November 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door joyce86, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @joyce, ja hier ook! Can't wait om kleine mini te voelen!! En t shoppen natuurlijk ook.

2. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Heerlijk hè, die komende tijd wordt weer heel
    bijzonder! Kijk er echt naar uit!

3. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    ja heerlijk om die kleine uk straks te voelen schoppen.
    Ben wel erg benieuwd.
    De vorige keer met de twin wist ik echt niet of hte een handje of voetje was, ene lag nl met hoofdje naar beneden en die andere is stuit. helemaal vol die buik maar zo geweldig om te voelen!

Wij hebben het redelijk snel aan iedereen verteld. Maar ben ook via IUI zwanger geworden dus mijn ouders en zusje wisten al dat we in het ZH liepen, moeilijk om dan te zeggen dat het niet gelukt is.

Hier nog bij vlagen misselijk, vanavond was het eten even niet goed gevallen even een douche gepakt en geprobeert te ontspannen heeft wel geholpen. Verder kleine beetjes eten idd anders is het net een ballon in mijn maag.

Fijn weekend allemaal

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @Nic is t al zeker dat dit er eentje is? Lijkt mij echt wel heel mooi een tweeling, maar bij ons komt dat helemaal niet voor dus zal t nooit meemaken.

5. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Joyce, tweeling zit ook niet in de familie maar vorige keer ook via IUI en hormonen zwanger geworden en dat vergroot de kans op een meerling en dat was dus ook het geval. Het is ook super leuk! Maar toen we het hoorde was het wel even slikken.

Nu is het er zeker één gisteren nog echo gehad. Gelukkig wel ! Vier moppies zou ik toch wel erg veel vinden, maar anders had het ook wel weer goed gekomen

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier ook de hele dag misselijk en als ik eet is het weg, maar ik wil ook niet dat de kilo's er aan vliegen, dus is het soms echt overleven, hihi

verder gaat alles goed.

allemaal een fijn weekend!

7. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Weet niet of het het goeie forum is,maar moet
    het toch even kwijt! Vanmorgen bij het plassen had ik ineens
    een flinke lading bruin rood bloed! Ben er echt heel
    erg van geschrokken! Nergens last van, geen buikpijn!
    Weet ook wel dat het kan,maar vind het toch wel heel
    erg spannend! Maandag heb ik de intake bij de verloskundige
    als ik het nog niet vertrouw vraag ik weer om een echo!
    Dit heb ik toch bij de eerste zwangerschap niet gehad!

8. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Donna Het hoeft niets te zijn. Boedverlis kan zoveel oorzaken hebben (ebn ik nu ook achter)
    MIsschien sex gehad gister?? Dat was namelijk bij mij de oorzaak van de week.

Wacht het gewoon even af.

X Lissa

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ai Donna, dat is schrikken. Het hoeft inderdaad niets te zijn. Hoe ver ben je nu?

10. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Ik ben maandag 9 weken! Heb verder nu ook
    niks geen bloedverlies gehad! Wel al een week of
    2 geleden,maar toe was het iedere keer bij het afvegen!
    Nu was het echt ineens veel! Heb al bedacht dat
    als ik vandaag nog een keer bloedverlies heb,dan ga ik de
    verloskundige even bellen!

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @donna wow schrikken zeg! Zeker de verloskundige bellen als er meer komt

12. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Inmiddels de verloskundige gebeld en er ook al
    geweest! Mocht meteen komen om te checken
    of het hartje nog klopte! Gelukkig zag alles er goed uit en
    klopte het hartje nog! Had vanmiddag weer wat oud bloed
    en vertrouwde het niet! Was echt bang ondertussen!
    Maar nu dus wel weer gerust! Het kon overal van komen!
    Even wel in de gaten blijven houden!

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oww Donna kei fijn dat je meteen mocht komen! En heerlijj dat alles goed is!!!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Mag ik ook meekletsen? :D

Ik ben nu 8 weken zwanger van ons 2e wondertje. Niet gepland, dus een grote verrassing! Maar we zijn er wel dolgelukkig mee! Op 13 maart hadden we een positieve test in handen.

