November 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door joyce86, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Tum tum en marleen.. Sterkte en hoop dat jullie een 2013 mama mogen worden...

2. marleen76

marleen76 Actief lid

27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Bedankt voor al jullie lieve reacties, nu en vorige week. Doet me goed.

3. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Wat leuk dat er een forum is voor november mama's!
    Ik ben,zoals ik nu kan uitrekenen, ongeveer
    op 18 nov uitgerekend van ons 2e kindje!
    Ik ben er niet zeker van aangezien ik niet zon
    makkelijke cyclus voorgeschiedenis heb!
    Vanavond om half 7 hebben we de eerste echo!
    Vind het reuze spannend,want weet het al 3 weken
    maar geloof het eigenlijk pas echt als ik de
    echo heb gezien!

4. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @donna24 Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Blijft spannen die eerste echo.... ik ben aan het aftellen, heb dinsdag pas mijn eerste echo. Heel veel succes vanavond, hoop op een mooie echo voor je!

5. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Ik heb ook echt af zitten tellen! Nu nog steeds ;)
    Ik laat wel iets weten vanavond....

6. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Donna succces..

Mijn echo's staan op mijn profiel..

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @donna gefeliciteerd!! En je echo nu al gehad, dus ben benieuwd hoe t was??
    Ik mag morgen!!!!

Ben er nu zooo zenuwachtig voor...... hoop dat ik kan slapen vanavond. Net ff netjes benen geschoren enzo :)

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lissa Mooie echo foto's!!! Dat word straks een hele mooie baby!!

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    @ joyce.. toch i het raar dat de echo zegt dat ik nu 6 weken ben. Mijn HCG was vrijdag al zo hoog en het hartje was ook al goed te zien.. Ik dacht dat dat later was...

Lissa

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lissa ja dat is wel raar ja.... Maar soms maken ze ook gewoon ineens een groeispurt. T is gewoon ff afwachten denk ik. Maar als het je niet lekker zit zou ik al eerder om een echo vragen, anders moet je tot mei wachten toch?
    Ik heb er helaas geen goede ervaring mee, maar er zijn ook heel veel meiden die zijn terug gezet en wel een lief schattig kindje hebben.

11. Lotte81

Lotte81 Lid

27 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lissa, ik zou proberen me er niet al teveel zorgen om te maken. Het is tenslotte zo dat met deze termijn het embryo nog zo klein is, dat een kleine meetfout al snel een week verschil maakt. Bij mij was de kleine 1,77cm. Je kan je wel voorstellen dat je makkelijk een meetonnauwkeurigheid hebt van een paar millimeter. Ze moeten tenslotte die kleine precies dwars in de lengterichting in beeld krijgen voor de lengte. Zitten ze er iets dwars op, dan scheelt dat al snel veel. Het is niet voor niets dat een termijnecho pas bij 10-12 weken plaatsvindt, eerder is het gewoon niet betrouwbaar genoeg om de termijn te bepalen. Bij mijn eerste was de termijn eerst ook een week korter, later weer bijgesteld. Er was een prachtig kloppend hartje, dus probeer vertrouwen te hebben!

12. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Prachtige echo's, Lissa..!

13. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Dank jullie.
    Ik maak me ook geen zorgen meer hoor.. had zelf ook zoiets van meten.. hmm tja tis nog zo klein elke mm is bijna een week.. Dus ik wacht gewoon tot 01 mei..

Geen bloed mee gezien.. dit zal echt door de sex gekomen zijn, dus dat laat ik nu maar even zitten..

Verder voel ik me goed en ZWANGER hahah

X Lissa

14. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Lotte: Volgende week donderdag heb ik de echo. Nog een weekje dat is wel te doen.Ja en het is heel vervelend om iets vrolijks te plaatsen tussen verdrietige berichten. Maar we delen lief en leed met elkaar en steunen elkaar waar we kunnen.

@Lucrecia, gefeliciteerd en gefeliciteerd!

@Isis ik heb ook een angelsound maar heb hem uitgeleend en volgens mij nog niet terug gekregen.
    Kan het aan diegene nog niet vragen of ik hem terug mag. Vond het vorige keer erg leuk om hartje te horen.
    Maar het mooiste vond ik nog de bewegingen horen die de kleine maakte.

