Juni 2012 mama's .::. deel 3

Discussion in 'De mama's' started by Roozjuh, Oct 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Deel 3 alweer lady's!! Kunnen we weer fris en fruitig verder kletsen :D

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Meld me even voor abbo.
    Ik ben zondagmorgen na spoedkeizersnede bevallen van een dochter!
    Alles gaat heel goed en morgen gaan we nar huis!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ooo wauw! was je al zover joh?? goed om te horen dat het goed gaat. waarom werd het een spoedks? Hoe heet je kleine meid? :D geniet er lekker van!!

4. mamavanR

mamavanR Actief lid

Sep 6, 2011
    277
    13
    18
    Gefeliciteerd, geniet ervan! Hoe vind de grote broer het?

Wie is nu de volgende die bevalt;)?

Straks te horeb gekregen dat man vrijdag solicitatie gesprek heeft. Waar die nu werkt kan het elk moment mis gaan (failliet) dus hopelijk zijn we de ww nog voor.

Roozjuh: al schoentjes gevonden voor c? Is ze al beter? Hier hebben we ook zon uberlange slaapzak van hema, ze slaapt er heerlijk in en kan er ook nog mee lopen..

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    die van hema is idd echt mega groot haha maar ze ligt er nu in te slapen(zo maar ff wakker maken anders slaapt ze vanavond niet meer haha) nog steeds geen schoenen. heb wel leuke gezien maar wil ze t liefst in de winkel bij haar aantrekken ipv dat ik thuis via webshop erachter kom dat ze helemaal niet passen

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje! Gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gaat!

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Deel 3 al meiden! Doen wij goed! :)

Nanni, dat ziet er vurig uit op de foto's.. Hoe is het nu? Erger of wordt het al minder? En hoe is het met de koorts?

Roozjuh, je hebt gelijk dat je wil passen. Ik durf ook niet via internet. Alleen als er al gepast is in de winkel maar bijvoorbeeld de maat er niet is maar het heeft niet mijn voorkeur. Ik zag leuke stappertjes bij omoda. Wel prijzig. Zoek ze zo wel even op.

MamavanR, hoe is het met jou? Ik hoop voor je dat je man de ww net voor kan zijn.. Altijd stress als je in de ww zit. Ik hoop het voor jullie!

Ik heb donderdag ochtend een gesprek met directeur kdv. Ben benieuwd.

8. sepherine

sepherine Niet meer actief

Gevonden

Ego ....
    Ben gesloopt ben van 10-15:30 en van 19-21:30 van huis weg om naar ons popje te gaan waarvan 2 uur stappen .
    Ze weegt nu 2,140 kg en moet 2,300 kg wegen om mee naar huis te gaan
    Ze doet het heel goed alleen moet ze nog bijkomen dus .

Gefeliciteerd mama in Love fijn dat alles Goes gaat !!!

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Sep, ga je lopend?? Begrijp ik dat nou? Nee toch? Ik hoop voor je dat ze snel mee naar huis mag. Lekker in haar eigen bedje! En jij kan die rust ook wel gebruiken! Knuffel voor jou!

10. sepherine

sepherine Niet meer actief

Ja ik ga lopend
    Heb geen fiets en hebben geen auto
    Met de bus komt.niet uit qua uren van de voedingen en dan ben ik even lang ondeg . Is kwartier stappen naar de bushalte en kwartier van de halte naar het ziekenhuis . Ben van thuis naar het ziekenhuis een half uur onderweg en dat maal 4

Nog even duim allemaal mee dat ze snel goed bijkomt en ze mee mag naar huis

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mama in love: gefeliciteerd met je dochter.

Sepherine: ik hoop dat ze snel bijkomt in gewicht en lekker mee naar huis mag.

F. kan een nieuw woord: sokken. (Gek kind)
    Ze heeft qua tanden, 4 tanden boven, 4 onder, dan overal een plek voor kies vrij en dan drie (bijna 4) kiezen.
    Raar dat ze een kies overslaat.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Haha sokken, hoe zoeken ze t ook uit he. Hier: poes = pis. En kokodil zegt ze. Oja en gister dikke drama omdat ze niet bij de roekoe(duif/vogel) mocht blijven kijken :p verder kan ze heel goed MAMAAAA gillen...

Seph wauw zolang lopen! Hooen dat ze snel naar huis mag!

