Uitgerekende datum 1 november Thea: 3e kindje 2 november Nic79: 3e kindje , gevoel meid, medisch ZH bev. 4 november Lucrecia: 1e kindje 8 november Mandy: 1e kindje 12 november Chrisie(27) 2e kindje(z), ZH, gevoel meisje. 15 november Marleen: 1e kindje 19 november Ferienke, 4e kindje Lotte81 (30), 2e kindje, ZH TumTum (29), 1e kindje, ZH gevoel een mensje 20 november Joyce86, 2e kindje Isis(25), 1e kindje, ZH, gevoel jongen gevoel manlief meisje Stitch85, 2e kindje, ZH KS 22 november Siesi, 1e kindje 23 november Bridgett 3e kindje niek: 3e kindje Zen: 3e kindje 24 november Shushi82 (29): 1e kindje, Thuis -> waterbevalling, gevoel: meisje 25 november Spijkervrouwtje, 3e kindje 26 november Lissa80, 1e kindje afspraken 17-4:Stitch85, intake gyn, eerste echo 19-4:Chrisie termijn echo 19-4:Tumtum intake 23-4:Lucrecia 2e echo 24-4:Lissa80 intake Nic79 1e afspr verlosk. 26-4:Shushi82 termijn echo Nic79 nekplooimeting 1-5: Lissa80 termijn echo Ik heb mijn nieuwe afspraken erbij gezet en dacht vi hem weer eens boven water
Meiden gefeliciteerd met een mooie echo.. Ik geniet ook nog van de mijne... Misselijkheid is hier gebleven.. heb wel gewerkt, maar damn wat een ramp was dat..Morgen nog een dag.. en dan weekend.. Pff ik ga nog niet over mijn nek, maar het scheelt af en toe niet veel. misschien lucht dat wel een keer op.... Cracker voor morgenochtend ligt al naast mijn bed.. Misschien helpt dat wat.... X Lissa
Ik ben trouwens reshus c negatief. Niet dat t erg is ofzo, maar weer eens wat nieuws. Controleerde ze bij mijn vorige zw nog niet op, en toen had ik t ook al want je hebt t heel je leven. Dus maak me niet druk.
Uitgerekende datum 1 november Thea: 3e kindje 2 november Nic79: 3e kindje , gevoel meid, medisch ZH bev. 4 november Lucrecia: 1e kindje 8 november Mandy: 1e kindje 12 november Chrisie(27) 2e kindje(z), ZH, gevoel meisje. 19 november Ferienke, 4e kindje Lotte81 (30), 2e kindje, ZH Niek, 3e kindje 20 november Joyce86, 2e kindje Isis(25), 1e kindje, ZH, gevoel jongen gevoel manlief meisje Stitch85, 2e kindje, ZH KS 22 november Siesi, 1e kindje 23 november Bridgett 3e kindje Zen: 3e kindje 24 november Shushi82 (29): 1e kindje, Thuis -> waterbevalling, gevoel: meisje 25 november Spijkervrouwtje, 3e kindje 26 november Lissa80, 1e kindje gevoel manlief meisje afspraken 17-4:Stitch85, intake gyn, eerste echo 19-4:Chrisie termijn echo 19-4:Tumtum intake 23-4:Lucrecia 2e echo 24-4:Lissa80 intake Nic79 1e afspr verlosk. 26-4:Shushi82 termijn echo Nic79 nekplooimeting 1-5: Lissa80 termijn echo Niek: termijn echo
Marleen en Tumtum: heel veel sterkte! alle andere: gefeliciteerd met alle kloppende hartjes! wat een spannende week!
Lees nu pas je berichtje voor mij @joyce! Fijn dat je echo goed was! Ik krijg 2mei weer een echo! Ben dan rond de 12 weken.
Wat een fijne berichten nu over alle echo's! Lissa, balen dat je zo misselijk bent, heeft de cracker naast je bed geholpen? Hier is het ook balen met de misselijkheid, dinsdag meerdere keren overgegeven en elke nacht er wel een keer uit om maar wat te eten. Maar we weten waar we het voor doen en we weten dat het weer een keer overgaat! Verder vind ik het zo moeilijk om mijn mond te houden, maar acht en een halve week is nog wel erg kort om het wereldkundig te maken... Iedereen fijn weekend!
Wij zijn het al aan het vertellen aan iedereen! Ik heb 3weken m'n mond moeten houden, Dat vond ik al een hele opgave. Knap hoor als je het nog vol kunt houden!
Haha zag het ook al! Heb t nu nog 1poging gegeven! Anders even op de laptop doen,is makkelijker dan op m'n telefoon!
Vandaag weer een 'off-day'... Weer erg futloos & moe, en last van lichte misselijkheid (wat gelukkig stopt als ik even wat eet). Maar ja, dit zijn 'fijne' bijkomstigheden, aangezien ik natuurlijk een beetje ongerust ben... Maar, ik blijf nog steeds zo positief als mogelijk! Vandaag even gezocht op Google, naar echo's met meerdere vruchtzakjes. Vele met meerdere vruchtzakjes, die eerst niet allemaal gevuld leken maar uiteindelijk wel gevuld bleken te zijn... Jeetje, zal ons maar gebeuren dat alledrie de vruchtzakjes van de week wel in ene gevuld zijn. *SLIK* Maar ja... Als ik maar weer een (of meer) kloppend hartje zie!
Shushi het komt vast wel goed. Heb vertrouwen. Mijn misselijkheid blijft de hele dag. Als ik wat eet is het dragelijk, maar weg zeker niet. Ik had vanochtend idd op bed al een boterham met appelstroop op. Scheelde een hoop. Moe ben ik ook behoorlijk, maar ja dat hoort erbij. Morgen ga ik naar het concert van Earth Wind & Fire. IK hoop dat ik het trek. Vanavond 2 dinnetjes over de vloer lekker filmavondje. Ik heb ook moeite mijn mond te houden hoor. Ik vertel het wel aan mensen, maar hou het nog wel van Social Media. dat komt half mei pas. X Lissa
Social media laat ik het ook nog even van af! Eerst mensen om ons heen persoonlijk vertellen! Misselijkheid gaat hier vandaag redelijk goed,als ik maar vaak kleine Porties eet! Ik ben wel echt heeeeel erg moe! Iedere avond is het uiterlijk half9 als ik ga slapen! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat niet zo erg! Maarja toen kon ik gewoon m'n oefen ding doen en nu loopt er nog een meisje rond die aandacht wil! Ik Wijd het daar maar aan!
Hier weet familie t al, omdat t vorige x mis was gegaan. Vrienden vertellen we t binnenkort. Kijken jullie ook zo uit naar e komende tijd om zwanger te zijn, baby voelen, dikke buik krijgen, lekker showen en shoppen!!! Echt heerlijk!