieuwe kleertjes kopen, maar met veel liefde hoor. In ruil voor een levend kindje.
haha ik heb nu de mijne de voortgang van de ontwikkeling van ons kindje opgestuurd per mail xD ben benieuwd wat ie zegt
Jel, heftig zeg. @Beckje: Ja, die krijg ik ook. Die van mij lijkt nu een beetje op een slang in het gezicht haha.
Nou meiden ik vlieg even in de douche.. en daarna ga ik richting de vk. spreek jullie tonight !! & voor de mensen die nog lekker gaan eten : eetsmakelijk
November 2012 mamas ! Thea23 (26), uitgerekend 1 november, 3e kindje Annelin, uitgerekend 1 november, 2e kindje Marieketing (33), uitgerekend 1 november 2e kindje Nalani, uitgerekend 1 november, 1e kindje Petrea (37), uitgerekend 1 november, 1e kindje Patty80 (32), uitgerekend 1 november, 1e kindje Lovefilu, uitgerekend 1 november Bessie Turf (26), uitgerekend 2 november, 3e kindje Waxientje (38), uitgerekend 2 november, 2e kindje Mariska77 (34), uitgerekend 2 november, 2e kindje Lodie (26), uitgerekend 2 november, 1e kindje Caroline2008, uitgerekend 3 november lindsss (24), uitgerekend 3 november, 1e kindje Mamaa1987, uitgerekend 4 november, 1e kindje Yaika (28), uitgerekend 4 november, 2e kindje Blessed12 (27), uitgerekend 4 november, 1e kindje Kwekijzer (30) uitgerekend 4 november, 2e kindje Mamaa1987, uitgerekend 4 november, Juna86, uitgerekend 4 november, 1e kindje Hilli (26), uitgerekend 5 november, 2e kindje PregnantAgain (24), uitgerekend 5 november, 3e kindje Onzewens (28), uitgerekend 5 november, 1e kindje Zuss (32), uitgerekend 5 november NathalieD (21), uitgerekend 6 november, 2e kindje Nic 79 (32), uitgerekend 6 november, 3e kindje Gwnda (21), uitgerekend 6 november, 2e kindje Lola36 (37), uitgerekend 6 november, 1e kindje Bianca1374 (37), uitgerekend 6 november, 3e kindje Late mama (38), uitgerekend 6 november, 1e kindje Sinja (28), uitgerekend 6 november, 2e kindje Jel (28), uitgerekend 6 november, 2e kindje Bridget01, uitgerekend 7 november Remember, uitgerekend 8 november, 4e kindje Mayke (31), uitgerekend 8 november, 3e kindje Liinds, uitgerekend 8 november, 1e kindje maytje (26) uitgerekend 8 november, 1e kindje Wennes140, uitgerekend 9 november, 1e kindje Behappy (20), uitgerekend 9 november, 1e kindje Novemberbaby, uitgerekend 9 november, 2e kindje Snowbird(29) uitgerekend 9 november, 1e kindje manniej (26) uitgerekend 9 november, lika (27) uitgerekend 9 november, 1e kindje Missillie (26), uitgerekend 10 november, 2e kindje Beckje (24), uitgerekend 10 november, 1 kindje Djonna (29), uitgerekend 10 november, 1e kindje Dinh (29), uitgerekend 10 november, 2e kindje Vlammetje80 (31), uitgerekend 10 november, 1e kindje Loussie (29), uitgerekend 10 november, 1e kindje Ladylola (28), uitgerekend 11 november, 1e kindje Mayke1980, uitgerekend 11 november Pumpkin, uitgerekend 11 november, 1e kindje Chrisie (26), uitgerekend 12 november, 2e kindje 1988mama, uitgerekend 12 november, 1e kindje Burningkarma (30), uitgerekend 12 november, 2e kindje Suus14 (22), uitgerekend 13 november, 1e kindje Dayenne1987(25) uitgerekend 13 november, 1e kindje Voske, uitgerekend 13 november, 2e kindje RivaG (34), uitgerekend 14 november1e kindje Zonnestraal77 (34), uitgerekend 15 november, 1e kindje Daydreamy (31), uitgerekend 16 november, 2e kindje Sarah (29) , uitgerekend 16 november, 1e kindje ikke175(26), uitgereknd 16 november, 1e kindje Appeltje81 (30), uitgerekend 16 november, 2e kindje Lydia1986(25) uitgerekend 16 november, 2e kindje Rensje, uitgerekend 17 november, 2e kindje Ria81, uitgerekend 18 november, 1e kindje Lolalo (32), uitgerekend 19 november, 2e kindje Juliaaa(28), uitgerekend 19 november, 1e kindje ferienke(34),uitgerekend 19 november, 4e kindje xnicolle (27) , uitgerekend 22 november, 1e kindje Kleine oh zo gewenste Vlindertjes die helaas niet bij ons mochten blijven: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * Dreames * R85 * BootjeKatootje
Afspraken ! : 14-03 Behappy: Intake Vk 15-03 Petrea: Intake vk en echo Blessed12: Intake vk Sinja: 1e echo Sarah: afspraak Ha daarna VK bellen 19-03 Thea 23: Vroege echo Caroline2008: Vroege echo Lodie: Intake vk 20-03 Nic79: Echo bij fert. 21-03 Liinds: Intake vk + echo Kwekijzer Intak vk + echo Bridget01: 1e echo Pumpkin : 1e echo daarna gesprek 22-03 Patty80: Intake vk Marieketing: Intake vk + echo Lola36: Gyn + echo Juna86: 1e echo Daydreamy: Intake vk RivaG: 1e echo 26-03 mayke1980: Intake gyn + echo pumpkin intake vk 27-03 Mamaa1987: Gyn + echo Mariska77: Intake vk + echo Sinja: afsluiting mmm en 2e echo xnicolle: 1e echo +intake 28-03 Bessie Turf: Intake vk Gwnda: 1e echo Onzewens: 1e echo Ladylola: 1e echo bij afd. VEVO 29-03 Dinh 29/3: Intake vk 30-03 Late mama: 1e echo Voske: 1e echo 03-04 Hilli: 1e echo Lodie: 1e echo 04-04 BurningKarma: Intake vk 10-04 Lydia1986: intake + 1e echo 11-04 Liinds: 2e echo Maytje : 1e echo 12-04 Beckje: Intake + echo Ladylola: Intake VK 16-04 NathalieD: Intake vk + echo 18-04 Suus14: Intake vk + echo 19-04 Chrisie: Intake vk + echo 24-04 Missillie: Intake gyn + echo
zo ! dan zal ik hem in mijn handtekening zetten mocht je wijzigingen hebben / erop willen /eraf willen / oid stuur me dan even een PriveBerichtje asjeblief dan blijft de lijst up2date ! goed thea ?? xx
ik vind het helemaal PIRMA! hahah hoef je toch niet te vragen gekkie als jij de lijst voor je rekening wil nemen vind ik het helemaal goed oeoe vandaag is de nod van mn beste vriendinnetje en ik hoop zoooo dat die klote duveltjes wegblijven deze maand bij haar