@Shushi, wat vervelend. Duim voor je. Maar ik zou toch wel eerder een afspraak maken bij ze kunnen je toch niet zo lang
    n onzekerheid laten.?!
    Zie dat je eerder mag komen dat is wel fijn. Sterte aankomende week.

@Niek gefeliciteerd met je echo!

@Lissa, wel even schrikken. Gelukkig ben je nu weer gerust gesteld.
    En ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een echo bij 7 wk en werd toen een week teruggezet.
    Dit bleef met de terijnecho met 12wk zo. Mijn zoontje is een week te vroeg geboren. Dus toch rond de datum die ikzelf berekend had.
    Me placenta was ook gewoon op. Gyn vroeg zelfs of ik gerookt had in de zwangerschap. Uhhhhh NEE!!!
    Wist precies waneer ik me eisprong was maar echo gaf wat anders aan.
    Ben deze keer ook weer benieuwd wat de meting zegt. Weet nu namelijk weer wanneer eisprong was en ben met innesteling
    behoorlijk ziek geweest.
    @Marleen en tumtum heel veel sterkte, dat 2013 jullie jaar mag zijn.

@Donna, gefeliciteerd,

@Joyce, slaap lekker;) suc6morgen en we duimen voor een mooie echo.

Hier: Misselijkhed is wel weer wat teruggekomen maar niet meer zo erg als dat het was. Als het zo blijft dan ben ik heel erg blij :) Maar dat is gewoon even afwachten.
    Vrijdag ga ik het op het werk vertellen. Weet zeker dat ze het door hebben. Drink al 3wk geen koffie meer eet het dubbele aan boterhammen. Vandaag had ik nog een boterham geroosterd voordat ik naar huis ging. Zegt me baas, zo jij eet ook voor 2 en hij loopt glimlachend weg.
    Vrijdag vul ik de koektrommel met chocobiscuitjes die ik door de blauwe en roze muisjes gehaald heb.
    Dus met koffiepauze weten ze het.
    Morgen moet ik bloedprikken niet echt veel zin in.

15. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Donna? Alles goed gegaan??

Vanochtend voor het eerste opgestaan terwijl ik echt misselijk was.. Nog niet over mijn nek gegaan en mijn beschuitje blijft erin, maar damn.. wat voel ik me misselijk.. ff rustig aan wakker worden en dan op naar mijn werk....

X lissa

16. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    En Lissa hoe is het met je misselijkheid gegaan vandaag.

Hier: Vanochtend bloed wezen prikken. Zag er deze keer een beetje tegenop omdat ze de vorige keer verkeerd prikte terwijl ik heel makkelijk te prikken ben.
    Maar deze keer ging het goed helemaal niets gevoeld.

Gisteravond voordat ik na bed ging weer boven de pot gehangen en vanmiddag weer. Wat een opluchting is dat om even alles eruit te spugen. Lucht teminsten en beetje op.

Ga zo de koekjes voor morgen klaar maken.

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Echo helemaal goed! Mooi kloppend hartje gezien en 1.3 cm groot wat overeen komt met 7.5 weken.

18. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Sorry,had al veel eerder willen reageren!
    De echo was helemaal goed! Het hartje klopte
    mooi! Was al een hele geruststelling!!
    En mijn uitgerekende datum is rond de 19 e!
    Dus klopt ook met m'n berekeningen!
    Ben opgelucht!
    @joyce ben jij al geweest?ben benieuwd!

19. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    `Joyce en Donna gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Krijgen jullie er straks weer 1 met de 12wk?

Ik dit keer maar 1 jammer genoeg Ben dan bijna 11wk na mijn berekening.

20. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    alle meiden met een mooie echo van harte!!!

Hier vandaag ook weer geweest en ons moppie gezien. Ik blijk al vier dagen verder te zijn, dus 10w 6dgn en dus nu 2 nov uitgerekend.

Lissa ik zal mij idd niet al te druk maken hetis idd nog zo klein en moeilijk te meten ze moeten er maar een mm naast zitten en het scheelt alweer een paar dagen in het begin dus... komt vast goed!!

Deel Deze Pagina