Het word hier erg rustig zo he? Hier gaat het redelijk, nog steeds veel overgeven elke dag. Maar mijn echo zag er goed uit En ook voor het eerst bij de gyn geweest.
het is zeker rustig! balen van het overgeven, ik ben niet meer zo misselijk en mijn moeheid lijkt soms wat beter te gaan... ook mijn echo was goed!
het is hier inderdaad rustig.. fijn van de echo's meiden! lekker genieten ik mag vanmiddag weer! Hier gelukkig ook niet meer zo misselijk.. wel nog veel moe
Hallo dames ! Kom mij aansluiten als dat goed is ... Het andere November topic kon ik vanaf dag 1 al niet meer bijbenen Ik ben 38 jaar en in verwachting van mijn 1e. In 2010 heb ik een miskraam gehad bij ong. 9 weken. Ben in de 1e week van november uitgerekend en tot nu toe gaat alles goed ! Alleen in week 8 misselijk geweest en sindsdien nergens meer last van gelukkig ! Heel af en toe voel ik al iets in mijn buik, maar is echt minimaal. Mijn buikomvang valt ook nog reuze mee ... niet zoals ik op sommige buikfotos voorbij zie komen 27 juni heb ik de 20 wkn echo (al 21 + 4 dan ongeveer) en ik ben héél benieuwd wat ´het´ wordt. In eerste instantie wilden we het geslacht niet weten, maar ik ben 180° gedraaid. Gelukkig vindt mijn vriend dat prima ! Mijn vriend woont in Engeland en zal bij de Echo zijn ! We hebben besloten in Nederland te bevallen en in 2013 zal ik t.z.t. naar Engeland verhuizen. Dus een spannend 2013 voor de boeg !
Lola gefeliciteerd met je zwangerschap. Dit topic ligt al een tijd stil. We schrijven allemaal in het andere forum. Ik raad je aan het een paar dagen te proberen, dan kom je er vanzelf in. X lissa