Genieten jullie allemaal maar flink van de zwangerschap... En hopelijk blijft 't de rest van de zwangeren in dit topic bespaard. En mag het voor jullie allemaal een onbezorgde zwangerschap zijn & blijven!
Hier vandaag weer wat bloedverlies.. damn.. word er zo zenuwachtig van, maar zoals ik al zei zolang het alleen bij dat slijmerige blijft en het maar af en toe is.. wil ik me niet drukmaken. Ik denk dat ik toch maar wel de vk ga bellen straks en even met haar ga overleggen. Want het maakt me wel zenuwachtig.. misschien kan ze me geruststellen. XLissa
@ Lissa -> gewoon bellen hoor. Al is het om je onzekerheid weg te nemen. Want het brengt een hoop stress mee dat bloed...
De vk gesproken. Ze heeft me gerustgesteld. Alle echoplekken zitten vol deze week dus geen echo. Ze gaf aan dat als het met slijm komt of afscheiding ik me eigenlijk niet druk hoef te maken. Kan sex zijn of innesteling of nog oud van vorige week. As dinsdag heb ik de intake ga het dan wel bespreken. Het zit wel goed...
*Jeetje shushi sterkte ermee,helaas mocht het niet zo zijn. Alle nieuwen welkom hier, ben ff een weekje ofzo niet online geweest. Hier is de misselijkheid flink toegeslagen, elke dag geef ik wel over, in de avond dan. Voel me ook de hele dag door niet lekker,ook niet zo leuk voor mijn zoontje want ik ben niet te genieten. volgende week dinsdag mijn eerste echo, daar kijk ik wel weer naar uit
meiden, ben helemaal hyper..net voor het eerst het hartje van onze mini met de angelsound gevonden! wow wat een mooi geluid
@lissa fijn dat je een beetje gerust bent! Altijd goed om de vk te bellen! Zeiden ze tegen mij ook, Daar zijn ze voor! Ik had het vanmiddag ook weer! Ben er nu wel geruster op,inderdaad doordat ik geen krampen heb. Ik gooi het erop dat ik nu veel drukker ben met m'n meisje die ook dr aandacht wil! De vorige x kon ik echt beter m'n rust pakken en had ik dus ook geen bloedverlies! Spannend vind ik het wel allemaal!
Isis.. fijn dat je het hartje zelf kan horen.. wel vroeg hoor.. Donna.. Inderdaad het is spannend, maar waarschijnlijk komt het door drukte..het nadeel hier is dat mijn darmen vflink bezig zijn en ik daar wel kramp van heb.. pff gelukkig niet mijn buik zelf.. Ik moet ook meer rust proberen te nemen. Ik ben afgelopen 2 dagen eerder van mijn werk weggegaan en heb voor het eten 1 uurtje geslapen.. Voelt wel lekker. Morgen gaat het niet lukken, maar damn.. dat ga ik missen. Misselijkheid hier blijft. Ik heb net bijna niets gegeten het smaakte me niet.. misschien straks wat yoghurt ofzo. Ik kijk wel. Zo maar lekker bankhangen.. Vriendlief moet studeren, dus ik heb de afstandsbediening... ghegheghe Lissa
shushi: heel veel sterkte, denk vooral aan jezelf! Lissa: moeilijk hoor, hopelijk kun je het wat van je af zetten. Vandaag voor intake gesprek geweest, ik was zo klaar, want had in november alles al doorgenomen. Ze vroeg of ze mocht kijken of ze het hartje kon vinden. hoewel de kans erg klein was, heb ik toch een heel mooi hartje gehoord, was wel weer even gerustgesteld..
Shushi wat een verschrikkelijk nieuws, sterkte de aankomende tijd. Niek, fijn om het hartje te horen. Ik hoop ook snel mijn angelsound weer te hebben kan ik zelf thuis weer luisteren. Lissa, Hopen dat de bloedingen weg blijven nu. Vanavond echo best wel zenuwachtig. Heb vanaf het begin dat het idee dat het niet goed zit. Stom he?! Misselijkheid is hier stuk minder. Moet af en toe wel overgeven maar ben niet meer hele dag extreem misselijk. Af en toe heb ik er nog wel een dag tussen zitten maar dit is goed te doen.
Hoi allemaal, Ik heb hier al wel meegelezen maar nog niet geschreven omdat wij heel voorzichtig waren. Maar vanmorgen een echo gehad en mag trots vertellen dat alles perfect is en ik zelf 1,5 week vooruit ben gezet. En nu dus 1 november ben uitgerekend van ons 2 de kindje. Helaas is het in juni misgegaan hier en i.v.m wildgroei aan weefsel snel geopereerd. Nu begon ik deze zwangerschap met licht bloedverlies en met afvegen etc en dit echt soms 2 a 3 keer per week. Maar gelukkig was alles positief vandaag! Dus meiden met bloed of roze afscheiding hou moed! (hoe moeilijk ook)
@chrissie succes! Hoop dat t gewoon helemaal goed zit. @ilona gefeliciteerd en welkom!! Eerste kindje?