@tumtum, helaas, wat je al vtweede, heel veel sterkte! @Niek, fijn, een goede echo! @lissa, succes straks! Vanochtend de echo gehad met hier goed bericht! Mooi wurmpje met kloppend hartje in mijn baarmoeder. Ben zo opgelucht, al vind ik het best moeilijk tussen alle twijfelberichten zoiets positiefs te melden, zo oneerlijk vind ik het voor sommigen op dit forum. Groetjes!
@lissa Suces met je echo,duim op goed nieuws!! @lotte GEfeliciteerd met je mooie echo!!!! En het is best moeilijk om vrolijk te blijven met verdrietige berichtjes om je heen. Maar vorige keer bij mijn MA vond ik het wel fijn om te lezen dat het ook goed kon gaan!
Ik ben superblij voor alle meiden waarbij er een mooie echo te zien was!!! Ik geef zelf ook de hoop nog niet op hoor! Volgende week woensdag mag ik weer komen voor een extra echo! Fingers crossed, duimen draaien, kaarsjes branden...
Hartje klopte en baarmoeder was schoon.. Even rust hier dus.. Volgens haar ben ik wel pas 6 weken, maar ze kon het niet met zekerheid zeggen.. dus daarvoor afwachten tot 01 mei. Bloed kan van gemeenschap komen, dus dat maar even op een laag pitje zetten.. Nu ook geen bloed meer gezien... X Lissa
@Lissa, fijn om te horen! Kan inderdaad van gemeenschap komen of bijv. obstipatie als je daar last van hebt.. ik heb het ook 2 x gehad door obstipatie
Ik ben wel positief, maar toch nog een beetje onzeker.. Ik zal vanavond de echo's oploaden... Er klopt gewoon een extra hartje in me..... Zo onwerkelijk...
Fijn Lissa! gezien ik geen november mama meer wordt, ga ik dit topic nu verlaten, wilde nog eventjes wat spannende berichten afwachten. Ik hoop dat iedereen hier verder fijne en probleemloze zwangerschappen heeft!!!!
Ik ga jullie ook verlaten. Vanmiddag liet de echo weer hetzelfde zien. Was nog steeds maatje 7 weken en geen hartje. Ik heb een formulier gekregen voor een opname voor een curretage binnen een week. Helaas was het opnamebureau tussen de middag dicht en moest ik mn formulier daar gewoon droppen en 's middags zijn ze telefonisch niet bereikbaar hoor ik net. Morgen maar weer bellen voor de datum van de curretage. Liever niet vrijdag, omdat we dan ook de meisjes weer moeten halen en we het hun niet willen vertellen.
Dag tumtum en Marleen. Allebei veel sterkte en ik hoop dat jullie snel in een andere maand mee kunnen doen met een blij einde!