Omdat ik niet kan slapen was ik Zp aan t uitspitten n dacht ik ineens aan de buikfotos die we deelden.. Zie link! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/365282-lekker-vroeg-februari-2013-buikjes-106.html Inmiddels zijn er veel van ons bevallen n de Beebjes rond / tegen de zes maanden Benieuwd hoe t met jullie n de Beebjes is Ik verwacht in april n broertj of zusje voor zl! Ben ik de enige? verwacht t wel want we zijn er vlot bij
Hoi D83, Gefeliciteerd! Hier gaat alles gelukkig steeds beter. S is een pittig kind en laat zich absoluut niet in een ritme brengen die hij zelf niet wil. Hij is gelukkig de laatste week wat rustiger, denk dat dat komt omdat hij nu wat meer kan, het baby zijn is er al helemaal af....... Hier niet zwanger en dat gebeurt ook niet meer, helaas.......... Ten 1e omdat 3 wel genoeg is en ten 2e ben ik aan hele zware medicijnen die zeer schadelijk zouden zijn voor een eventuele zwangerschap........ Hoe gaat de zwangerschap?
Dankje! Fijn dat t de betere kant op gaat! Pittig he.. Hoop dat de rust erin blijft! Hier ook echt n knulletje geworden! Baby af idd! Vrolijk mannetje is t! Niks te klagen! Zwangerschap verloopt goed tot nu toe. Moeheid is wel toegeslagen Duik gwn mee in Bed als zl slaapt! Je moet die momenten echt pakken! Kan me voorstellen dat je niet voor een vierde gaat. Heb je baat bij je medicijnen? Ik denk dat we t erbij twee laten.. Zal je zien is t een drieling Hoop dat de andere meiden ons ook vinden!