Mil: hoe heet je kleine meissie :D

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    mama-in-love: gefeliciteerd! hoe heet je dochter? gaat alels goed?

sep: zo dat is veel lopen! knap hoor! hoop dat ze snel bij komt en lekker mee naar huis mag!

praten: hihi leuk he die "gekke" woorden, hier komen er ook geregeld een paar voorbij...

tanden: ik zeg maar niks, jaymee moet alleen zijn allerlaatste kiezen nog (nummer 5 tm 8)

Ik ben nog niet naar de huisarts geweest met jaymee zijn benen... Kinderarts vond het vorige week alleen wat droog, maar het word nu wel wat erger, dus ben ff aan het smeren met vasline creme.. Huisarts gaat toch een hormonenzalf voorschrijven waarschijnlijk, en die heb ik nog liggen (nieuwe)
    Verder gaat het hier prima.. Zijn vandaag op pad geweest voor een groter terarium, en de spullen.. Spullen hebben we in huis, leon is nu het terrarium halen, via marktplaats gekocht..
    Wel gelijk het huis omgegooid (inrichting)

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Nanni, mijn oudste dochtertje heeft ook eczeem (ook op haar benen) en die heeft idd ook hormoonzalf voorgeschreven gekregen maar daarnaast ook echt vette creme. die wisselen we dan af, ik ben namelijk niet zo'n voorstander van elke dag hormooncreme

MIL, gefeliciteerd! Idd hoe heet ze en met welk termijn ben je dan bevallen? Veel plezier en succes met het vinden van een nieuw ritme met 2 kids als je dochtertje straks ook thuis is.

Sep, tjee dat ik ook wat dat heen en weer geloop steeds. Hoe regel je het nu met de oudere kids?
    Hopelijk mag ze inderdaad snel naar huis.

Roozjuh, schoenen ja pffff. Ik kan de schoenen ook maar niet vinden.
    Helemaal gewend in je nieuwe huis?

Eef, niet beter gemeld! Dat meen je niet! Hoe kwam je daarachter? En wat nu dan?
    In ziektewet mag je niet ontslagen worden dus zou dat het zijn?
    Succes met gesprek kdv.

Lionne, wat heb jij het druk zeg. Tussen jou en je man gaat het al tijdje niet helemaal goed he? Vervelend hoor!
    Kom eens wat meer kletsen hier, was zo gezellig!

mvr, o dat zou mooi zijn als je man nieuwe baan heeft net voordat hij ww in zou moeten. Ik duim!

Hier op zich alles goed, alleen heb ik (zoals verwacht) ontzettend last van mijn bekken door het werken met kleuters. Morgen toch maar weer eens aangeven bij directeur en kijken wat er aan gedaan kan worden

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ben ik weer!

@ leonie, balen dat je zo'n last hebt van je bekken. Moet je veel bukken en tillen dan?

@mvr: succes met de sollicitatie.

@seph: hoe gaat het met de kleine?

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Ja, idd niet te geloven toch! Ik kwam er achter omdat ik, terwijl ik op vakantie was werd gebeld (op mijn voicemail) door een streng klinkende meneer van het UWV dat hij uitleg wilde. Daarna een strenge brief op mijn mat bij terugkomst dat ik mijn afspraken niet was nagekomen (belafspraak maarja,,,ik was niet meer ziek en dan vervalt die normaal gelijk) en ik moest daarna een hele dagin mijn vakantie thuis blijven omdat ik gebeld zou worden door het UWV en ik was verplicht dit te beantwoorden. Gezeur!!
    Ontslag is niet de reden want reorganisatie gaat namelijk overal doorheen maar ze krijgen dan nog voor mij betaald en na betermelding nog eens 6 weken een verzekering voor het geval ik weer ziek zou worden. Ze wilden dus de financiele voordelen.

Wat vervelend dat je last hebt van je bekken zeg! Is een groep met grotere kindje ook een optie of zou dat niet uitmaken voor je bekken? Heb je nog fysio? Hoe is het met de wondgenezing? Gaat dat helemaal goed?

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

@roozjuh, nog geluk met schoenen?

@lionne, sokken :D Wel heel knap!

@M.I.L, ik ben ook benieuwd naar de naam! Gaat alles goed?

@sep, niet niks dat lopen als je net bent bevallen. Hoe gaat het inmiddels? Mag ze al naar huis?

@nanni, wat vervelend van de eczeem. En zo'n zoektocht wat helpt. Bij de een vet houden al voldoende, de ander idd hormoonzalf of weer een homeopatisch mengseltje. Niet fijn! En die vieze beesten,,,ja, dat was waar ook.. Je hebt nieuwe huisdieren :D hahahaha! Jouw twee knullen hebben mazzel met jou als moeder. Bij mij kwamen ze er echt niet in! ;) Hoe staat het inmiddels in je woonkamer?

@mamavanR, succes morgen!

@hier. KDV directeur gesproken (1 van de 2) en goed gesprek gehad. Ik heb heel bewust niet een specifiek iemand willen bespreken (hoewel ik er met sommige dingen niet omheen kon) maar de situatie. Gezegd dat ik het 10 stappen te ver vind gaan dat ik op eigen initiatief een gesprek heb voor verduidelijking en dat ik vervolgens de leidster hoor zeggen dat het 'de laatste druppel' was en dat hij 'probleem gedrag' vertoont. En dat als een opvoedsysteem niet werkt dat gelijk met mij besproken had moeten worden voordat er maanden lang een probleem heeft kunnen ontstaan waar ik geen weet van had. Ze schrok, heeft haar excuses aangeboden (wat niet mijn doel was) en we hebben goed gepraat. Het opvoedsysteem volgens gordon (niet straffen maar overleg) werkt niet zo goed bij B en zeker niet icm een vriendje van daar. Ook gevraagd of naar haar mening bij de leidster nog wel genoeg marge zit om hem te begeleiden gezien 'dit de laatste druppel was' Al met al goed gesprek.
    Wel heel jammer dat het mij zó hoog zat dat ik daar ga janken :):) Echt heeeeel genant...

