ja zn 1 tot 16 nov topic vond ik idd ook wel goed idee maarja volens mij was die discussie al gesloten had t niet helemaal begrepeen
Ik bedoel zo' n club voor alle novembermama's! Ik heb begrepen dat vele het jammer vinden om de club te splitsen. Ik zou zelf alleen niet weten hoe je zo'n club maakt. Misschien iemand anders?
Ega gaat vroeg slapen na thuiskomst van werk, ze is moe. Ze meldt dat ze nergens last van heeft, een beetje last van d'r heup, althans, daar vlak boven. Ik neem aan, dat daar ook banden zitten, waar de baarmoeder aan vast zit. Verder, geen klachten.
Dat ziet er wel goed uit ja, dan kun je binnen de club verschillende ontwerpen openen. Zie link van .... Op pag. 160 (weet de naam niet meer) Dat is een voorbeeld van een club die lila bedoelt. Ik weet ook niet hoe zo'n club te openen. Ga ff studie maken Edit: weet de naam weer Dihn of dinh haha
Dat lijkt mij wel een heel goed idee,want zoals nu moet ik best veel werken en dan is het op deze manier onoverzichtelijk en allemaal niet bij te houden. Hoe gaat het met jullie? Ik moet nog werken t/m zondag. Best pittig. Lig nu in bed dus welterusten allemaal!
@Behappy, lukt het? Ik heb al gezien hoe het ongeveer in zn werk gaat.. niet zo moeilijk Ben benieuwd
en is t dan handig om: November mama club te doen en dan kan ik verschillende dingwn aanmaken zoals : kennis maken , 1-16 nov en 16-40 november, en nog meer dingen .. ?? tell me
Hey meiden, Slecht nieuws, en heel goed nieuws op een dag. Meiden met een miskraam, sterkte Petrea een goede echo! Super! Ik is jaloers @forum ik pas me aan, ben zoooo flexibel @werk ik sta voor de klas. Ow nog twee weken en een dag en dan heb ik ook de echo! Ik vind het zo spannend. Nov 2010 ging ik ook voor een echo, en is een horrorjaar begonnen voor ons, nu hoop ik op goede echo's!
Op zich wel handig zo'n club, dan kun je de enorme lijst zoals we die eerst hadden, weer overzichtelijk maken. Puur voor de afspraken en dergelijke, de voortgang. Een plaats waar je je foto's kwijt kunt.
hmm vage shit.. krijg telkens te horen dat ik de post niet kan plaatsen omdat ik maar 1000 tekens kan zette?
Maar goed nog ff over die club. Want schijnbaar hebben meerdere dit al voorgesteld. Ik had me toen nog niet gerealiseerd dat het echt een club is en niet een club op het forum. Lastig uitleggen etc. En omdat er 1-15 enzo bijgezegd werd dacht ik dat het om scheiden van deze club ging. Nu snap ik het: - een club voor alle november mama's - verschillende onderwerpen Dit is makkelijk bijlezen. Klachten schrijf je bijvoorbeeld in een klachten topic. Door verdwijnt niet door ook nog eens de verhalen over echo's ed. Die staan in en ander topic... Hèhè ik heb het door geloof ik haha