November 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door joyce86, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier nog 2 dagen tot de echo!! Ben nu al zenuwachtig.....

@obstipatie hier ook al behoorlijk last van... probeer zoveel mogelijk water te dirnken

@lucrecia Gefeliciteerd en welkom!!

@angelsound Hier geen.... vriendlief vind het maar onzin...

Als de echo goed is donderdag dan ga ik ook bellen voor 3d en geslachtsbepaling.

2. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Zojuist de echo gehad...

Met een beetje een dubbele gevoel er weggegaan...
    De verloskundige zag 3 vruchtzakjes, waarvan er in eentje een kloppend hartje te zien was. Maarrrr, volgens haar is het veel te klein om 7 wkn, 3 dgn te zijn. Ze kon het niet eens meten, dus zij gaat van 5 wkn zwangerschap uit.
    Zij kon niet verklaren waarom het, met een altijd regelmatig cyclus en positieve testen 4 dgn voor NOD, niet het formaat van een 7+ wkn had.

Nu dus gewoon de 26e weer terug komen. Maar ben wel een beetje angstig nu... Misschien is 't wel niet goed?! Pffff!
    Dubbel zeg!

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Shushi. Sterkte.. Dat is minder leuk nieuws idd..
    Ik zal voor je duimen...

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    3 vruchtzakjes en 1 met kloppend hartje..
    als je dus rond 5/ weken zwanger zou zijn is de kans groot dat je mischien nog ene hartje te zien krijgt of niet ?

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @echo hier vandaag was gelukkig wel goed alleen een week terug gezet nu uitgerekend op 10 november

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @sushi Owjee wat dubbel, en drie vruchtzakjes wow. Maar de 26ste is nog wel ver weg zeg, dat ze je niet even wat naar voren heeft gehaald.

@thea Ook hier gefeliciteerd natuurlijk!!

7. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Die andere twee vruchtzakjes waren leeg... Maar ik kan gewoon niet geloven dat ik pas 5 weken zou zijn. Dat kan ook gewoon niet, want dan had ik al positieve testen, voordat ik officieel zwanger was.

Wat een vreemd verhaal zeg!

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @sushi Mij hebben ze vorige keer ook 1.5 week terug gezet, t vruchtje was toen ook te klein en dit is ook niet goed gegaan. Volgens de gyn had de verloskundige dit niet mogen zeggen en had ze toen al moeten zien dat t niet goed was omdat ik ook zeker wist wanneer mijn eisprong was geweest enzo. Ik vind het eerlijk gezegd wel slecht dat ze je ook nog zo lang laat wachten. Ik hoop dat je niet erg vind dat ik dit vertel, maar ik zou nooit meer "accepteren" dat ik zomaar korter zwanger ben.
    Ik hoop en duim voor jou natuurlijk op een goede afloop, en i het kan ook zeker wel want ik heb ook andere verhalen gehoord!!!

9. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    @ Joyce... Had jij toen wel een hartslagje?

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @sushi Ja die was er wel, maar ook niet helemaal goed.

11. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Dit hartslagje was wel helemaal duidelijk...! Maar het voelt toch niet goed... Ben echt bang dat er over 16 dagen niets meer te zien zal zijn. Heel vreemd, maar zo'n voorgevoel heb ik. Weet niet zo goed wat ik moet doen. Of ik de vk zal bellen om eerder te kunnen, of niet.

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Maar een hartslagje met 5 weken is wel heel vroeg toch?
    Ja dat maakt t nog wat moeilijker....

Miss moet je even een paar dagen afwachten wat je voelt en hoe je er tegen over staat, anders zou ik zeker bellen voor een eerdere echo.

Maar was dit dus eigenlijk spontaan een drieling?

13. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ja, ik dacht ook al dat een hartslagje met 5 weken wel erg vroeg is... Dit is inderdaad een spontane zwangerschap. Dus had wel heel bizar geweest als alledrie de vruchtzakjes 'vol' waren.

14. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Heb toch besloten om morgen de verloskundige in het ziekenhuis (waar ik ook voor m'n onderzoeken heb gelopen) te bellen, of ik eventueel daar a.s.a.p. terecht kan... Het verhaal van de verloskundige van vandaag kan gewoon echt niet kloppen. En ik wil duidelijkheid! Wil niet nog 16 dagen gestressed rondlopen! Zij vertelde 't allemaal maar erg vaag...

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Groot gelijk shushi! Hopelijk kunnen ze je dan duidelijkheid geven!

Heb t ook een x gehad..met helaas uiteindelijk ook geen goede afloop, al duim ik voor jou daarvoor natuurlijk wel!!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Groot gelijk sushi! Hoop dat je snel terecht kan!

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Sushi: gewoon bellen hoor! al is het alleen maar voor je eigen geruststelling!

hier vanavond een mooi kloppend hartje gezien en 2 dagen vooruit gezet. het blijft de komende drie weken spannend, maar dit hebben we alvast gehad!

18. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Niek Gefeliciteerd.
    Shushi gewoon bellen morgen.

Hier nog een stresskip. Vanmiddag rond vier uur was bloedslijm afgeveegd. verder niets meer gezien. Heb gelijk de vk gebelt en alshet bloeden niet doorzet magik morgen of overmorgen komen voor een echo tussendoor. Zet de bloeding wel door dan moet ik die eerst afwachten. Hier niet meer gezien voel me goed misselijk. Heb hoop... X Lissa

19. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor alle kloppende hartjes!!! best veel echo's ineens!

@shusi: sterkte, ik kan me de spanning goed voorstellen, en hoop dat je snel terecht kunt!

@Lissa: spannend! ik duim mee dat het wegblijft en je snel een goeie echo hebt!

Ik had vandaag een spoedecho (na 5 uur wachten op de akuut afdeling...pffff) en zoals verwacht was er helemaal niets meer. Waarschijnlijk was het al in een vroeg stadium misgegaan, en er nu pas uitgekomen, gezien ik niet extreem veel bloedverlies of pijn had.

Nou ja, ik weet iig dat ik zwanger kan worden nu, en we proberen het over een paar maand gewoon weer :)

20. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Tumtum. sterkte..

Deel Deze Pagina