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    eef, waarom is dat genant? nee joh is toch logisch. ik heb ook potje staan janken bij bureau jeugdzorg toen. was een eenvoudig en goed gesprek maar heb potje staan janken joh je wilt niet weten. het gaat wel om je kleine bink en dat raakt jou als moeder gewoon, niks geks aan hoor! fijn dat het nu uitgesproken is. hopen dat het nu de goeie kant op gaat

leonie: veel rusten tussendoor. hier kreeg ik de tip bij een revalidatie centrum (waar eef ook is geweest) om elke 2uur even 10min plat te gaan liggen en ontspannen. werkt hier goed! Wat zei de directeur ervan? Huis went gelukkig al. voel me er steeds meer en meer thuis

schoenen: wat een ramp zeg. niks past, dan weer te smal, dan weer te groot, of te klein. elke merk heeft zn eigen maat lijkt wel want ene winkel heeft ze 21 en andere al 23. dus geen touw aan vast te knopen grrr.

huis: worden hier helemaal priegel met het gezeur van het oude huis. maandag hadden we de oplevering, makelaar is niet komen opdagen en of we de sleutels zelf op kantoor konden langs brengen... ehh vreemd maar ok wat jullie willen. dus gedaan en 3dagen later kregen we telefoontje dat ze de keuken en badkamer niet schoon genoeg vonden en of we de sleutels nog ff konden komen ophalen, schoonmaken en ook zelf weer de sleutels afgeven op kantoor weer... als er maandag gewoon een makelaar bij was zoals het hoort dan waren we nu van het huis afgeweest! nu keuken en badkamer gedaan en morgen weer de sleutels inleveren. en hoop er nu dan toch eindelijk vanaf te zijn

o en alsof dat nog neit genoeg was, hebben we hier in het nieuwe huis lekkage! vieze bruine natte plek op t plafond in mn woonkamer. net bedrijf langs geweest en t komt uit de badkamer. ze moeten daar volgende week muurtje open breken en kijken waar de lek vandaan komt. zucht, kan er ook nog wel bij. kunnen beneden dan weer opnieuw behangen(want het is WIT behang...) en opnieuw het plafond schilderen wat 'pas' 3x is gedaan. kan wel janken na al dat werk pfff

nog ff 1x ego: D.amian zit al weken te zeuren of hij mag overblijven dus vandaag was de grote dag en heeft hij broodje op school gegeten tussen de middag. 15.30 ophalen van school, ben benieuwd wat hij ervan vond

ok vooruit nog 1x ego :p zaterdag gaan kids naar mn pa en hebben hubby en ik even tijd voor onszelf en elkaar. gaan uiteten en dan filmpie pakken en zondag uitslapen tot ver in de middag whaha. we zijn gesloopt

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, thanx voor je woorden. Ja schaam mij echt een beetje maar ga het idd proberen van mij af te zetten.
    En wat heerlijk dat jullie eindelijk een dagje voor jezelf hebben na al die tijd en even tijd aan elkaar kunnen besteden! Lekker van genieten en hopen dat de tijd heel lang duurt, hihi! Veel plezier!
    En wat een gezeur met je huis, oud en nieuw! Zo vies zou dat oude huis toch niet geweest zijn? En dan hadden ze er maar bij moeten zijn, bij de oplevering.. En lekkage is afschuwelijk, weet er helaas alles van! Zonde van je net geverfde en behangen spullen zeg! Ik neem wel aan dat de verzekering alles dekt dus dat er ook een budget komt om het te láten doen. Wij hebben van de verzekering geld uitgekeerd gekregen en de lekkage wordt opgeknapt door een oude vriend die heel keurig werkt. Maar hij werkt wel in zijn vrije tijd voor een vrienden vergoeding dus wij houden er aan over. Misschien voor jou ook een mogelijkheid?
    En hoe vond D het overblijven?

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    whaha verzekering, dat is t laatste wat we nog niet hebben overgezet. die staat nog op het oude huis(hubby is héél laks in dit soort dingen regelen) ik heb alles al overgezet maar van fbto heb ik geen inloggegevens dus dat heb ik aan hem overgelaten. en nu gebeurd er dit dus, niet verzekerd omdat hubby lui/laks is. tis gelukkig nog maar een klein plekje maar leuk is anders. Overblijf vond ie leuk, nu ligt ie half te slapen op de bank 'ik ben niet moe mama' :D

o en denk dat ik schoenen gevonden heb eindelijk! kids krijgen dezelfde schoenen alleen C krijgt m int roze en D in het blauw

Share This Page