Wat ik me trouwens afvroeg, zijn jullie buikjes al aan het groeien? Mijn buik nog niet, ben nu 2 kilo afgevallen sinds het begin van mijn zwangerschap, maar mijn borsten groeien al mijn bh's al uit! Was bij mijn eerste zwangerschap ook, maar toen groeide mijn buik ook supersnel...
Als mijn buik al aan het groeien is, dan is het vet vrees ik mijn borsten zijn al meer dan groot genoeg, en goddank lijken ze nog niet te groeien.
1 november Thea: 3e kindje 6 november Nic79 3e kindje 8 november Mandy: 1e kindje 12 november Chrisie(27) 2e kindje(z), ZH, gevoel meisje. 15 november Marleen: 1e kindje 19 november Ferienke, 4e kindje Lotte81 (30), 2e kindje, ZH TumTum (29), 1e kindje, ZH gevoel een mensje 20 november Joyce86, 2e kindje, Zh, nog geen gevoel (wel stiekem een kleine voorkeur) Isis(25), 1e kindje, ZH, gevoel jongen gevoel manlief meisje Stitch85, 2e kindje, ZH KS 22 november Siesi, 1e kindje 23 november Bridgett 3e kindje niek: 3e kindje Zen: 3e kindje 24 november Shushi82 (29): 1e kindje, Thuis -> waterbevalling, gevoel: meisje 25 november Spijkervrouwtje, 3e kindje 26 november Lissa80, 1e kindje afspraken 06-4:Isis eerste echo 10-4:Thea termijn echo 10-4:Bridgett eerste echo 10-4:Niek eerste echo Shushi82 eerste echo 11-4:Spijkervrouwtje eerste echo 11-4: Lotte81 eerste echo 12-4: Nic79 2e echo 17-4: Stitch85, intake gyn, eerste echo 19-4:Chrisie termijn echo 19-4:Tumtum intake 24-4: Lissa80 intake 26-4:Shushi82 termijn echo 1-5: Lissa80 termijn echo
Ook mijn borsten zijn binnen 3 weken al flink voller... En zeeeeer dat ze doen! Als ik 's nachts op mijn buik draai, word ik wakker door de 'pijn'. Mijn buik is, met vlagen, flink opgeblazen. Maar heb al gelezen dat dat je darmen zijn, en nog niet de buik die begint te groeien. Af & toe m'n bovenste knoop dus al open, omdat het gewoon niet comfortabel is.
owww die borsten jaaaaa..... pppffffffff echt zo'n pijn! Nog minder dan een weekje dan eindelijk echo!
@sushi Zie nu dat je een waterbevalling wilt, waarom deze voorkeur? En hoe gaat dat dan? Bad in je woonkamer?
Die borsten vallen nog wel mee hier, af en toe wat last maar niet extreem.. Net moeders voor moeders hier gehad en die waren verbaasd over de hoeveel HCG die ik al had.. De streep was zeer dik haha.. Ik ben dus echt goed ZWANGER hahah.. moet nog even inwerken hoor....
@ Joyce... Ja, ik wil graag in het water bevallen ja. Heb er veel over gelezen, en lijkt me gewoon heel 'rustgevend'... Ik kan me altijd goed ontspannen in het water. En hopelijk dus ook tijdens een bevalling 'in het water'. Je schijnt de pijn beter op te kunnen vangen (doordat je door de warmte meer endorfine aan maakt), de overgang voor het kind lijkt me bijzonder, etc. Je kunt er speciale baden voor huren, maar heb hier ook al ervaringen gelezen van vrouwen die in hun eigen bad mochten baren... Allemaal even met de verloskundige bespreken.
Hey aanstaande mama s, ik sluit me hoer ook aan..ben 24 dit is me eerste kindje bevallingsdatum 28 november.. allemaal spannend..zijn er bij jullie al buikjes te zien..trouwens ben ook al mijn bh s uit.. welke bh s kunnen jullie mij aan raden..?groeibh hoorde ik waar kan je het kopen? ...Waterroosje..
Waterroosje.. welkom bij de club.. Ik heb nog geen last van grotere borsten (maar ja dub D vind ik ook nog steeds ff genoeg) Dus met andere bhtips kan ik je niet helpen.. XLissa
*waterroosje welkom hier, en je zou ff kunnen googlen op zwangerschapsbh's dan vind je vast wel iets en misschien de hema??? hier ook erge last van borsten,keihard. en moet mijn knoop al los van mijn broek soms,ik krijg best snel een buikje tenminste had ik bij mijn zoontje ook. en misselijkheid word weer erger, nu ook samen met overgeven sinds gister bah ik had nog zo gehoopt dat het deze keer minder zou zijn.mooi niet dus!!
voel me niet misselijk..afentoe beetje..borsten doen pijn moeilijke ontlasting.. steekjes onderin verder niks voel me super trouwens welke vitamine nemen jullie in.. ik heb mama compleet..
1 november Thea: 3e kindje 6 november Nic79 3e kindje 8 november Mandy: 1e kindje 12 november Chrisie(27) 2e kindje(z), ZH, gevoel meisje. 15 november Marleen: 1e kindje 19 november Ferienke, 4e kindje Lotte81 (30), 2e kindje, ZH TumTum (29), 1e kindje, ZH gevoel een mensje Isis(25), 1e kindje, ZH, gevoel jongen gevoel manlief meisje 20 november Joyce86, 2e kindje, Zh, nog geen gevoel (wel stiekem een kleine voorkeur) Stitch85, 2e kindje, ZH KS 22 november Siesi, 1e kindje 23 november Bridgett 3e kindje niek: 3e kindje Zen: 3e kindje 24 november Shushi82 (29): 1e kindje, Thuis -> waterbevalling, gevoel: meisje 25 november Spijkervrouwtje, 3e kindje 26 november Lissa80, 1e kindje afspraken 10-4:Thea termijn echo 10-4:Bridgett eerste echo 10-4:Niek eerste echo 10-4: Shushi82 eerste echo 11-4:Spijkervrouwtje eerste echo 11-4: Lotte81 eerste echo 12-4: Nic79 2e echo 17-4: Stitch85, intake gyn, eerste echo 19-4:Chrisie termijn echo 19-4:Tumtum intake 20-4: Isis857 2e echo 24-4: Lissa80 intake 26-4:Shushi82 termijn echo 1-5: Lissa80 termijn echo
@waterroosje Ik heb 2 meegroei bh's van Anita (gekocht bij livera, rond de 20 euro per stuk. Deze vind ik superfijn! Zelfs na mijn vorige zwangerschap heb ik deze nog veel aangehad. Als tip geef ik je mee om een cupmaat groter te kopen dan dat je normaal hebt, anders kan je waarschijnlijk over een paar maanden weer een maatje groter kopen....