Omdat ik de ziekte van crohn heb, moest ik meteen onder behandeling van een gyn. Daar 3 weken na de positieve test op controle, bleek ik pas 6 weken zwanger te zijn. Dus een dikke week voor NOD positief getest. Maar alles zag er verder goed uit. Ook een kloppend hartje gezien :) Maar ook een cyste van 4 bij 6 cm.

10 dagen erna moesten we terug op controle voor de cyste. Toen is de zwangerschap 2 dagen vooruit gezet en de cyste was helaas wat gegroeid (6 bij 6 cm). Maar heb er bijna geen last van en zolang ik er geen last van heb, doen ze er niks aan.

Nu moet ik 11 mei terug (ben dan 12 weken) voor de officiële termijnecho (en dan meteen al mijn 3e echo) en ook meteen controle van de cyste.

Klachten? Gespannen en zeker een cupmaat grotere borsten, moe en helaas de hele dag misselijk. Hier had ik al vaker last van en had daarvoor maagbeschermers. Maar die mocht ik niet meer nemen ivm de zwangerschap. Gelukkig sinds donderdag weer maagbeschermers en het gaat elke dag iets beter gelukkig!

Vragen? Laat maar horen :D

En natuurlijk, alle zwangere -> gefeliciteerd!!

15. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Veel meiden misselijk..... ik vind het verschrikkelijk om misselijk te zijn. functioneer gewoon niet meer. (klaag klaag;))
    Had een paar goede dagen maar vandaag is het weer hommeles.
    Ben bang dat het weer me hele zwangerschap aanhoud.

Donna, fijn dat je langs mocht komen bij de vk. Bloeding kan inderdaad overal van komen.

Minimuisje. Welkom en gefeliciteerd. Heerlijk om je kleine uk zo vaak te zien.

Verder hier. Gister op me werk vertelt en zoals ik al dacht vermoeide ze al iets. Reageerde wel heel erg leuk.

Me zoontje is vandaag ziek. Gelukkig eet en drinkt hij wel goed en is af en toe wel heel levendig.
    Maar wel 40.2 graden koorts net. Vorige week inentingen gehad en daar kon hij tot 15 dagen erna nog op reageren dus denk dat het daar van komt.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Chrisie, ik functioneer dan ook amper tot niet! Vind het ook echt vreselijk dat misselijk zijn!! En beterschap met je zoontje!

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    welkom! waar zit die cyste precies? zijn ze dan uiteindelijk wel van plan om te opereren als je last krijgt of wachten ze dan tot na de bevalling? spannend hoor! wel fijn dat het goed met de kleine gaat!

die misselijkheid en moeheid is vreselijk, ik ben soms ook zo knorrig, ook naar de kids, erg he!

18. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Niek, ja dat vind ik ook zo erg. Zoontje krijgt een stuk minder aandacht. Gelukkig kan hij zich heel goed zelf vermaken.
    En voor me vriend vind ik het ook niet leuk. Vind het al erg als hij me een kus wil geven.
    Hij is wel super lief. Poepluiers verschoont hij als hij thuis is.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Niek, die cyste zit op de linker eierstok. Mocht ik er last van krijgen, dan willen ze hem wel eruit gaan halen, maar pas als het veilig is om te doen. Geen last? Pas na de bevalling, maar eerst willen ze afwachten of die niet vanzelf verdwijnt (wat volgens alles bij vrijwel de meeste vrouwen gebeurt...)

En zoonlief? Ik ben vaker ziek door de ziekte van crohn. Lig dan ook op de bank omdat ik verga van de pijn. Dus hij is het wel een beetje van me gewend. Op die momenten is hij dan ook echt superlief voor me, dus dat scheelt een hoop! Hij weet niet beter. Leuk is natuurlijk anders, maar papa helpt waar hij helpen kan en dat is wel heel fijn!

20. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Mijn dochtertje snapt er niks van als ik even
    op de bank lig! Ze wil dan bij mij komen liggen
    en het liefste zo druk mogelijk doen!

Misselijkheid is de laatste dagen goed te doen!
    Maar ben ook al een paar dagen vrij! Meestal als ik moet werken
    gaat het allemaal wat slechter! Ik moet smorgens echt rustig aan
    kunnen doen, anders is het voor de rest van de dag bekeken.

Deel Deze Pagina