Wie wilt meekletsen omdat ze gewoon zwanger is Geen uitgerekende datums....gewoon samen gezellig kletsen en elkaar steunen
Ik krijg trouwens geen banner aangemaakt hij zegt omdat ik al een banner heb ik geen verdere foto's mag uploaden maar dat doe ik niet
hey Lov beebie ,van harte !! iedereen welkom ,wij zijn vandaag op echo geweest en alles was goed ,loopt goed voor dus wij content
Leuk topic, ik wil wel mee kletsen, mag dat? Het lijkt me ook leuk om te lezen hoe het met anderen gaat die in een andere fase van de zwangerschap zitten.
Jeeeeeeeh gezellie meiden!! Iedereen mag meekletsen natuurlijk Babylove je kan idd maar een banner plaatsen he
Helaas mag ik dan niet meer mee babbelen Dames geniet van jullie zwangerschap, voordat je het weet is de kleine er..
Nou Jane je bent net bevallen dus mag ook wel kunnen we jou alles vragen hoe het gaat als he bevallen bent
Hooiii Gezellig zo'n topic,lekker kletsen over van alles,de kwaaltjes Ik ben vooral ergggggggggggg moe! Pfff kan uren slapen,misselijkheid is te verwaarlozen,soms met vlagen vooral als mijn maag leeg raakt of als ik eten kook. Heb ik met andere zwangerschappen ook niet zo druk gehad. Dinsdag had ik mijn eerste echo en alles in orde tot nu toe,ben blij! Morgen word onze jongste 2,feestweekend hier dus!
Oh dubbel feest dus Maris... Hier ook net de verjaardag dan de jongste achter de rug....de oudste is ook bij jarig... Druk druk hahahah.... Moe ben ik ook....nu meer dan in het begin, terwijl ik bij de meiden vooral in het begin zo moe was. Gek die verschillen he. Heb wel last van maagzuur, alhoewel dat ook minder is dan bij de meiden. Ook heb ik deze zwschap bijna geen zin in vlees. Hebben jullie ook van die gekke dingen
Leuk dit topic! @Maris, ja die vermoeidheid herken ik ook van de eerste tijd. Hihi en nu na een heleboel weken is die weer terug. Pak op tijd je rust