Ja dat herinner ik me nog wel Jij ook gefeliciteerd!! 3 april zou ik 7 weken zijn, dus maar gelijk een afspraak gemaakt. Ik met ook nog ziektekostenverzekeraar inlichten...er is te veel om te doen en over na te denken...Ik moet ook nog even uitzoeken wat ik wel en niet mag eten, geen idee haha...
Meiden ik meld me ook, geheel onverwacht en totaal niet opgerekend niet mee bezig. Vanmorgen positief getest. Volgens de calculator 20 nov uitgerekend. Ben mama van J.ari, net 1 jaar geworden afgelopen maand. Getrouwd al een tijdje, bijna 26 jaar. Verder weet ik t ff niet
patje als je op de lijst wilt moet je ff een PB bericht sturen dan pas ik hem vanavond weer aan. gefeliciteerd! hier moet ik ook op t werk verplicht mn vest aan.. want om mn buik kun je ni meer heen..
Dat haalt denk ik niks uit, dan ga je kliekjesvorming krijgen en dat moeten we op een forum niet hebben. Al kan ik je opmerking wel waarderen. In eerste instantie leek het me een goed idee, maar toen ik er over ging nadenken, vind ik het toch maar niks. Je zou dan beter aan iedereen kunnen vragen, om lid te worden van de november-club.... ben ik overigens ook al lid van.
Wat erg... Geen woorden voor. Laat het ons wel weten, wanneer het wel lukt. Heel veel succes, liefde maar ook geluk toe bij het klussen.
Zo, het was wel even leeswerk, om weer alles bij te benen. Maar ik ben weer bij. Het is jammer van Waxientje en Bianca. Jammer is niet het goede woord, vervelend, erg, sneu. Het is gewoon ..... poes. Oneerlijk, niet tof. Maar zoals zovelen zeggen, that's nature. Nu vraag ik mezelf wel af, hoe hoog ligt het percentage miskramen eigenlijk? Pff... de spanning. Hier voelen we ons nog goed. Nog nergens last van. Geen kwaaltjes. Alleen beetje gevoelige borsten. Oh ja, ze klaagde gisteren een beetje over pijn/jeuk/irritatie in de zij. Ze vertelde dat het hetzelfde voelde als vorig jaar, dat de baarmoeder groter wordt. Meer dames die dit ervaren na 6 weken zwanger?
nog ff over dat buddy idee.. daarom zei ik al dat er nog een hoop gaan afvallen omdat ze het of niet bijgelezen krijgen of het niet leuk vinden als er niet gereageerd word en dan weggaan.. al hoop ik natuurlijk dat we een leuke blijvende groep krijgen ( heb het ook met de september mama's ZOO gaaf ! en meeting hebben we ook gehad zo leuk met al die beebjes!)
@dinh: dit is toch al een november club? @forum, vind het ook wel druk, reacties worden snel ondergesneeuwd door het grote aantal dames idd... tja wat is een goede oplossing... ja opsplitsen. maar dat is ook weer zo ongezellig.. hm...
@ dinh ben jij zelf zwanger of je vrouw ? hahaha ok jullie zijn samen zwanger maar je snapt me wel . want jij zegt ZE voelt .......... dus als ik uit mijn oogpunt moet kijken ben je samen met een vrouw en zij draagt het kindje heb ik het zo goed kan er ook totaal naast zitten hoor
Ik bedoelde eigenlijk http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/eerste-kindje-november-2012-uitgerekend.html Al is die club zgn specifiek bedoeld voor de eerste keer zwanger...... maar daar kun je dan specifieker praten over bepaalde issues.
Misschien anders toch 2 clubs? Begin nov en eind nov? Ik heb er niet zo'n moeite mee, lees alles lekker vlot mee
haha vind het ook lastig hoor maar idd begin en eind november zou ook een idee zijn. want dit is idd beetje onoverzichtelijk
maak mij opzich niet zoveel uit zeg het maar ik lul toch wel mee.. 1t/m15 en 15 t/m 30? iok vind het allemaal wel prima
Het is te doen hoor, maar af en toe ben je gewoon een half uur bezig, om alles bij te lezen en als je op iedereen wil gaan reageren.... ja wat dan? @piet @puk @kwik @kwek @jantje of ga je elke keer een een apart en persoonlijk antwoord geven?
Als ik advies nodig heb voor iets, dan plaats ik wel een apart topic. Het advies geven in dit topic is inderdaad een beetje lastig.
Ik vind apart ook fijner, kan je wat beter en uitgebreider antwoorden op iedereen. T is nu well heel snel allemaal.
Ik vind het wel gezellig zo En iemand vergeten, tja dat gebeurd nou eenmaal, snappen we allemaal...wat nou als iemand die uitgerekend is in de 2e helft van de maand eerder bevalt? Dan hoort ze bij de eerste helf van de maand hahahahahaha