Bij mij gaat het automatisch dat als ik op een topic gerageerd heb een mailtje krijg de volgende dag of er nog meer gereageerd is. Geen idee hoe ik dat voor mekaar heb gekregen maar dat is als zo sinds ik lid ben van het forum. Haha dat is wel heel laat om nog evt van naam te veranderen gelukkig zijn jullie er nog op tijd uitgekomen Maar wij wisten niet of we een j of m zouden krijgen. We wilden als meisjesnaam eerst Yara doen maar dat hoor je al zoveel en toen kwam vl met Tara aan. Voor een jongen vonden we veel moelijker dan voor een meisje. Wij wilden het liefst een naam die je niet zo makkelijk af kan korten want mijn schoonfamilie is nogal van het afkorten van namen en dat wilden we bij ons kindje een beetje voorkomen. En Tara is tot op heden niet afgekort gelukkig.
Ja.. het zou dan Taar worden later misschien, door haar vriendinnen... als je het verkleint zou het taartje worden en ik denk niet dat mensen dat snel doen! Mijn zoontje heet Mees, dat verklein je ook niet echt snel/makkelijk... we zeggen wel eens Meessie of Meesje.... Hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes nu?!
Leuke naam Mees! Wij moeten volgende week weer naar het cb dus weet niet hoe lang en zwaar ze precies is op het moment. Maar toen ze met 7 maanden werd gemeten en gewogen was ze 71 cm en 9 kilo.